Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Wereldkunde.

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Tue Dec 24, 2002 9:21 pm    Post subject: Wereldkunde. Reply with quote

Zoals beloofd de draad voor alle info die je maar kunt vinden over de landen die in de omgeving van Raganorck zijn gesignaleerd. Laat alstublieft alle info achter die kunnen leiden tot nieuwe ontdekkingen van oude dingen! ;)

Deze draad zal vanaf nu worden gerund door Art Linwell de Geschiedschrijver & Wereldobservator. Een collega van Klerk Lupijn.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Art Linwell
Verloren en Vergeten


Joined: 24 Dec 2002
Posts: 35
Location: Emmen

PostPosted: Thu Dec 26, 2002 9:27 pm    Post subject: Re: Wereldkunde. Reply with quote

Zoals Heer Vincero al zo goed heeft aangekondigd deze draad zal zijn voor informatie over landen rond Raganorck of waar karakters vandaan komen. Ook beschrijvingen van bijzondere planten of dieren zijn welkom. Mijn dank is groot en alle werken zullen worden opgeslagen in de Toren van de Geschiedenis, behalve de werken over de Flora & Fauna deze worden aan mijn eigen verzameling toegevoegd.

Voor alle inzet alvast mijn dank, ik zal mij binnenkort storten op het doorlezen van alle, en dan meen ik ook alle draden die ooit geschreven zijn in Raganorck. Ik begin waarschijnlijk in de Taverne omdat ik vermoed dat daar veel draden beginnen.

Wees gegroet allen die het Rad van Tijd betreden.
Art Linwell

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Fri Dec 27, 2002 7:12 pm    Post subject: Re: Wereldkunde. Reply with quote

Herkomst:

Mirko Magnificiusus: Raganorck stad.
Borgas Barnsteen: De Hoeve Barnsteen/ De wilde wouden
Valentijn: Van buiten... gezworven, niets specifieks over bekend.
De Gepokte: Eveneens van buiten Raganorck. Oorspronkelijk een weide en landbouwgebied uit een van de naburige koninkrijken.

Back to top
View user's profile Send private message
Art Linwell
Verloren en Vergeten


Joined: 24 Dec 2002
Posts: 35
Location: Emmen

PostPosted: Fri Dec 27, 2002 9:12 pm    Post subject: Re: Wereldkunde. Reply with quote

Bedankt Uriel.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sat Dec 28, 2002 2:58 pm    Post subject: Re: Wereldkunde Reply with quote

herkomst:

Faranyell: de Wilde Wouden
Massarhe: eenhoorn,De Wilde Wouden...eenmaal in de nabijheid van de stad "gezien" met 2 andere.Bewaker van de Oude Stad (naam onbekend) in de Wilde Wouden.
Marvin Inoran:stad Raganorck
Nara Bleombladt:stad Raganorck,voorouders.waarschijnlijk uit andere steden in of om de Wilde Wouden
Laila & Baster Inoran-Bleombladt:stad Raganorck.
Morcos Verleand:"Oosters" land ver achter de Wilde Wouden
Cleffel: (duif)stad Raganorck

(laatste doet misschien niet speciaal terzake:D

Edited by: Faranyell at: 12/28/02 4:02:09 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Sat Dec 28, 2002 8:39 pm    Post subject: Re: Wereldkunde Reply with quote

Gashyr is sinds het begin van de beschaving een zwerver, heeft zo'n beetje de hele wereld wel gezien. kom hem maar een keer tegen IC om hem te ondervragen :D

~ met z'n blauwe badeendje

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Art Linwell
Verloren en Vergeten


Joined: 24 Dec 2002
Posts: 35
Location: Emmen

PostPosted: Sat Dec 28, 2002 9:18 pm    Post subject: Re: Wereldkunde Reply with quote

Kan nog een tijdje duren, maar ik zal hem zeker wel tegenkomen Gashyr.
Jij ook bedankt Faranyell.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
TheDarklord2003
Duister als de Nacht


Joined: 03 Dec 2002
Posts: 57

PostPosted: Mon Dec 30, 2002 3:35 pm    Post subject: Re: Wereldkunde Reply with quote

Ik ga er vanuit dat Raganorck een iets wat europese stad is tijdens de middeleeuwen (teminste daar ben ik altijd van uit gegaan) een van mijn karakters komt uit het zuiden, in een land met een Spaans / Arabisch klimaat, ook heb ik weleens vage hints gemaakt naar andere gebieden in de omgeving van Raganorck, ik heb me verder niet echt gericht op de omgeving buiten Raganorck; maar wereld kunden lijkt me een leuk idee.

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group