Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

De rand van de stad.
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Thu Aug 29, 2002 10:25 am    Post subject: Re: Wel Reply with quote

Hoge kreten schoten als vogels omhoog over de kruinen van de wouden.Dát geluid kende ze maar al te goed,een geluid dat je rillingen geeft over je hele lichaam.
Eveneens de vogels zelf schoten op van hun takken en vlogen in groepen rakelings weg naar de horizon,alleen maar denkend aan een plaats waar dat verschrikkelijke geluid niet te horen was.

Back to top
View user's profile Send private message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Thu Aug 29, 2002 2:29 pm    Post subject: Re: Wel Reply with quote

'Wat is dat met je arm?' vroeg Riandros terwijl hij op het meisje toe liep. 'Is hij gebroken?'

Ik weet ook niet hoe ik hem zou moeten helpen. Dit gaat boven mijn huidige en vroegere krachten.

Toen vlogen de vogels op.

Riandros de Hamer

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Thu Aug 29, 2002 2:47 pm    Post subject: Re: Wel Reply with quote

Ze liet de open pijlwonde zien waardoorheen er zich een orkse pijl had geboord.Schilfers hout die ronom de goed geboude pijl zaten zaten nog steeds in het vlees en opgedroogd bloed plakte aan de arm.

Krachten?

"Zou je me misschien willen helpen Coldrin en Echo naar de stad te brengen.Ze hebben vlug hulp nodig en alleen geraak ik er niet.En hoe Coldrin er ook ziet,ik heb geweten dat hij het was,geloof me nu." Ze keek naar de eenhoorns."Zij moeten in de geloven van de mensen worden bewaard,in hun geloof.Ze mogen alleen gezien worden door diegenen waar zij het toe laten."

Back to top
View user's profile Send private message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Mon Sep 02, 2002 9:01 am    Post subject: Re: Wel Reply with quote

Riandros legde zijn handen op de wond zoals hij vroeger toen hij nog Bardogon was, zoveel keren gedaan had. Maar nu stroomde er geen helende energie door zijn handen.
Hij zuchtte en trok dan een stuk van zijn tuniek en maakte de wond proper waarna hij ze verbond.
'Dat zou een tijdje moeten helpen totdat je een echte genezer tegen komt.'

Weer keek hij naar de wezens met een zonder vleugels. De wezens die leken op paarden.
'Aan welk geloof vertonen ze zich? Aan zij die geloven of zij die ongelovig zijn? Ik ben een ongelovige, maar nu ik ze gezien heb zijn mijn twijfels enkel gegroeid. Ik kan nog steeds niet weer opnieuw geloven zoals ik vroeger deed. Welk geloof staat toe dat er moorden gebeuren? Dat kinderen hun ouders verliezen? Vertel het mij, maar wat je ook zegt, ik zal je helpen Coldrin naar Raganorck te brengen, maar wie zegt dat de bewoners niet net zo reageren als ze zouden reageren wanneer ze de gehoornde paarden zagen.'

Riandros de Hamer

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Mon Sep 02, 2002 2:07 pm    Post subject: Stad Reply with quote

'Hun geloof is...bestaande uit diegenen die in hen kunnen geloven,en puur van geest zijn.'...Maar[/i]dat kinderen hun ouders verliezen?[/i],begreep ze niet.
Faranyell keek zweigend naar de gehoornde wezens.De uitleg van de oude man was vreemd,ze had er geen idee van wat hij zegde.Maar,ook al leek ze de tekst niet te begrijpen,in één of andere manier wist ze wat hij wou zeggen.Verslagen?

Ze hielp Echo van de gevleugelde eenhoorn.."Bedankt"zei ze terwijl ze over de zachte witte vacht streek.

Back to top
View user's profile Send private message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Tue Sep 03, 2002 1:48 pm    Post subject: Re: Stad Reply with quote

'Kom,' zei Riandros terwijl hij het wezen dat eens Coldrin was op zijn schouder wierp, het woog verbazingwekkend weinig, en waarna hij de vrouw die hem bekend voorkwam in zijn armen nam. 'Er is geen tijd voor sentiment meisje, als die wezens zijn wat jij beweert dat ze zijn, dan zullen ze het wel redden, met ons is het een ander paar mouwen.'

En Riandros begon te rennen naar de poorten van de stad.

De vogels waren verdwenen en in hun plaats was het geluid van duizenden voeten te horen.

Riandros de Hamer

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Tue Sep 03, 2002 7:09 pm    Post subject: Re: Stad Reply with quote

Faranyell volgde hem langs de wallen naar de stad.

(gaat naar de stadswallen)

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group