Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ergens tussen de bomen...
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Mon Sep 22, 2003 12:36 pm    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

((OOC: Cute! Ik ga een tekening maken!! *schetschets...*))

Desey haalde diep adem en pakte de hand van Ion aan. De diepe put bestond niet meer, en en verscheen een glimlach op haar lippen toen ze de Meermaagd zag slapen. Ze hees zichzelf omhoog en merkte tot haar verbazing dat ze kon staan. Ze voelde zich zo trillerig. Haar hand trok ze niet terug, hij bleef rusten in die van Ion. Ze staarde naar haar stoffige tenen en voelde plotseling Iondor naar haar kijken. Ze sloeg haar ogen op en keek hem glimlachend aan. Ze lachte niet zoals ze normaal zou lachen, het was volwassener, met een aanstekelijke vrolijkheid.
Desey voelde een lach opborrelen. Ze perste haar lippen op elkaar, probeerde niet te lachen en keek ondertussen Iondor vanonder haar wimpers ongelooflijk ondegend aan.

"Yes, they are Elves," zei Legolas; "and they say that you breathe so loud they could shoot you in de Duister."

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Wed Sep 24, 2003 1:19 pm    Post subject: Re: Meermaagd Reply with quote

Ondanks dat Iondor geen engel meer was. Was zijn lichaam nog steeds zoals hij eerder was. Dus hij spreide zijn vleugels en pakte Desey goed vast. Hij sprong in de lucht en zijn vleugels hielden hem daar. Hij vloog over de bomen heen en lande voor de stad. Hij liet Desey weer los. "Ik heb geen huis om naar toe te gaan. Maar jij wel. Dus ga daar maar snel heen ga wat eten en misschien wat slapen. Dat zal je goed doen. Als je me nodig hebt... Hoef je me alleen maar te roepen." Twijfelend bleef hij voor Desey staan wachten op een weer woord van haar.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Wed Sep 24, 2003 2:09 pm    Post subject: Weg? Reply with quote

Desey zei niets. Ze staarde Iondor alleen aan, alsof hij gek was geworden. Toen fronsde ze haar wenkbrauwen en schudde haar hoofd. "Ik ga niet weg, thuis wacht alleen een humerige moeder en een zeurend broertje en kattig zusje. Als je het goed vindt blijf ik in de Wilde Wouden, en ik heb dan het liefst dat jij er ook bent."
Ze keek Ion diep in zijn ogen en pakte toen voorzichtig zijn hand. "Wat is er aan de hand met je?" vroeg ze.

"Yes, they are Elves," zei Legolas; "and they say that you breathe so loud they could shoot you in de Duister."

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Mon Sep 29, 2003 12:14 pm    Post subject: Re: kom... Reply with quote

Iondor voelde de warmte van Desey's handen om de zijne. Dit had hij niet verwacht. Hoe kan iemand die een thuis heeft en een familie niet naar huis willen?

"Het bos is geen plek voor een meisje zoals jij Desey. Ga nou maar naar huis het zal je goed doen, geloof me." Hij streelde met zijn vleugel over de wang van Desey. En toen viel het hem op zijn vleugel was donkerder dan normaal. Niet veel donkerder, maar toch... donkerder.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Mon Sep 29, 2003 4:06 pm    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Desey onderbrak Iondor al voordat hij was uitgepraat. "Je weet niet hoe het thuis is, Ion. Zou jij het prettig hebben gevonden als iedereen thuis je verafschuwde, alleen omdat jij anders bent dan de anderen? Je moet het wel kennen, Iondor. Jij bent ook anders, en je moet niet bang zijn dat er iets met mij gebeurt. Ik ken de Wilde Wouden goed genoeg om niet dood te gaan, en ik dwaal niet dieper in het bos dan nodig is. Wat kan mij gebeuren?"
Ze keek hem aan, maar Iondor had zijn ogen scherp gericht op zijn vleugel. Zij keek dezelfde kant uit als hij en zei;"Wat is er met je vleugen, Ion? Is er iets mis?"

"Yes, they are Elves," zei Legolas; "and they say that you breathe so loud they could shoot you in de Duister."

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Tue Sep 30, 2003 7:48 am    Post subject: Re: Meermaagd Reply with quote

Desey wou niet naar huis dus.... Iondor wist even niet wat hij moest doen. En de verdonkerde vleugel hielp ook niet echt.

"Erhm nee er is niets Desey": loog Iondor haar voor. "Kom laten we dan eerst maar eens een plek vinden om te overnachten." Iondor voelde zich raar. Hij voelde zich verloren en dood..... Hij wist dat hij nu voor Desey moest zorgen. Dat is het enigste waar hij nu op moest concentreren besloot Iondor.

Hij draaide zich weer om en liep het bos weer en verwachte dat Desey hem zou volgen.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Fri Oct 03, 2003 4:08 pm    Post subject: Re: Weg? Reply with quote

"Ion, nee..." Desey was hem achterna gelopen, en legde haar hand op zijn arm. "Doe niet alsof er niets is, Iondor. Zeg het me." Ze keek hem even doordringend aan en trok haar hand toen terug. "Maar als je het niet zeggen wilt, goed dan..."
Ze keerde zich om en liep de andere kant uit.

"Yes, they are Elves," zei Legolas; "and they say that you breathe so loud they could shoot you in de Duister."

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Wed Oct 08, 2003 12:43 pm    Post subject: Re: kom... Reply with quote

Lichtelijk begonnen er tranen te stromen over Iondor's wangen. Iondor begreep het niet. Waarom kon hij nou niet gewoon haar laten weg lopen. Hij moest haar tegen houden. Hij hield van haar!

Hij rende Desey achterna draaide haar toen om en...Iondor wist niet wat hij moest zeggen en hij was zijn donker wordende vleugel ook helemaal vergeten. Sprakeloos stond hij tegen over Desey... hopend dat zij zou weten wat er gezegd moest worden.

Edited by: AngelusIondor at: 10/8/03 2:44 pm
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Wed Oct 08, 2003 1:10 pm    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

"Ben je... gevallen?" vroeg Desey met trillende stem. Het antwoord kon ze raden. Ze keek in de blauwe ogen en snapte niet waarom zo'n goed persoon zo moest worden. Onhandig ging ze op haar tenen staan en probeerde de tranen weg te vegen, toen dat niet lukte pakte ze zijn hand, niet wetend wat ze moest doen.
"Ik kan niet goed troosten," zei ze met een verontschuldigende glimlach. Haar hoofd was nu leeg, verloren in de onschuldige blauwe ogen. "En ik weet niets meer te zeggen..."

"Yes, they are Elves," zei Legolas; "and they say that you breathe so loud they could shoot you in de Duister."

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Fri Oct 10, 2003 10:18 am    Post subject: Re: Meermaagd Reply with quote

Iondor's hart begon harder te kloppen toen Desey zijn hand vast pakte. Het lukte haar niet de tranen van zijn wangen of te strelen. Maar dat gaf niet. De verontschuldigende glimlach van Desey deed ook even weer Iondor glimlachen. "Ik of erhm ..wij moeten een plek vinden om te overnachten Desey. Laten we morgen verder praten. Wat slaap zal ons beiden goed doen." Hij wachte niet echt op een antwoord van Desey en keek omzich heen naar goed plek terwijl zijn hand nog steeds "gevangen" zat tussen die van Desey.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Sat Oct 18, 2003 6:29 pm    Post subject: Re: Weg? Reply with quote

Ze zuchtte en knikte toen. "Dat is goed," stamelde ze. Ze slikte en keek ook om zich heen. "Daar," zei ze toen vastbesloten. Ze wees op een vreemd gevorme struik die overhing alsof hij iemand - of twee iemanden - wilde beschermen. Een glimlach brak door op haar gezicht.

"Yes, they are Elves," zei Legolas; "and they say that you breathe so loud they could shoot you in de Duister."

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Mon Oct 20, 2003 11:52 am    Post subject: Re: kom... Reply with quote

Desey wees een struik aan. Iondor keek om en stemde met Desey in dat die plek goed genoeg was. Hij sleurde Desey aan haar hand mee en liep naar de struik. Daar liet hij Desey los en ging op zoek naar droog hout voor een kampvuurtje. Het duurde niet lang tot hij genoeg voor een klein kampvuur had gevonden. Uit het niets haalde Iondor achter zijn rug 2 wat oudere ijzeren bekers. Deze vulde hij met water uit een stroopje dat dicht bij de stuik lag. Met zijn vleugels weer verborgen was hij zo druk met het klaar maken van het kamp dat hij het verdriet van die dag even vergat. Even voelde hij zich weer de grote sterke engel die hij ooit was. Terwijl hij het water haalde keek hij even daar de sterren hemel. Hij miste zijn vrienden... en zijn wereld. Tenminste... hij vond het idee van zijn wereld nooit meer weer zien erger dan het echt nooit meer weer zien. Hij had waarschijnlijk het idee van terug gaan naar zijn wereld erger gevonden dan er nooit meer weerkeren nu hij Desey had ontmoet......

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Mon Oct 20, 2003 2:32 pm    Post subject: Re: Ergens tussen de bomen... Reply with quote

Desey ging in de kleermakerszit zitten en toen Iondor terug kwam met het hout, graaide ze in een van haar zakken in de hoop haar vuurstenen te vinden, maar die waren blijkaar uit haar zak gevallen, want ze vond ze nergens. Met haar blik op de grond gericht schuifelde ze over het strandje, in de hoop een vuursteen te vinden. Toen dat niet het geval was, verweet ze zichzelf op haar onvoorzichtigheid en keek ze smekend naar Iondor.
"Kun jij zonder vuurstenen of ander hulpmateriaal, behalve hout dan, vuur maken?" vroeg ze.

"Yes, they are Elves," zei Legolas; "and they say that you breathe so loud they could shoot you in de Duister."

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
AngelusIondor
Duister als de Nacht


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 78
Location: Emmen

PostPosted: Mon Oct 20, 2003 5:18 pm    Post subject: Re: Meermaagd Reply with quote

"Erhm jah, ik denk het wel." Iondor zette het water op de grond en pakte een wat dikker stukje hout vast. Zijn handen begonde lichtelijk te gloeien en na even wrijfen kwam er rook van het stapel houtstukjes af. Iondor blaasde een keer in de hoop dat het vuur groter werd. Het duurde niet lang voor dat het groot genoeg was. Iondor ging zitten met zijn benen voor zich en zijn ellebogen op zijn knieën. "Morgen ga ik wel opzoek naar wat eten. Laten we eerst maar wat gaan slapen.": zei Iondor terwijl hij een grote slok nam uit 1 van de bekers met water.

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Tue Oct 21, 2003 3:59 pm    Post subject: Re: Weg? Reply with quote

((OOC: Het is 'blies' :D ))

Desey haalde haar schouders op. half-half had ze wel gedacht dat Iondor vuur kon maken, maar deze manier zou ze nooit hebben kunnen raden. Ze was moe, maar had ook rammelende honger. Het vuur voelde goed en ze wilde Iondor niet storen, dus krulde ze zich op als een kat en viel in slaap.

"Yes, they are Elves," zei Legolas; "and they say that you breathe so loud they could shoot you in de Duister."

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next
Page 8 of 11

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group