View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Darvan Nachtdwaler
|
Posted: Wed Feb 13, 2002 4:49 pm Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? |
|
|
sweet |
|
Back to top |
|
|
caege Nachtdwaler
|
Posted: Wed Feb 13, 2002 5:59 pm Post subject: darvan |
|
|
wel beste darvan, we waren jammer genoeg enepaar dagen offline,maar nu is het euvel verholpen en behold: formantera !! cauldron.bene.ws
enjoy. |
|
Back to top |
|
|
Macros de Zwarte Verloren en Vergeten
|
Posted: Sun Feb 17, 2002 3:34 pm Post subject: Re: darvan |
|
|
www.wizards.com
commercieel jah ik weet het Macros de Black, Servant of Sarig greets you ! |
|
Back to top |
|
|
Crimson Amadea Duister als de Nacht
|
Posted: Tue Mar 26, 2002 12:38 pm Post subject: rpg's |
|
|
Hmm, ik ben begonnen met AD&D semi freestyle (ditch de regels en worpen zoveel mogelijk). Verder heb ik ook D&D 1st heel kort gedaan, een heleboel AD&D en momenteel ben ik bezig met D&D 3rd edition. Ook doe ik momenteel de Durley campaign, een eigen systeem gebaseerd op Dummnoni live qua regels (voorzover die er zijn) en setting. Veel freestyle gedaan met allerhande settings aangesleept/ bedacht of gemixed. vampier tabletop sporadisch een keer en vooral momenteel veel larp (ook internationaal), vooral fantasy maar ook regelmatig vampier. Uiteraard moet ik niet de vele pbem's en forumgames vergeten (elfquest/formanterra/labyrinth etc.) en had ook nog tijdelijk een eigen pbem van Xena/Hercules. Computerrpg's kan ik me vaak niet in vinden behalve vampier:redemption. |
|
Back to top |
|
|
red Dromenvanger
|
Posted: Sun Apr 14, 2002 9:04 pm Post subject: Re: rpg's |
|
|
Ben een echte Larper, weet niets van D&D. Begon met middeleeuwse rollenspelen en toen naar fantasy, maar ben nu verliefd op Dumnoni. Internet ontdekt, voornamelijk via Iss ( www.liveroleplaying.nl ) Ben ook op Formanterra, maar daar doe ik de lives weer niet van en nu hier op raganorck, waarvan ik alleen maar kan hopen dat er misschien oooooiiit nog lives komen. |
|
Back to top |
|
|
Mordicus Verloren en Vergeten
|
Posted: Fri Apr 26, 2002 11:41 am Post subject: Re: rpg's |
|
|
doe zelf aan D&D als speler en DM zijnde, maar we gebruiken de boeken en dobbels zelden nog...puur roleplaying en weinig stats gebeuren...en Life roleplay zo nu en dan (als ik geld, zin en tijd heb) en dan hier wat en Rurie... |
|
Back to top |
|
|
|