Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Elfwood
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 5:54 pm    Post subject: Re: raga tour Reply with quote

Mmmmmmmmh,ik heb nu al gauw geprobeerd,had alles juist ingevuld naar mijn weten,maar eindig met een hoop,met wat ze daarginder,bugs noemen..hmmm.Later nog eens proberen,maar ik ben niet zo zeker.

Back to top
View user's profile Send private message
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 7:32 pm    Post subject: Re: raga tour Reply with quote

Volgens mij heb ik wat gemist?????????

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Tue Feb 25, 2003 5:09 pm    Post subject: Re: raga tour Reply with quote

Hoedat?

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Wed Apr 09, 2003 10:13 am    Post subject: Elfwood/Raganorck characters op rij Reply with quote

Aangezien het niet mogelijk is om op Elfwood een tour te maken wanneer je een computer hebt met betere "security",en het waarschijnlijk (weer) een hele tijd in beslag zal nemen (om het op te lossen),zet ik maar gauw alle characters even hier...eveneens die van Elfwood,als die van andere sites..,als ik er een vergeet,zeg het dan,dan edit ik het gauw. :


ELFWOOD

Scharlaken 5:elfwood.lysator.liu.se/loth/b/r/brenda2/tekening_migs_klaar.jpg.html
Echo:elfwood.lysator.liu.se/loth/o/l/olgasophie/echo.jpg.html en elfwood.lysator.liu.se/loth/a/r/arendine/echograypp2.jpg.html
Arachne Lumorfus:elfwood.lysator.liu.se/loth/o/l/olgasophie/arachne1.jpg.html
Lunea:elfwood.lysator.liu.se/loth/o/o/oor/lunea_3_copy.jpg.html
Arnmack:elfwood.lysator.liu.se/loth/o/o/oor/arnmack_in_kleur_copy.jpg.html en elfwood.lysator.liu.se/loth/o/o/oor/lunea_2.jpg.html
Coldrin:elfwood.lysator.liu.se/loth/h/u/huygen/coldrin.jpg.html en elfwood.lysator.liu.se/loth/a/r/arendine/coldringraypp.jpg.html
Bardogon:elfwood.lysator.liu.se/loth/h/u/huygen/bardogon.jpg.html
Massarhé:elfwood.lysator.liu.se/loth/a/r/arendine/resize_of_miscunic0010new.jpg.html
Danya:elfwood.lysator.liu.se/loth/a/r/arendine/danyakleur.jpg.html
Mathilde:elfwood.lysator.liu.se/loth/a/r/arendine/mathildekleurnew2.jpg.html

REST

Lucer Vincero:www.geocities.com/blade_incnl/Lucer_Vincero.html
Meermaagd:pages.ivillage.com/dapperdier/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/meermaagd.jpg

Edited by: Faranyell at: 5/24/03 12:39:36 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Wed Apr 09, 2003 3:56 pm    Post subject: Elfwood/Raganorck characters op rij Reply with quote

Ik zal te zijner tijd een plekje op de Nieuwe Site (die ik thuis heb laten liggen bij de verhuizing) inruimen voor de artistieke zijde van Raganorck. Als wij niet naar de Elfwood tour kunnen komen, dan komt de tour naar ons! :evil

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Sun Apr 27, 2003 7:10 pm    Post subject: Meermaagd Reply with quote

(Nog) niet op elfwood, maar wel op Raga dus!

Meermaagd

Niet helemaal heppie met het lijf, maar men krijgt een idee van het kreng...:|

Edited by: Lunea at: 4/27/03 9:35:42 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Apr 28, 2003 12:28 pm    Post subject: Meermaagd Reply with quote

Oh, zeer mooi. Ze lijkt op de één of andere manier toch te glimlachen... :vrouwe

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Mon Apr 28, 2003 1:23 pm    Post subject: Re: Meermaagd Reply with quote

Brr, lekker eng...

ARME IONDOR!!! IS HIJ OP STAP MET DAT WIJF????

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Wed Apr 30, 2003 8:56 am    Post subject: Re: Meermaagd Reply with quote

Lekker om die tekening te zien...Arme ik juist ja

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Thu May 01, 2003 11:29 am    Post subject: Re: Meermaagd Reply with quote

Weet je eindelijk waar je mee opgescheept ZAT!
Je bent niet meer zielig!

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sat May 24, 2003 10:41 am    Post subject: Re: Meermaagd Reply with quote

Ik heb de Raganorck-karakters-lijst nog maar eens ge-updated(samen met mijn elfwood gallery) 8)

Edited by: Faranyell at: 5/24/03 4:01:43 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Mon Sep 15, 2003 1:06 pm    Post subject: Re: Meermaagd Reply with quote

Faranyell! Jij bent echt SMERIG goed zeg! Geweldig!! Ik heb geen zin om in het Engels op Elfwood commentaar te geven, dus ik doe het hier, in het Nederlands. Ik heb Leana getekend! Zo goed gelukt! Ik weet alleen niet hoe ik hem op internet moet krijgen...

"Yes, they are Elves," zei Legolas; "and they say that you breathe so loud they could shoot you in de Duister."

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 17, 2005 7:41 am    Post subject: Reply with quote

Ik heb nogal slechte ervaringen met Elfwood. Ik heb er absoluut niks tegen hoor, vooral niet tegen de tekeningen. Alleen, ik heb me al een stuk of 5 keer proberen te registreren als tekenaar daar, maar steeds, omdat ik een aantal vragen niet goed had, werd ik niet geaccepteert! Dat vind ik zó flauw. Het gaat toch om je tekeningen die je maakt en niet om een paar (nouja, het zijn er toch echt veel) lullige vraagjes!

Dit wou ik even eruit gooien Wink Bedankt!
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 17, 2005 1:20 pm    Post subject: Elfwood Reply with quote

Wat ik uit die vragen van het Elfwood's toelatings-formulier begrijp, is dat het belangrijk is dat de aanvrager de regels van de site goed doorgenomen heeft en begrijpt, zover ik kan zien staan alle juiste antwoorden op de vragen van het online-formulier ook in de regels.

Elfwood is de grootste amateur-en professionele gallerij op het internet. Ze biedt onderdak aan heel veel leden, en met zoveel verschillende mensen met verschillende achtergronden en interesses, kan er veel foutgaan.
Van copyrights die geschonden worden, tot gestolen tekeningen. Van artiesten die anderen keihard afbreken, tot mensen die hele andere motieven hebben dan tekeningetjes kijken.

Om voor iedereen, jong en oud een prettige omgeving te zijn, heeft Elfwood enkele strakke regels over het werk, inhoud van het getoonde werk en copyrights. Het is ook in het belang van iemand die lid wil worden, die regels te kennen.
Niet alleen voor het werk wat hij/zij op de site zet, maar ook te weten wanneer iemand jouw werk misbruikt of je persoonlijk aanvalt in jouw gastenboek.
Als ik enkele trieste verhalen daar weer voor de geest haal, kan ik goed begrijpen dat ze de teugels hebben aangehaald.
Elwood is voor mij ook meer een community dan enkel plaatjes.

Als je denkt dat je aanvraag, totaal ten onrechte, nog niet toegelaten is, zou je als je wil, een e-mail daarover naar Elfwood kunnen sturen. Als de afwijzing van jouw aanvraag onterecht is, dan kunnen ze je wellicht verder helpen.
_________________


Uw Shoppe om de Hoeck
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jan 17, 2005 2:18 pm    Post subject: Reply with quote

Bedankt voor je informatie, Ckeetel. Ik zal kijken of ik goed genoeg Engels kan om een mailtje naar ze te sturen met mijn vragen.
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 3 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group