|
Raganorck
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Elore Wilgekind Dwaler
|
|
Back to top |
|
|
Danae Rheanna Nachtdwaler
|
Posted: Wed Feb 06, 2002 8:46 pm Post subject: Re: Bosvolk en Emancipatie? |
|
|
Emancipatie, dat is een leuke, ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat dit redelijk modern in elkaar zit in Raganorck (maar goed, ik ben ook vrij modern opgevoed, de vrouwelijke tak van mijn familie zijn rasechte feministen, de emancipatie beschouw ik als iets heel vanzelfsprekends). Dat de koningin niet regeert is te danken aan het feit dat het Ophelia niet erg veel interesseert, zo lijkt het me, en ik vraag me ook af in hoeverre het mogelijk is een stad als Raganorck "te regeren". Alles en iedereen lijkt hier zijn eigen gang te gaan, zelfs de stad zelf. Op beiden is absoluut geen grip te krijgen.
De mensen die in het bos leven, beschouw ik niet als boswezens en bosjesmannen. Het zijn mensen die aangepast zijn aan een leven in het woud, ze hebben wel iets dierlijks. Verwanten van elkaar? Zou kunnen. Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat bosmensen zich alleen maar met bosmensen voortplanten (*ahem* Iemand geïnteresseerd om zich hierin te verdiepen? Het bedleven van de bosmensen? ), omdat het allemaal individuele zwervers zijn en weinig in een groep lijken op te trekken ..... Danaë ___________________________________ Please continue to leave footprints, I'm anxious to see where they go... |
|
Back to top |
|
|
Elore Wilgekind Dwaler
|
|
Back to top |
|
|
Grsom51 Sporenzoeker
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|