View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Galliminus Leeuwenhart
|
Posted: Sat Feb 09, 2002 2:42 pm Post subject: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat |
|
|
Geachtte RPG'ers, Hetgeen wat nu gaande is in de Hoofdstraat, tijdens de brand in Den Gulden Feniks, laat dat een mysterie blijven. Het Duister (of de Glote Globus{Grote Grobus of Gobus} ,zoals Tlomas de Stadsgek het noemt), en de Schaduw wezens mogen gerust vaker ter sprake komen, maar ga er AUB nog geen verklaring voor geven, of hetgeen opeisen als de daden van je Personage. Je Personage kan natuurlijk wel ID-en hebben over datgene, maar maak er niets concreets van. Een mysterie is leuker wanneer het onopgelost blijft, en dat het buiten alle personages om gaat. ( Met uitzondering van de Moderators uiteraard)
Misschien is dit wel de eerste gezamelijke verhaallijn die hier ontstaat,......
Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck Edited by: Galliminus at: 2/9/02 7:05:42 am
|
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
Posted: Sun Feb 10, 2002 1:48 pm Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat |
|
|
Een hint in de hoop dat die begrepen word: Overkill is ook schadelijk voor de (eventuele) verhaallijn.
No offence, het is (nog) niet gebeurt ,maar laat het AUB ook niet gebeuren.
Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck
|
|
Back to top |
|
|
santetjan Duister als de Nacht
|
Posted: Sun Feb 10, 2002 2:09 pm Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat |
|
|
is het wel okee om binnen de worldbuilding-draden er over te spreken en ze in te voegen? |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
Posted: Sun Feb 10, 2002 2:15 pm Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat |
|
|
Wie ben ik om dat tegen te houden? Maar voordat je het doet, lees eerst de Mythe van Raganorck die Ophelia aan Galliminus vertelde in de thread een jongen staat bij een uitgebrand pand, Topic onder Gannon, de Hoofdstraat
Maar mij leek het juist zo tof om er geen verklaring voor te maken, om het juist niet van tevoren uit te werken,...en het verhaal zijn eigen leven te laten zonder dat we er OOC regels aan gaan verbinden.
Zo denk ik ook over het vinden van de andere Elfen, laat het AUB een mysterie blijven, en we zien wel waar het verhaal ons brengt.
Laat de Moderators alleen invloed hebben op de verklaringen en uitwerking hiervan, want anders weet je als speler al hoe het verhaal in elkaar steekt, en dat zal zeker invloed hebben op de akties van je Personages,...snappie?
( of spreek ik nu teveel als Spelleider, of als een speler die geen voorkennis wil hebben van het avontuur? )
Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck Edited by: Galliminus at: 2/10/02 6:59:20 am
|
|
Back to top |
|
|
Coldrin Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sun Feb 10, 2002 3:26 pm Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat |
|
|
tuurlijk, we gooien het niet in de verhaallijnen - maar dat soort dingetjes zijn altijd belangrijk om rekening mee te houden bij het wereldbouwen - dat wil niet zeggen dat we redenen en doeleinden gaan inbouwen, alleen pure feitjes over de plaats in de wereld (en: de meeste groffere worldbuild-threads worden niet gelezen door de meeste spelers, dus dan kan het best wel) |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
|
Back to top |
|
|
Macros de Zwarte Verloren en Vergeten
|
Posted: Sun Feb 10, 2002 5:55 pm Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat |
|
|
Ach ik zal niet ontkennen dat in mijn vage hoofd ook wel eens goede ideen onstaan... inderdaad schaduw wezens leuk maar maar er geen nazgul van Macros de Black, Servant of Sarig greets you ! |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
|
Back to top |
|
|
Tlomas Tlodas Duister als de Nacht
Joined: 04 Feb 2002 Posts: 60 Location: De straten van Raganorck
|
|
Back to top |
|
|
Danae Rheanna Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2002 5:18 pm Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat |
|
|
um: ik heb dus teen en tander opgeschreven in de kerker-draad... als ik iets verkeerd heb gezegd, meld dat even |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
|
Back to top |
|
|
Danae Rheanna Nachtdwaler
|
Posted: Tue Feb 12, 2002 8:57 pm Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat |
|
|
Iets verkeerds??? Grapje zeker! Geweldig mooi dat stuk over de kerkers! ..... Danaë ___________________________________ Please continue to leave footprints, I'm anxious to see where they go... |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Feb 12, 2002 9:16 pm Post subject: Re: De Schaduw Wezens in de Hoofdstraat |
|
|
die combinatie met dat verhaal was al enigszins de bedoeling maar dat komt later |
|
Back to top |
|
|
|