View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Galliminus Leeuwenhart
|
Posted: Mon Mar 24, 2003 9:49 am Post subject: Hoe ben je in Raganorck terecht gekomen? |
|
|
Ik zat me eigenlijk af te vragen hoe iedereen hier de weg naar Raganorck heeft gevonden,..was het toeval, was het een link ergens, ben je gedwongen door iemand anders? Misschien dat je ook een linkje kan plaatsten naar je allereerste post op de site...
Ik weet dat onze WebVrouwe een link had geplaatst op mandragon.be iets meer als een jaar geleden,....sindsdien verblijf ik hier...
Mijn eerste post Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck
|
|
Back to top |
|
|
red Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Eduward Eyckenbladt Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Mon Mar 24, 2003 2:43 pm Post subject: Re: Hoe ben je in Raganorck terecht gekomen? |
|
|
Leuk...
Het was een link van Danae Rheanna op DutchElfwood, de duistere vormgeving beviel me heel goed, na wat verder lezen werd het helemaal ultiem.
De start was een introductie van In Den Ckeetel.
Nostalgie...Ut Wyfke Edited by: ckeetel at: 3/24/03 3:45:30 pm
|
|
Back to top |
|
|
Leana Terived Nachtdwaler
|
Posted: Mon Mar 24, 2003 4:58 pm Post subject: Re: Hoe ben je in Raganorck terecht gekomen? |
|
|
Ik ben hier gekomen via een andere site, ook rolepaying. Ik kon absoluut niet goed rolspelen en de leidster van die site gaf me advies om hier te kijken. Dat heb ik gedaan, ik heb me zelfs aangemeld en ben hier verhalen gaan maken. Toen ben ik die andere site vergeten... *bloosbloos* |
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Elia Sarani Nachtdwaler
Joined: 04 Mar 2003 Posts: 208 Location: Rolante Wind Kingdom o_O
|
Posted: Mon Mar 24, 2003 6:44 pm Post subject: ...... |
|
|
Eh, ik was wat aan het bladerijen door pagina's van live rp organisaties en toen kwam ik via fantasy.pagina.nl hier terecht. |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Tue Mar 25, 2003 12:03 am Post subject: Re: ...... |
|
|
Puur toeval door een zoektocht naar een rollenspel op internet. Niet echt origineel, maarja dat is de waarheid zelden. Mijn eerste post.... hmmm even zoeken, volgens mij is dat de eerste Galmende Hal post op de Binnenplaats en de Grote hal met Mirko Magnificiusus. Had toen nog geeneens een login, kun je nagaan... En hoe dat karakter ook verworden is van een vrolijke tovenaar naar een geschift individu.... `K weet niet hoe het komt dat al m`n karakters totaal over de rooien gaan vroeg of laat.... |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
PinKnow Dwaler
Joined: 13 Jun 2003 Posts: 5 Location: Landgoed Oud Zandbergen
|
Posted: Fri Jun 13, 2003 12:37 pm Post subject: Re: .de weg naar Raganorck |
|
|
liep via de zoekoptie van ezBoard. Ik was op zoek naar iets leuks in het Nederlands. Beetje bladeren en Bingo.
mijn eerste post Edited by: PinKnow at: 6/13/03 2:39 pm
|
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|