Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Elfwood
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Thu Feb 13, 2003 8:32 pm    Post subject: tour de raga Reply with quote

Hmmmm,ik had oorspronkelijk gedacht aan enkel tekeningen van de karakters die hier worden gespeeld..ik ben bij jou ook langsgeweest hoor..maar ik zou ook gewoon de leden van de groep hier erbij kunnen zetten?Wat denken jullie...,?

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Thu Feb 13, 2003 8:52 pm    Post subject: Re: tour de raga Reply with quote

Oeps ,laat maar zitten tlomas..mij fout.|I 'k let nie genoeg op,(nergens trouwens,erg met mij..)

Back to top
View user's profile Send private message
Arnmack
Duister als de Nacht


Joined: 18 May 2002
Posts: 67

PostPosted: Thu Feb 13, 2003 9:33 pm    Post subject: tour de raga Reply with quote

Oepz...ik zal mijn portret-penschets van Arnmack ertussen zetten...dan ben ik legaal voor een tour de raga ;)
Het duurt alleen een week tegenwoordig voordat de moderators de plaatjes erbij zetten, hopelijk is dat geen probleem...

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sat Feb 15, 2003 7:10 pm    Post subject: tour de raga Reply with quote

Wel,dan hoef ik alleen nog op Arnmack te wachten...

Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sat Feb 15, 2003 10:39 pm    Post subject: tour de raga Reply with quote

Misschien moeten we bij deze iedereen gaan aanmoedigen zijn/haar eigen karakter en karakters van anderen te gaan tekenen? Wie weet wat voor onontdekte tekentalenten in onze linieën schuilen... Ik vind het echt ontzettend leuk om ieders visuele visie op Raganorck op papier te zien!

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sat Feb 15, 2003 10:43 pm    Post subject: tour de raga Reply with quote

Oh... en wie ze nog niet gezien had... deze zijn allemaal nieuw van Arendine (kijken!kijken!nu!nu!) :

Coldrin

Danya

Echo

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sat Feb 15, 2003 11:01 pm    Post subject: raga tour Reply with quote

Gosh,Ik voel me gevleid...en oh ja..het is inderdaad leuk om iemands karakter te tekenen..ik heb de mijne vooral gebaseerd op een eventuele tekening van de "iemand" die het karakter speelt en de karakterbeschrijving.Erg handig hoor..De manier waarop Dave Coldrin had getekend had me enorm geholpen..!!

faranyell

Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Sat Feb 15, 2003 11:28 pm    Post subject: Re: tour de raga Reply with quote

Ik ben er weer hoor! Leuke plannen allemaal. Elfwood raga intrgratie...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Sun Feb 16, 2003 3:08 pm    Post subject: Re: tour de raga Reply with quote

Lucer staat al op mijn eigen site voor diegene die dat nog niet wisten een directe link ernaar, www.geocities.com/blade_incnl/Lucer_Vincero.html

~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 9:34 am    Post subject: tour de raga Reply with quote

Deze was ik ook bijna vergeten, De Scharlaken 5:

elfwood.lysator.liu.se/lo...r.jpg.html

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 4:48 pm    Post subject: raga tour Reply with quote

Gosh,ik wist niet eens dat die bestond...|I

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Sat Feb 22, 2003 11:40 am    Post subject: Re: raga tour Reply with quote

Umh,skeet,kan je mij zeggen wanneer dat die arnmack is gepost?...

bijgevoegd:...want het duurt wel vrij lang moet ik zeggen..

Edited by: Faranyell at: 2/22/03 4:57:41 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Sat Feb 22, 2003 5:41 pm    Post subject: Re: raga tour Reply with quote

Arn vind je hier:

elfwood.lysator.liu.se/lo...y.jpg.html

lekkerrrrrrrrrr:gebit ding!

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 1:31 pm    Post subject: raga tour Reply with quote

Lu's tekening is méér dan genoeg:lol

En het was mijn fout....sorry Faranyell, ik was vergeten te applyen >:

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 4:37 pm    Post subject: Re: raga tour Reply with quote

Ah goed!Dan weet ik tenminste dat ik kan beginnen...:ja
Waarschijnlijk vandaag als ik tijd heb of morgen(of woensdag)..van dan af zullen we wel zien zeker..

faranyell

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group