Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Welke RPG's leven er hiero?
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sun Feb 03, 2002 2:36 pm    Post subject: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

Ik dacht deze Topic te openen zodat de Leden van deze Site even kunnen droppen welke RPG's zij zelf actief spelen, ipv het op te zoeken in de Profielen.

* Ik speel al geruime tijd Oog des Meesters/Das Schwarze Auge,....voornamelijk als speler. (de Borborad Campagne RULEZ!!)

* Mijn passie als spelleider ligt binnnen de World of Darkness,...voornamelijk vampier de Masquerade & Werewolf de Apocalips



Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Macros de Zwarte
Verloren en Vergeten


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 41

PostPosted: Sun Feb 03, 2002 2:48 pm    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

Okay... Ik ben begonnen met AD&D wat ik overigens nog steeds doe sinds ik een halfjaartje lid ben van een spellenvereniging speel ik het oog des meesters rpg, en heb ook weleens D&D gespeeld... overigens heb ik tijdens heb ik ook nog rifts (robetech / macros) gespeeld wil ik nog een keer beginnen met een alternity compain... dus ik ben druk bezig momentueel...

Back to top
View user's profile Send private message
Irid alMenie
Sporenzoeker


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 10

PostPosted: Sun Feb 03, 2002 2:49 pm    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

Ik speel enkel online rpg's. Onder andere op Fotr.nl: de langverwachte quest, en op tolkientrail.com/entmoot ga ik binnenkort een nieuwe meedoen (de oude, world of danger, is er net afgesloten). Tijdens de vakantie deed ik er meer, maar die heb ik moeten verlaten 'due to lack of time'

Je n'ai jamais compris pourquoi les dieux m'ont épargné de ce jour noir de notre histoire que j'ai contée

Back to top
View user's profile Send private message
santetjan
Duister als de Nacht


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 68

PostPosted: Sun Feb 03, 2002 2:54 pm    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

ben zelf dm van ad&d, d&d, vampier, lo5r, en call of cthulhu.
verder speel ik altijd wel mee in dingetjes, ben goed in pc-rpgs, en speel op thefellowship.nl mee aan meerdere rpgs

Back to top
View user's profile Send private message
Danae Rheanna
Nachtdwaler


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 150

PostPosted: Sun Feb 03, 2002 8:05 pm    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

Ik heb aan verschillende RPG's gedaan, meestal met originele concepten en niet heel veel spelers. Ik ben niet bekend met AD&D en dat soort dingen, al heb ik wel in veel verschillende genres op veel verschillende fora deelgenomen. Mijn voorkeur gaat hoe dan ook toch uit naar fantasy en het fantastische.

..... Danaë
___________________________________
Please continue to leave footprints, I'm anxious to see where they go...

Back to top
View user's profile Send private message
Braam Steenslag
Sporenzoeker


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 9

PostPosted: Sun Feb 03, 2002 9:28 pm    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

Ik meester al geruime tijd Shadowrun en af en toe D&D (lang leve pulp!)

En op dit moment speel ik ook mee in een vampier-campagne.

Back to top
View user's profile Send private message
Tar ap Tinyan
Verloren en Vergeten


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 45

PostPosted: Sun Feb 03, 2002 9:48 pm    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

Ik doe mee op thefellowship.nl met De Langverwachte Quest, dat was mijn eerste. Het bevalt me wel, die RPG's, vandaar dat ik hier kwam. Irid kent me wel en Macros waarschijnlijk ook als dee_dopedog en in de RPG als Thanès de Dwerg

Nobody tosses de dwarf!

Back to top
View user's profile Send private message
Macros de Zwarte
Verloren en Vergeten


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 41

PostPosted: Sun Feb 03, 2002 10:48 pm    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

Ik ben lid van spellenvereniging Warborg in Den Bosch, vandaar dat ik wel in contact kwam met diverse rpg's niet dat ik ze allemaal gespeeld heb...

Back to top
View user's profile Send private message
Tansir
Sporenzoeker


Joined: 04 Feb 2002
Posts: 9

PostPosted: Mon Feb 04, 2002 1:26 pm    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

ik heb geruime tijd dragonball Z rpg's (online) gespeeld maar moeilijk te vergelijken hiermee want met dbz moest je zo hoog mogelijke powerlevels (je kracht uitgedrukt in getallen) krijgen om badguys te verslaan enzo

Back to top
View user's profile Send private message
Tlomas Tlodas
Duister als de Nacht


Joined: 04 Feb 2002
Posts: 60
Location: De straten van Raganorck

PostPosted: Mon Feb 04, 2002 2:40 pm    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

Ik ben niet echt een "ervaren rpg-er". Ik heb wel net als Danae aan enkele eenvoudige rpg-dingetjes meegedaan. Maar ja, af en toe de dorpsgek uithangen zal me wel lukken :)

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Macros de Zwarte
Verloren en Vergeten


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 41

PostPosted: Mon Feb 04, 2002 11:03 pm    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

sorry dbz lijkt me zelf niks, ben totaal geen fan en als ik die tekenfilms zie weet ik niet wat ik moet denken...

AL ben ik redelijk thuis in tabletop rpg's computer rpg's is ook totaal nieuw voor mij eigenlijk... (op wat star trek sims na)

Back to top
View user's profile Send private message
Darvan
Nachtdwaler


Joined: 07 Feb 2002
Posts: 119

PostPosted: Sat Feb 09, 2002 7:03 pm    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

Ben nieuw met rpg dit is mn eerst. Zouden jullie mij wat sites van andere rpgs kunnen geven??

thnx

Darvan

Back to top
View user's profile Send private message
caege
Nachtdwaler


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 115

PostPosted: Sun Feb 10, 2002 9:37 am    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

Goh, ik ben jaren geleden begonnen met oog des meesters en ad&d,shadowrun 2 de editie, heb toen een tijd een rpg winkel gehouden,gestopt ,overgestapt naar LARP en nu mijn eigen larp vereniging.
Daar leid ik ook het forumgame: formanterra.
( cauldron.bene.ws )
Raganorck vind ik wel een leuk initiatief,hopelijk blijft het draaien :)

Back to top
View user's profile Send private message
Darvan
Nachtdwaler


Joined: 07 Feb 2002
Posts: 119

PostPosted: Sun Feb 10, 2002 10:53 pm    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

mm kan em niet vinden

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Feb 13, 2002 2:08 pm    Post subject: Re: Welke RPG's leven er hiero? Reply with quote

AD&D:de Forgotten Realms en kleine avontuurtjes daarbuiten.
Bovendien nog een paar LARP'jes (Live Action Roleplaying).
Waarvan mijn beste ervaring ooit op de zolders van een Ierse Universiteit in Dublin: vampier de Masquerade.Lui compleet in costuum in ruimtes die een beetje aanvoelden als catacomben.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group