Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ergens tussen de bomen...
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck
View previous topic :: View next topic  
Author Message
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Thu Nov 20, 2003 4:02 pm    Post subject: Re: Weg? Reply with quote

(ooc: omfg :S vergeten uit te loggen sorry:S erhm vorige poost van Angelus-Iondor dus:D )

Why should de world excist withouth me, that just woulnd't be fair.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Thu Nov 20, 2003 7:06 pm    Post subject: Re: kom... Reply with quote

"O, oké," zei Desey. Ze pakte de speer aan en liep achter Iondor aan. Hij liep voorop, alsof hij de baas hier was. Snel ging ze naast hem lopen en toen ze dat deed, wist ze niet meer waarom.
"Heb je wel eens eerder gejaagd?" vroeg ze na enige aarzeling. "Ik wel, met een slinger, maar die is versleten en te lkein, en het lukt me niet om een nieuwe te maken."

Malum est consilium, quod mutari non potest ...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Sun Nov 23, 2003 11:48 am    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

"Ik heb nog nooit eerder gejaagd Desey. Ik heb zelfs nog nooit een ander levend wezen gedood. Tenminste...." Toen zei Iondor niets meer. Even dacht hij aan de Meermaagd. Hij hoorde zijn maag knorren terwijl hij goed omzich heen keek of er een konijn of zoiets in de buurt was.

Why should de world excist without me, that just woulnd't be fair.

Edited by: AngelusIondor at: 11/23/03 12:49 pm
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Sun Nov 23, 2003 12:23 pm    Post subject: Re: De volgende ochtend... Reply with quote

Desey keek naar Iondor. Ze zag waarnaar hij zocht. Een klein dier. Als ze nou haar slinger had... Die had ze gewoon niet!
"Eigenlijk," zei ze,"heb ik geen idee hoe ik op dieren zou moeten jagen met een speer. Ik heb het nog nooit gedaan."

Malum est consilium, quod mutari non potest ...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Tue Nov 25, 2003 3:19 pm    Post subject: Re: Weg? Reply with quote

"Je kunt het beste stil zijn, zeg het neit als je een dier ziet.. Gooi gewoon je speer met een beetje geluk raak je vast wel iets."

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Wed Nov 26, 2003 9:39 am    Post subject: Re: kom... Reply with quote

Dat klonk heel wat simpeler dan het was. Desey klemde de speer in haar hand en tuurde in de struiken en iets verderop. Ze had nog steeds geen idee hoe ze dat dier zou raken. Ze had veel liever met haar slinger gejaagd. Die is er niet, hield ze zichzelf voor.

((OOC: Wat voor een dier lijkt je acceptabel om te vangen? Ik bedoel, een konijn is volgensmij moeilijker te vangen als je met een grote en grpve speer jaagt. Misschien moeten we iets groters nemen, maar als je een wild zwijn vangt, moet je uitkijken dat niet de hele kudde achter je aankomt :b ))

Malum est consilium, quod mutari non potest ...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Wed Dec 03, 2003 2:32 pm    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Na een half uur had Iondor naast Desey nog geen ander leven wezen gezien. Plotseling zag hij een wildzwijn in de aarde wroeten. Niet lettend op wat er om hem heen gebeurde gooide hij meteen de speer richting het wildezwijn. De speer kwam een centimeter naast het zwijn terecht en deze holde van angst weg. Geergerd pakte Iondor de speer weer op en zocht verder.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Wed Dec 03, 2003 5:44 pm    Post subject: Re: De volgende ochtend... Reply with quote

Desey had het zoeken ongeveer opgegeven. Nu was ze op zoek naar eetbare planten, die ook niet erg gemakkelijk te vinden waren, omdat ze niet wist hoe ze eruit zagen.
"Hé Iondor," zei ze toen Ion het everzwijn had laten schrikken. "Heb jij ooit vroeger iets geleerd van eetbare planten en datsoort dingen, want het ziet ernaar uit dat we, als we willen jagen, nog erg lang zullen moeten oefenen."

Malum est consilium, quod mutari non potest ...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Fri Dec 05, 2003 4:04 pm    Post subject: Re: Weg? Reply with quote

Iondor schudde zijn hoofd. Hij had geen flauw idee welke soorten planten hij wel of niet kon eten. Toen hij een klein uitegevallen vogeltje op een tak zag gooide hij zijn speer meteen. Wonder boven wonder gooide hij raak en het vogeltje storte ter aarde. Opnieuw deed Iondor zijn shirt uit en vouwde deze zodat het een soort zak vormde. Hij gooide het levenloze vogeltje in zijn shirt en pakte zijn speer vast op zoek naar een nieuwe prooi.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Fri Dec 05, 2003 6:07 pm    Post subject: Re: kom... Reply with quote

Desey grijnsde. "Wat een vangst," zei ze, maar het vogeltje had haar nieuwe moed gegeven. Ze ging weer op zoek naar een levend wezen, maar in plaats van naar landdieren te zoeken, knielde ze bij het riviertje. Geconcentreerd tuurde ze in het water. Na korte tijd stootte ze met kracht de speer in de rivier...

Malum est consilium, quod mutari non potest ...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Sat Dec 06, 2003 8:52 am    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Toen Iondor zag wat Desey deed herrinerde hij de vishengel die hij bij het kampvuur had neergezet. Hij rende langs het riviertje terug en ontdekte dat hij nog wat gevangen had. Hij haalde de vis uit het water maakte hem voorzichtig dood en liep terug naar Desey na de hengel weer in het water gezet te hebben.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Sat Dec 06, 2003 11:24 pm    Post subject: Re: De volgende ochtend... Reply with quote

((OOC melding: Wat is er met de meermaagd gebeurd?))

Back to top
View user's profile Send private message
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Sun Dec 07, 2003 6:48 pm    Post subject: Re: Weg? Reply with quote

((OOC: Geen idee... misschien is ze opgelost in het niets? Ze heeft al een hele tijd niets van zich laten horen...))

Malum est consilium, quod mutari non potest ...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Wed Dec 17, 2003 2:10 pm    Post subject: Re: kom... Reply with quote

((OOC:Ik neem aan dat die nog bij het meer is. Of opgegeten door het koekjesmonster.))

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Thu Dec 18, 2003 11:50 am    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

((OOC: Oh, hoe durf je me te verraden? Niemand hoeft te weten dat ik het koekjesmonster ben!))

Malum est consilium, quod mutari non potest ...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next
Page 10 of 11

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group