Posted: Thu Feb 27, 2003 2:08 pm Post subject: Re: Vinsalt's huis
Mijn nachtmerrie is uitgekomen.......op 1 punt gezakt! Ik was er liever met 10 fouten ingegaan dan 6.......maaja,..morgen of na carnaval heb ik dat papiertje...
Posted: Thu Feb 27, 2003 3:01 pm Post subject: Vinsalt's huis
Ohoh, theorierijexamen? Ik was toen op het randje, 5 fout
Ik zal even het stuk van Stormstilte lezen. Ik denk dat het niet heel moeilijk is om een karakter op één of andere manier in dit verhaal te passen; er is veel ruimte voor het invullen van details lijkt me.
Posted: Thu Feb 27, 2003 3:04 pm Post subject: dat krijg je er van
telkens maar uitstellen, het lezen van deze topic, telkens maar "dat doe ik morgen wel", en dan krijg je zo'n giga lap tekst voor je plaat die je in 1 keer door moet spitten omdat het zo intrigerend is.
Hulde aan Samara, voor dat prachtige verhaaltje ik ga hier heel erg lang over nadenken, om te zien hoe ik wat met de Schwarzherz kan doen zonder de delicate intriges hier te schaden, maar daarover zal ik ook nog wel contact opnemen met de betrokkenen
Posted: Sat Apr 12, 2003 5:17 pm Post subject: Het Verhaal
Ik moet familierelaties altijd kunnen visualeren anders wordt het een rommeltje in mijn hoofd. En nu ik weer even tijd heb (vakantie!) wil ik een aantal dingen gaan vastleggen en ook weer een serieuze blik op de website gaan werpen. Op het moment hangt het ding er halfverteerd bij, verwijderd van alle servers van het ganse wereldweb
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum