Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

De zoektocht naar de Elfen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Mon Feb 18, 2002 8:22 pm    Post subject: Re: Ontwaken Reply with quote

((OOC: Tot morgen iedereen.))

Back to top
View user's profile Send private message
caege
Nachtdwaler


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 115

PostPosted: Mon Feb 18, 2002 8:39 pm    Post subject: en nu? Reply with quote

Caege kwam op coldrin af.
Hij hoorde hun gesprekken over hoe het nu verder moest,en eerlijk gezegd vond hij daar zijn plaats niet tussen.
Hij was nog steeds een huurling,en die deden het niet voor het groen in het gras..

"Wij hebben nog iets te regelen dacht ik.."sprak hij,op een veelbetekende toon.

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Mon Feb 18, 2002 8:50 pm    Post subject: Re: en nu? Reply with quote

Caege!,is da nu wel nodig,ik begrijp dat je daarvoor bent meegegaan maar wat ga je in hemelsnaam met al dat geld doen?

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Feb 18, 2002 8:52 pm    Post subject: Re: Ontwaken Reply with quote

Achter het elfje ziet hij Caege opstaan, en naar de twee vreemdelingen gaan, waarvan de geuren inmiddels vertrouwd zijn. Op drie poten hinkt hij naar het groepje toe...

Edited by: ckeetel at: 2/18/02 10:03:09 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
caege
Nachtdwaler


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 115

PostPosted: Mon Feb 18, 2002 10:53 pm    Post subject: Veel geld Reply with quote

Caege glimlachte bij het idee ervan.
"Ik? een luxe leventje leiden,wat dacht je.?
Heb ik wel verdiend vind ik..."
Hij wachtte even op Coldrins reactie...

Back to top
View user's profile Send private message
Darvan
Nachtdwaler


Joined: 07 Feb 2002
Posts: 119

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 2:10 pm    Post subject: Re: Veel geld Reply with quote

((ooc: poepoe 277 das aardig wat))

Back to top
View user's profile Send private message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 2:22 pm    Post subject: Huiswaarts. Reply with quote

Coldrin kijkt Echo aan. Dan begint hij te lachen. 'Denk je dat ik op één plaats kan aarden? Ik heb het nog nooit geprobeerd, misschien wordt het helemaal niets. Avonturen zullen komen en gaan en ik (nu misschien wij dacht hij) zullen er nog vele meemaken. Niet?' Hij staat voor het mooiste wezen dat hij ooit gezien had. Als zij ergens heen zou gaan, dan zou hij volgen. En omgekeerd waarschijnlijk ook wel.


Toen Caege vroeg om zijn goud, zijn beloofde goud, glimlachte Coldrin. Hij zou zijn woord houden. Vanuit een van zijn verborgen zakken in zijn riem, haalde hij een buideltje te voorschijn. Klein niet groot genoeg om honderd goudstukken te bevatten. Hij opende het buideltje en liet de inhoud zien. Drie grote diamanten flikkerden in het zonlicht. De zonnestralen werden door de diamanten opgenomen en het licht werd verspreid. 'Hopelijk is dit ook goed. Het aanbod dat ik de Scharlaken deed, geldt ook voor jou, als je ooit nog eens iets nodig hebt van wapens of zo, dan kan je altijd bij mij terecht. Voor vrienden doe ik iets speciaals. Het ga je goed Caege.'

Coldrin keek naar Faranyell en de hond die hij Strijder Viervoet noemde.
'Wat gaan jullie doen? Het aanbod van de smidse geld ook voor jou,' zegt hij tegen Faranyell. Dan kijkt hij de hond aan. 'Je kan altijd meegaan, een plek bij een warm vuur en maaltijden, als Echo je natuurlijk in huis wil.'
Coldrin voelde zich beter dan ooit. Hij voelde zich herboren.

Back to top
View user's profile Send private message
caege
Nachtdwaler


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 115

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 3:17 pm    Post subject: merci! Reply with quote

Caege ontving de drie diamanten en lachtte breed.
"Dit was zijn geluksdag,nuja,hij had het verdiend maar toch,het fortuin straalde hm tegemoet."

"Dank je wel Coldrin en ook voor het aanbod.Ik zal het zeker onthouden en denk eraan, ook ik sta tot jou dienst.."

Hij drukte hem stevig de hand.

Toen ging hij naar echo.
"Wel,ik hoop dat ik je ooit nog eens terug zie, het ga je goed, en let wat op hem daar hee"sprak hij terwijl hij met zijn hoofd naar Coldrin knikte.
Hij glimlachte haar even toe en trok toe nnaar Faranyell.
"Hé meisje, ik ga er vandoor.Krijg ik nog een knuffel?"

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 3:20 pm    Post subject: Huiswaarts Reply with quote

Voor het eerst kan Balduin de twee vreemdelingen bewust en van dichtbij opnemen. hij hinkt om Caege heen. Naar Echo, Haar jurk krijgt de meeste aandacht. De stof lijkt wel gemaakt te zijn van Spinelven, zo doordringend is de geur ervan, even trekt hij een lip op, een hese grom verlaat de muil. Haar eigen geur doet hem even denken aan zijn oude meester en met een zucht duwt hij zijn neus tegen haar hand.

Ook aan Coldrin zit een vleugje van oude tijden, maar de ervaren strijder ruikt meer, bloed, vlees, wonden en.... voelt de dood. Deze krijger had het slagveld bijna verlaten, maar heeft teruggevochten...
Dan kijkt de man hem recht aan en praat tegen hem, op vriendelijke toon. De hond blaft kort ten antwoord zijn staart zwaait lichtjes.

Hij drukt zich met zijn goede schouder tegen Caege, om hem te begroeten...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Elegia Morfleur
Nachtdwaler


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 147

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 3:30 pm    Post subject: Huiswaarts. Reply with quote

"Daar ben ik zeker van," glimlachte Echo. "En zolang er niet te veel spinachtigen met die avonturen gemoeid zijn, zal ik ze zeker waarderen." Een huis! Voor Echo klonk dat als een avontuur op zich in de oren. Ze had in het verleden, om zich te beschermen tegen de meedogenloze koude van de winter, wel eens een eenvoudige hut in een boom gebouwd, maar de vergelijking met een echt huis hield bij het dak van die zelf getimmerde krotjes op. Meestal werden Echo's hutjes door de eerste de beste felle storm geveld. Voor een Koningin van een Verloren Koninkrijk had ze buitengewoon primitief geleefd. Als het regende, werd ze nat, als het vroor, bevroor ze, als het stormde, moest ze zich vastklemmen tussen de takken om niet tegen de grond geslingerd te worden. En nu het vooruitzicht van een huis! Samen met Coldrin. Ze kon niet zeggen wat haar het meest verheugde.

Echo glimlachte vriendelijk naar Faranyell. "Je bent van harte welkom," zei ze. Ookal kende ze het meisje nog niet zo lang, Echo stelde prijs op haar gezelschap. Hetzelfde gold voor de hond, waarvan ze zich afvroeg of hij bij Faranyell hoorde, bij de vijf die net waren vertrokken, of bij geen van beide.

Echo pakte Coldrins hand. "Kunnen we op de terugweg langs mijn boom lopen?" vroeg ze. "Ik wil wat dingen meenemen, mijn mantel, de rest van mijn wapens en gereedschap en mijn verzameling." Ze keek even omlaag toen de hond zijn snuit tegen haar andere hand duwde en streek hem over de kop. Daarna schudde ze Caege de hand. "Het ga je goed, Caege," zei ze.

Edited by: Elegia Morfleur at: 2/19/02 4:33:07 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 5:50 pm    Post subject: Re: Huiswaarts. Reply with quote

Tuurlijk kreeg Caege een dikke knuffel,hij was nu al zo lang bi haar?waarom niet he?

Faranyell ging wel even mee met Coldrin en Echo naar de smidse,maar niet voor lang,ze hoorde thuis in het woud maar ze zou de stad nu waarschijnlijk meer en meer bezoeken....

Back to top
View user's profile Send private message
Elegia Morfleur
Nachtdwaler


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 147

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 7:27 pm    Post subject: Huiswaarts. Reply with quote

(( zullen we een nieuwe topic beginnen voor de smidse? ))

Back to top
View user's profile Send private message
Coldrin
Dromenvanger


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 434
Location: Hoevenen (België)

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 7:52 pm    Post subject: Huiswaarts. Reply with quote

Coldrin stond op, sneller dan ervoor.
'Laten we dan gaan. Eerst langs je boom, om je spullen en dan stel ik voor dat jullie een weekje op mijn kosten in de taverne verblijven zodat ik de smidse kan installeren en herstellen. Bij een vorig bezoek aan de hut leek het me dat er niet zo veel herstellingen moeten gebeuren.' En ik moet een verrassing in orde brengen, dacht Coldrin erachter aan.

'Laten we dan nu gaan, onze wegen zullen elkaar even van elkaar verwijderen, maar snel weer samen komen.'

((OOC: Coldrin gaat naar de stadswallen, hier komt de smidse. Laat hem a.u.b. even zijn gang gaan. ;) Het zal geen echte week in beslag nemen, waarschijnlijk zal de smidse vanavond of morgen al in gebruik zijn. :) ))

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 7:56 pm    Post subject: Re: Huiswaarts. Reply with quote

(('s goed, de hond is hard toe aan zijn beloofde eten en haardvuur ;) ))

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 8:20 pm    Post subject: Re: Huiswaarts. Reply with quote

Da's goed voor mij,ik zal ook meegaan,ik ga al direct naar die stadswallen,maar denk erom dat ik vaker in het woud zal vertroeven dan in de stad,maar we zullen wel zien,we zullen wel zien....

Kom vriend(de hond),we gaan!

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Next
Page 19 of 20

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group