View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
Art Linwell Verloren en Vergeten
|
Posted: Thu Dec 26, 2002 9:27 pm Post subject: Re: Wereldkunde. |
|
|
Zoals Heer Vincero al zo goed heeft aangekondigd deze draad zal zijn voor informatie over landen rond Raganorck of waar karakters vandaan komen. Ook beschrijvingen van bijzondere planten of dieren zijn welkom. Mijn dank is groot en alle werken zullen worden opgeslagen in de Toren van de Geschiedenis, behalve de werken over de Flora & Fauna deze worden aan mijn eigen verzameling toegevoegd.
Voor alle inzet alvast mijn dank, ik zal mij binnenkort storten op het doorlezen van alle, en dan meen ik ook alle draden die ooit geschreven zijn in Raganorck. Ik begin waarschijnlijk in de Taverne omdat ik vermoed dat daar veel draden beginnen.
Wees gegroet allen die het Rad van Tijd betreden. Art Linwell |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Fri Dec 27, 2002 7:12 pm Post subject: Re: Wereldkunde. |
|
|
Herkomst:
Mirko Magnificiusus: Raganorck stad. Borgas Barnsteen: De Hoeve Barnsteen/ De wilde wouden Valentijn: Van buiten... gezworven, niets specifieks over bekend. De Gepokte: Eveneens van buiten Raganorck. Oorspronkelijk een weide en landbouwgebied uit een van de naburige koninkrijken.
|
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri Dec 27, 2002 9:12 pm Post subject: Re: Wereldkunde. |
|
|
Bedankt Uriel. |
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sat Dec 28, 2002 9:18 pm Post subject: Re: Wereldkunde |
|
|
Kan nog een tijdje duren, maar ik zal hem zeker wel tegenkomen Gashyr. Jij ook bedankt Faranyell. |
|
Back to top |
|
|
TheDarklord2003 Duister als de Nacht
|
Posted: Mon Dec 30, 2002 3:35 pm Post subject: Re: Wereldkunde |
|
|
Ik ga er vanuit dat Raganorck een iets wat europese stad is tijdens de middeleeuwen (teminste daar ben ik altijd van uit gegaan) een van mijn karakters komt uit het zuiden, in een land met een Spaans / Arabisch klimaat, ook heb ik weleens vage hints gemaakt naar andere gebieden in de omgeving van Raganorck, ik heb me verder niet echt gericht op de omgeving buiten Raganorck; maar wereld kunden lijkt me een leuk idee. |
|
Back to top |
|
|
|