Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Vinsalt, de Bastaard Edelman
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Thu Feb 27, 2003 9:11 am    Post subject: Re: Vinsalt's huis Reply with quote

Is best hoor.....ben enkel zwaar aan het studeren geweest de laatste paar dagen. (theorie examen vanmiddag :-(( )
Zal weldra reageren.......


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Iris de Muralt
Verloren en Vergeten


Joined: 31 Dec 2002
Posts: 38
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Feb 27, 2003 10:27 am    Post subject: Re: Vinsalt's huis Reply with quote

Succes met je examen dan maar..!:D

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Vinsalt
Sporenzoeker


Joined: 25 Feb 2003
Posts: 16

PostPosted: Thu Feb 27, 2003 2:08 pm    Post subject: Re: Vinsalt's huis Reply with quote

Mijn nachtmerrie is uitgekomen.......op 1 punt gezakt!:snik >:
Ik was er liever met 10 fouten ingegaan dan 6.......maaja,..morgen of na carnaval heb ik dat papiertje...

(maar we gaan wreed off topic,..sorry)

Vinsalt, De Bastaard Edelman...

Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Thu Feb 27, 2003 3:01 pm    Post subject: Vinsalt's huis Reply with quote

Ohoh, theorierijexamen? Ik was toen op het randje, 5 fout :)

Ik zal even het stuk van Stormstilte lezen. Ik denk dat het niet heel moeilijk is om een karakter op één of andere manier in dit verhaal te passen; er is veel ruimte voor het invullen van details lijkt me.

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Thu Feb 27, 2003 3:04 pm    Post subject: dat krijg je er van Reply with quote

telkens maar uitstellen, het lezen van deze topic, telkens maar "dat doe ik morgen wel", en dan krijg je zo'n giga lap tekst voor je plaat die je in 1 keer door moet spitten omdat het zo intrigerend is.

Hulde aan Samara, voor dat prachtige verhaaltje :D
ik ga hier heel erg lang over nadenken, om te zien hoe ik wat met de Schwarzherz kan doen zonder de delicate intriges hier te schaden, maar daarover zal ik ook nog wel contact opnemen met de betrokkenen :)

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Vinsalt
Sporenzoeker


Joined: 25 Feb 2003
Posts: 16

PostPosted: Fri Feb 28, 2003 1:32 pm    Post subject: Re: dat krijg je er van Reply with quote

Er lijkt idd een vloek te rusten op iedere Nachtstorm, ...Gothische-Fantasy Horror op z'n best...

(in mijn ogen zijn ze allemaal lichtelijk gestoord....maaja..dat krijg je met inteelt. >D )

Vinsalt, De Bastaard Edelman...

Back to top
View user's profile Send private message
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Sat Mar 01, 2003 7:24 pm    Post subject: Re: dat krijg je er van Reply with quote

ik vrees al voor de scene waarin Iris een bad neemt en Vinsalt, de kleding van zijn moeder dragend, haar neersteekt met die schaar..... >D

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sat Mar 01, 2003 7:59 pm    Post subject: Re: dat krijg je er van Reply with quote

De eerste die de connectie ziet...De hoofdprijs gaat naar Seth...;)


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Fri Apr 11, 2003 9:51 am    Post subject: Het Verhaal Reply with quote

Even voor mezelf een stamboom gemaakt anders raak ik helemaal in de war:

Anatexis Nachtstorm x Saffiere ->

Ahtamaer x Fousafia Minnemoor -> Onyx x Soraja Nachtstorm -> Parel en Vinsalt Nachtstorm

Dagawulf x Ahdaliunda Nachtstorm-> Déarc x Soraja Nachtstorm -> Ophelia Nachtstorm

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Fri Apr 11, 2003 10:07 am    Post subject: Re: Het Verhaal Reply with quote

En visueel:

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Fri Apr 11, 2003 9:01 pm    Post subject: Re: Het Verhaal Reply with quote

Die vervloekte half-zuster van Vinsalt.....waaaargh...(:love )

zeer mooi Samara,...dit biedt weet mooie inspiratie naast je eerste 'bekenning'/achtergrond omtrent Vinsalt en Ophelia...


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sat Apr 12, 2003 5:17 pm    Post subject: Het Verhaal Reply with quote

Ik moet familierelaties altijd kunnen visualeren anders wordt het een rommeltje in mijn hoofd. En nu ik weer even tijd heb (vakantie!) wil ik een aantal dingen gaan vastleggen en ook weer een serieuze blik op de website gaan werpen. Op het moment hangt het ding er halfverteerd bij, verwijderd van alle servers van het ganse wereldweb :snik

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group