Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sat Feb 09, 2002 2:42 pm    Post subject: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

Geachtte RPG'ers,
Hetgeen wat nu gaande is in de Hoofdstraat, tijdens de brand in Den Gulden Feniks, laat dat een mysterie blijven.
Het Duister (of de Glote Globus{Grote Grobus of Gobus} ,zoals Tlomas de Stadsgek het noemt), en de Schaduw wezens mogen gerust vaker ter sprake komen, maar ga er AUB nog geen verklaring voor geven, of hetgeen opeisen als de daden van je Personage. Je Personage kan natuurlijk wel ID-en hebben over datgene, maar maak er niets concreets van.
Een mysterie is leuker wanneer het onopgelost blijft, en dat het buiten alle personages om gaat. ( Met uitzondering van de Moderators uiteraard)

Misschien is dit wel de eerste gezamelijke verhaallijn die hier ontstaat,......



Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 2/9/02 7:05:42 am
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sun Feb 10, 2002 1:48 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

Een hint in de hoop dat die begrepen word: Overkill is ook schadelijk voor de (eventuele) verhaallijn.

No offence, het is (nog) niet gebeurt ,maar laat het AUB ook niet gebeuren.



Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
santetjan
Duister als de Nacht


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 68

PostPosted: Sun Feb 10, 2002 2:09 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

is het wel okee om binnen de worldbuilding-draden er over te spreken en ze in te voegen?

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sun Feb 10, 2002 2:15 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

Wie ben ik om dat tegen te houden?
Maar voordat je het doet, lees eerst de Mythe van Raganorck die Ophelia aan Galliminus vertelde in de thread een jongen staat bij een uitgebrand pand, Topic onder Gannon, de Hoofdstraat

Maar mij leek het juist zo tof om er geen verklaring voor te maken, om het juist niet van tevoren uit te werken,...en het verhaal zijn eigen leven te laten zonder dat we er OOC regels aan gaan verbinden.

Zo denk ik ook over het vinden van de andere Elfen, laat het AUB een mysterie blijven, en we zien wel waar het verhaal ons brengt.

Laat de Moderators alleen invloed hebben op de verklaringen en uitwerking hiervan, want anders weet je als speler al hoe het verhaal in elkaar steekt, en dat zal zeker invloed hebben op de akties van je Personages,...snappie?

( of spreek ik nu teveel als Spelleider, of als een speler die geen voorkennis wil hebben van het avontuur? :evil )



Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 2/10/02 6:59:20 am
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Sun Feb 10, 2002 3:19 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

Bardogon de priester weet altijd te zeggen: 'Laat al het onverklaarbare onverklaarbaar blijven en treed toe tot Gods Kring. Zij zullen geen nood meer hebben aan verklaringen. 0]

Edited by: Coldrin at: 2/10/02 7:20:03 am
Back to top
View user's profile Send private message
santetjan
Duister als de Nacht


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 68

PostPosted: Sun Feb 10, 2002 3:26 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

tuurlijk, we gooien het niet in de verhaallijnen - maar dat soort dingetjes zijn altijd belangrijk om rekening mee te houden bij het wereldbouwen - dat wil niet zeggen dat we redenen en doeleinden gaan inbouwen, alleen pure feitjes over de plaats in de wereld (en: de meeste groffere worldbuild-threads worden niet gelezen door de meeste spelers, dus dan kan het best wel)

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sun Feb 10, 2002 3:44 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

Euhmzz,....ik lees alles, ook hetgeen waar mijn personages niet in voorkomen, simpelweg om het feit dat ik de hersenspinsels van andere RPG'ers boeiend vind.

Laat het onbekende onbekend! :evil !!! ( Coldrin, een man naar mijn hart!!)



Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 2/10/02 7:45:11 am
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Macros de Zwarte
Verloren en Vergeten


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 41

PostPosted: Sun Feb 10, 2002 5:55 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

Ach ik zal niet ontkennen dat in mijn vage hoofd ook wel eens goede ideen onstaan... inderdaad schaduw wezens leuk maar maar er geen nazgul van

Macros de Black, Servant of Sarig greets you !

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sun Feb 10, 2002 6:32 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

KOMAAN!!!! Er word hier iets origineels geschept en geen RIP OFF,........ik voel me bijna beledigt :evil



Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Tlomas Tlodas
Duister als de Nacht


Joined: 04 Feb 2002
Posts: 60
Location: De straten van Raganorck

PostPosted: Tue Feb 12, 2002 12:17 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

Haha, nu wordt mijn gewauwel nog Raganorckse mythologie :lol . Ik ben het volledig met Gallinimus enzo eens. Nazguls immiteren is suf. Onbekende duistere wezens die door de stad zwerven, heeft wel wat. Houdt de spanning er een beetje in 0] .

Tlomas

Alle wloorden bevatten wijsheid

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Danae Rheanna
Nachtdwaler


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 150

PostPosted: Tue Feb 12, 2002 3:42 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

In Raganorck is iedere gek wijsgeer. En jouw gewauwel was dus blijkbaar vrij inspirerend :)

..... Danaë
___________________________________
Please continue to leave footprints, I'm anxious to see where they go...

Back to top
View user's profile Send private message
santetjan
Duister als de Nacht


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 68

PostPosted: Tue Feb 12, 2002 5:18 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

um: ik heb dus teen en tander opgeschreven in de kerker-draad... als ik iets verkeerd heb gezegd, meld dat even

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Tue Feb 12, 2002 5:44 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

Een ferme pluim!!
Misschien kan je de catacombes nog dieper/breder uitwerken door de legendes van Samara te lezen. Die vermeld staan onder de topic De binnenplaats en De Grote Hal en De Hoofdstraat, Gannon.
Goed plan?


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Danae Rheanna
Nachtdwaler


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 150

PostPosted: Tue Feb 12, 2002 8:57 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

Iets verkeerds??? Grapje zeker! Geweldig mooi dat stuk over de kerkers!

..... Danaë
___________________________________
Please continue to leave footprints, I'm anxious to see where they go...

Back to top
View user's profile Send private message
santetjan
Duister als de Nacht


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 68

PostPosted: Tue Feb 12, 2002 9:16 pm    Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat Reply with quote

die combinatie met dat verhaal was al enigszins de bedoeling
maar dat komt later

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group