Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Hoe ben je in Raganorck terecht gekomen?

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Mon Mar 24, 2003 9:49 am    Post subject: Hoe ben je in Raganorck terecht gekomen? Reply with quote

Ik zat me eigenlijk af te vragen hoe iedereen hier de weg naar Raganorck heeft gevonden,..was het toeval, was het een link ergens, ben je gedwongen door iemand anders?
Misschien dat je ook een linkje kan plaatsten naar je allereerste post op de site...

Ik weet dat onze WebVrouwe een link had geplaatst op mandragon.be iets meer als een jaar geleden,....sindsdien verblijf ik hier...

Mijn eerste post


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Mon Mar 24, 2003 9:55 am    Post subject: Re: Hoe ben je in Raganorck terecht gekomen? Reply with quote

mijn eerste post

hier dus... toen nog als red. ( inmiddels heeft Lunea een eigen login en is red voor de andere karakters gebleven)

Meegesleurd door migsje ( William) die ik van Larpen ken ( wie niet)

Wat een stap naar een grijs verleden zeg!

de vraag is eigenlijk neit hoe je in Raga terecht bent gekomen, maar hoe je er weer uit komt!!:ja

Edited by: red at: 3/24/03 9:10:44 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Eduward Eyckenbladt
Nachtdwaler


Joined: 02 Mar 2003
Posts: 178
Location: Emmen

PostPosted: Mon Mar 24, 2003 11:04 am    Post subject: Re: Hoe ben je in Raganorck terecht gekomen? Reply with quote

Hmmm, hoe ben ik hier eigenlijk gekomen? Voor zover ik het me kan herinneren door het toeval. Na een van mijn verwoede zoektochten naar een goede oplijn rollenspel ben ik maar weer bij de basis begonnen en heb simpelweg met Altavista gezocht. En voila na eerst een stuk of tien paginas met onzin te hebben gelezen vond ik Raganorck.

Mijn eerste post
En sindsdien vermenigvuldigden mijn karakters snel. :D

Edited by: Eduward Eyckenbladt at: 3/24/03 12:05:46 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Mar 24, 2003 2:43 pm    Post subject: Re: Hoe ben je in Raganorck terecht gekomen? Reply with quote

Leuk...

Het was een link van Danae Rheanna op DutchElfwood, de duistere vormgeving beviel me heel goed, na wat verder lezen werd het helemaal ultiem.

De start was een introductie van In Den Ckeetel.

Nostalgie...Ut Wyfke

Edited by: ckeetel at: 3/24/03 3:45:30 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Mon Mar 24, 2003 4:58 pm    Post subject: Re: Hoe ben je in Raganorck terecht gekomen? Reply with quote

Ik ben hier gekomen via een andere site, ook rolepaying. Ik kon absoluut niet goed rolspelen en de leidster van die site gaf me advies om hier te kijken. Dat heb ik gedaan, ik heb me zelfs aangemeld en ben hier verhalen gaan maken. Toen ben ik die andere site vergeten... *bloosbloos*

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Mon Mar 24, 2003 5:12 pm    Post subject: Re: Hoe ben je in Raganorck terecht gekomen? Reply with quote

Hoe ik hier ben geraakt...wel,samara had bij dutchelfwood een post geplaats..ik had die niet gelezen,en later kwam dave (coldrin) er mee af of ik niet mee zou doen,en ik ging eens een kijkje nemen hier..sindsdien ben ik er gebleven

ik wist trouwens waar mijn eerste post stond...ik was trouwens een van de eersten die iets begonnen was in de wouden,maar het blijkt dat die post is verdwenen,samen met vele anderen...Iets dat me trouwens is opgevallen..er zijn veel posts verdwenen...gedeleted?(waarschijnlijk:gebit )

Back to top
View user's profile Send private message
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Mon Mar 24, 2003 6:44 pm    Post subject: ...... Reply with quote

Eh, ik was wat aan het bladerijen door pagina's van live rp organisaties en toen kwam ik via fantasy.pagina.nl hier terecht.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Tue Mar 25, 2003 12:03 am    Post subject: Re: ...... Reply with quote

Puur toeval door een zoektocht naar een rollenspel op internet. Niet echt origineel, maarja dat is de waarheid zelden. Mijn eerste post.... hmmm even zoeken, volgens mij is dat de eerste Galmende Hal post op de Binnenplaats en de Grote hal met Mirko Magnificiusus. Had toen nog geeneens een login, kun je nagaan... En hoe dat karakter ook verworden is van een vrolijke tovenaar naar een geschift individu.... `K weet niet hoe het komt dat al m`n karakters totaal over de rooien gaan vroeg of laat....

Back to top
View user's profile Send private message
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Tue Mar 25, 2003 11:32 am    Post subject: Re: ...... Reply with quote

het was helemaal niet romantisch of avontuurlijk of wat dan ook, het was nogal eh... gewoontjes. Sama spamde een linkje op mijn elfquest.pagina.nl en ik besloot hem even te bekijken voordat ik de post zou verwijderen op het strictly-elfquest-related prikbord (het moet van startpagina BV! als het aan mij lag discusi"eerde men er ook over filosofie) omdat ik wanhopig opzoek was naar ene goeie online rpg. daarna ben ik vergeten die post te verwijderen :o

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
PinKnow
Dwaler


Joined: 13 Jun 2003
Posts: 5
Location: Landgoed Oud Zandbergen

PostPosted: Fri Jun 13, 2003 12:37 pm    Post subject: Re: .de weg naar Raganorck Reply with quote

liep via de zoekoptie van ezBoard. Ik was op zoek naar iets leuks in het Nederlands. Beetje bladeren en Bingo.

mijn eerste post

Edited by: PinKnow at: 6/13/03 2:39 pm
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Fri Jun 13, 2003 11:05 pm    Post subject: Re: De weg naar Raganorck Reply with quote

De weg naar Raganorck werd mij gewezen door niemand minder dan ckeetel, die ik al meer dan vijf jaar ken van onze rollenspelgroep. Zij was al een tijdje actief op het forum en probeerde de andere leden van onze spelgroep over te halen mee te gaan spelen. Uiteindelijk liet ik me overhalen door haar enthousiaste verhalen (en de dolk waarmee dreigende gebaren werden gemaakt ;) ).

Dus op 1 september 2002 ben ik begonnen met het lezen van alle achtergronden en de lopende verhaallijnen en op 13 september 2002 ben ik lid geworden en heb ik mijn eerste karakter gelanceerd, dat was gisteren dus precies 10 maanden geleden. Toen had het forum nog last van al die irritante reclame pop-ups (die goeie oude tijd...:D )

Mijn eerste post is natuurlijk de karakteromschrijving van mijn karakter Lupijn geweest. De eerste stap naar een verhaallijn staat HIER.

Een paar maanden later heb ik een tweede karakter gemaakt, Iris de Muralt, en daarvan staat de eerste post HIER.




-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Yana McNamara
Dwaler


Joined: 02 Nov 2003
Posts: 2

PostPosted: Thu Dec 04, 2003 8:46 pm    Post subject: Re: De weg naar Raganorck Reply with quote

LOL! ik ben hier bijna letterlijk heengesleept door Jot (Elia e.a.) en Sander (Lucer e.a.) :D En nu heb ik iets teveel lol hier :rollin ook al heb ik nog niet zo vaak gepost :p

En mn eerste post was van Terra Lunivell... In de Wilde wouden.. de draad met Elia ^_^ Ik heb nu twee en een half karakter hier rondlopen en tis leuk ^_^ (twee en een half, want ik heb nu ook Ralvin DelTramos en Terra heeft bijna altijd Argen de wolf bij zich :p dus vandaar ^_^)


//...I'm finding I can fly...\\

//...So high above with you...\\

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group