Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

De Queste van Artuur Bloemblad.
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck
View previous topic :: View next topic  
Author Message
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Wed May 01, 2002 5:22 pm    Post subject: brownie Reply with quote

*knggg*

Back to top
View user's profile Send private message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Fri May 03, 2002 12:34 pm    Post subject: Re: brownie Reply with quote

De bijenkoningin trok haar gele borstels op bij het horen van Artuurs woorden.
'Wat ik wil?' vroeg ze. 'Ik wil zo veel, maar wat ik echt wil... hmm, we dwalen af.' Ze wreef afwezig over haar vleugels.
'Ik heb je laten roepen omdat ik met een groot probleem zit. Het zit namelijk zo: In het midden van het woud zijn er de laatste tijd vreemde wezens aanwezig. Voor mij maakt het niet veel uit, ware het niet dat, volgens mij, deze wezens een korf van mij vernietigd hebben. Het is al enkele dagen geleden dat we nog iets van onze Buitenkorf gehoord hebben. Al onze verkenners die we uitgestuurd hebben, zijn nog niet terug gekomen.'

Artuur stak zijn hand op om haar te onderbreken.
'Wat heb ik daar mee te maken? Kan het niet zijn dat de honing daar beter is dan hier? Ik zou dan ook niet terug komen.'
'Lach er niet mee, Artuur, het is een ernstige zaak. Zou jij het eens kunnen uitzoeken? Als je het kan oplossen, dan geef ik je zoveel honing als je wil.'

Artuur dacht na, honing luste hij wel en dan moest hij die niet meer stelen van haar ookal wist ze er niets van.
'Ik doe het.' zei hij en hij draaide zich om zonder zich nog iets van de koningin aan te trekken.

'Lust je graag honing?' vroeg Artuur aan de Brownie toen ze naar buiten liepen.
'Kom dan mee,' zei hij toen ze terug in de buitenlucht stonden.
Voordat de Brownie antwoordde was hij al weg, springend van tak tot tak. Als hij mee wil, dan zal hij wel volgen, zo redeneerde Artuur.

=> Op weg naar Raganorck...
Artuur Bloemblad ~ Kabouter

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Fri May 03, 2002 4:35 pm    Post subject: Re: brownie Reply with quote

Met een frons op haar borstelige gezicht keek de koningin Artuur en de Brownie na.
Nadat hij uit het gezicht was verdwenen,kromde ze een beetje met haar koninglijke gezicht naar de dichstbijzijnde wachter aan de troon.
"Zou hij me leuk vinden?"Zei ze op een fluisterende toon tegen de wachter.En kreeg daarna een blik terug van de bij die niet wist wat hij moest zeggen en op zichzelf dacht...van niet.

De Koningin

Back to top
View user's profile Send private message
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Fri May 03, 2002 5:49 pm    Post subject: Re: brownie Reply with quote

Honing of geen honing, Brownie was blij dat hij weer buiten stond. Artuur Bloemblad de wereldberoemde avonturier flitste door de bomen en had hem uitgenodigd mee te gaan op avontuur. Brownies idee van avontuur was naar huis gaan en op vieze sokken jacht en dan zijn leven wagen door die te wassen.

Hij keek Artuur na en stak aarzelend zijn hand op. Toen blies hij een fluittoon door zijn lippen en aangezien er bar weinig geluid uit kwam riep hij ook nog eens: ' Henkie! Hier poelepoele'

De kat stopte met het likken van haar poten en keek Brownie berontwaardigd aan.

Brownie zuchtte en liep op de kat af, greep de halsband en slingerde zichzelf op haar rug.

'Werkelijk waar Balthazar, het zou er een stuk stoerder uitzien als je komt wanneer ik fluit.' mopperde hij terwijl hij de kat aanspoorde, 'Naar huis Pookie, we gaan sokken wassen.'

((Hier verdwijnt ook Brownie in de schaduwen van het bos, vrij om gebruikt te worden door iedereen die hem nodig heeft, of die aanbeden wil worden!)

Back to top
View user's profile Send private message
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Sun May 05, 2002 8:32 pm    Post subject: Voor de liefhebber Reply with quote

Een plaatjes van Brownie en zijn kat vind je op onderstaande link. Zoek vooral naar het Aegon logo!! hihihi, betrapt op werk.

elfwood.lysator.liu.se/lo...t.jpg.html

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group