|
Raganorck
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
caege Nachtdwaler
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 9:25 am Post subject: De tocht door het woud |
|
|
Caege had hen vanuit de gulden feniks tot aan de wilde wouden gebracht.
"We zijn aan de wouden mensen,nu word het menens,ik verwacht immers nog wat tegenstand onder weg."
Hij knikte even goedkeurend naar Baduin,"welkom erbij"
Hij was blij dat er tenminste nog enkele mensen waren met ballen aan hun lijf,alhoewel hij van de scharlaken 5 dames er wel overtuigd van was. Die William was blijkbaar wel een gelukszak.
"OOC: ja,srry was nie meer online gisteren he, laat ons gewoon zeggen dat caege en faranyell al wie meewou naar hier gebracht heeft, nu even een korte trip door de wouden en we gaan onze makkers bevrijden .. okie?" |
|
Back to top |
|
|
Coldrin Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Coldrin Dromenvanger
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 9:29 am Post subject: Uitgang uit het paradijs? |
|
|
'Hoe geraak ik hier uit?' vroeg Coldrin nogmaals aan de vrouw die de Dood zou zijn.
Dat is de vraag, is het niet? herhaalde zij.
Coldrin keek haar aan. 'Waar is de uitgang?'
Die zul je zelf moeten vinden. Er is één ding dat ik mag zeggen. Er zijn twee poorten, één om terug naar de wereld van de levenden te gaan, één naar de wereld van de doden. Kies goed en je zal beloond worden.
'Wat zijn dat nu voor raadsels? Zeg gewoon welke poort.'
Dat kan ik niet. Volg je hart.
'Ach, brandt in de hel met je raadsels.' Coldrin wou zich om draaien om weg te lopen toen de vrouw nog sprak. Hij draaide zich terug naar haar om.
Dat branden in hel, dat heb ik al lang geleden gehad.
Terwijl Coldrin keek, veranderde de schone vrouw in een oud en verschrompelt ventje. Zijn gezicht, handen en alle zichtbare stukken huid waren bedekt met blazen, met brandwonden. Coldrin draait zich om en loopt weg. Een groene vallei ontvouwt zich voor hem. Het kniehoge gras beweegt in de wind. Vlinders zaten op bloemen en vlogen op toen Coldrin voorbij kwam. Hij zette zijn tocht voort. Hij wou nog niet dood. Nu toch nog niet. |
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 11:21 am Post subject: De tocht door het woud |
|
|
Ik keek met een gezicht nar Caege alsof ik wist wat hij dacht,ja,als je hem ziet denken kan je eigenlijk al raden over wat!
Dus we vertrokken,zo vlug mogelijk,waarschijnlijk ging de heenreis weer heel wat moeilijker zijn dan toen ik en Caege terug naar Raganorck gingen om hulp te halen. Maar we namen dr een goeie pas in,en met lichte passen,maar vlugge,gingen we naar het Chitinenrijk.
Baduin was blijkbaar zo verrukt dat hij meekon,ik had eventjes iets over zijn baas gehoort,en ik leef met hem mee,ik weet hoe het voelt om iemand verloren te hebben....en ik zou evengraag wraak nemen!(in mijn geval was het een ongeluk) Hatelijke Chitines!Hatelijke Amagestes.... En opeens vloog de Grote hond voorbij mij,schrikken dat ik deed,die hond liep nog vlugger dan mij!
Ik was echt wel blij dat er een paar goei sterke mensen met ons waren meegegaan om Coldrin en Echo te redden....ik ging al met een veel geruster gemoed op pad. Wat zou er wel niet met hen gebeurt zijn als er niemand was meegegaan? Ze zou het niet willen weten.....
|
|
Back to top |
|
|
William Duister als de Nacht
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 11:49 am Post subject: op weg |
|
|
Met lichte tred stapte Evelyn met haar vrienden mee door het bos. In tegenstelling tot sommigen uit de groep maakte zij zo goed als geen geluid. Zonder haar hoofd te draaien keken haar ogen schichtig in elke richting van waaruit geluid kwam. Haar lederen pantser had ze niet kunnen herstellen en er zat dus nog altijd een gat in de schouder waar de rover haar met zijn zwaard had geraakt. Ze was hierbij gelukkig niet zelf gewond geraakt. William liep tussen zijn team in.Zijn ogen waren gefixed op het bos alsof daaruit een aanval kon komen, hun wapens waren trekkensklaar. Hij liet gewoontegetrouw Dariva wat vooraan lopen,haar jagers instincten konden nu goed van pas komen... |
|
Back to top |
|
|
caege Nachtdwaler
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 12:10 pm Post subject: Trouble |
|
|
Caege volgde de weg die hij hafd gemaakt via zijn inkepingen in de boomschorsen.Het was een goed idee geweest, en blijkbaar kon die jager van de 5 ook wel wat van spoorzoeken ook. Ze renden het bos door,toen de grote hond plots stil hield en zijn neus ophief. Caege stak zijn hand uit,zijwaarts om de rest ook te doen stoppen, er was iets hier..
Nog geen minuut later verscheen er een groep chitines uit de bosjes,met een klakkend geluid aanvallend,hun vreemde wapens klaar...; |
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 12:17 pm Post subject: Re: Trouble |
|
|
Wat deden die hier! Ik haalde direct de werpdolk van Caege tevoorschijn,ik had die nog steeds bij me,mijn enige wapen,mijn "enige"beschermingsmiddel,'t was te zeggen,de groep was er ook nog..... En die chitines hadden een slechte plaats gekozen om aan te vallen,tussen de bomen,als ze mij zouden kwetsen,een kind van de Bomen,zouden ze de Bomen op hun krijgen!
Toen,ze sprongen op ons af.... |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 12:23 pm Post subject: Re: op weg |
|
|
De hatelijke geur werd nam toe, Banduin hoefde zijn neus er niet eens voor op de grond te houden, de lucht bracht hele vlagen mee. De hond, blafte kort, waarschuwend. Er kwam iets aan.... Edited by: ckeetel at: 2/15/02 1:26:16 pm
|
|
Back to top |
|
|
caege Nachtdwaler
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 12:25 pm Post subject: trouble |
|
|
Caege begon verwoed om zich heen te hakken en ging en paar stappen voor Faranyell gaan staan,haar zoveel mogelijk beschermend. Hij pareerde enkele slagen en stak toe,dood achterlatend wanneer hij zijn zwaard terugtrok.
|
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 12:33 pm Post subject: Re: trouble |
|
|
Ze begreep dat Caege haar zoveel mogelijk wou beschermen....maar ze kon zelf toch niet niets doen! Toen ze Caege zo op die spinnen zag inhakken dacht ze opeens aan Coldrin en Echo en wat die spinnen met hun van plan waren of al bezig waren...en smeet met de dolk in de dichtsbijzijnde chitine,Raak!(Gelukkig,anders ben ik die dolk kwijt) Ze begon er al vaardig in te worden,moest ook wel,hoe zou ze zichzelf anders beschermen?
Af en toe smeet ze de dolk,af en toe,als een van de chitines té dicht stond,gebruikte ze hem gewoon als mes.
Caege!Pas op!Naast je! |
|
Back to top |
|
|
caege Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 12:38 pm Post subject: Re: trouble |
|
|
De grote hond grauwde, sprong naast de man die het kleine meisje in bescherming nam, dit deed hem goed, zij aan zij, het zwaard en de kaken... Banduin greep een spinachtige bij de bovenarm, trok het krakend pantser kapot, sloot de kaken om de nek en scheurde het krijsend hoofd van de schouders. Edited by: ckeetel at: 2/15/02 1:49:52 pm
|
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 12:44 pm Post subject: trouble |
|
|
Evelyn deed een stap achteruit zodat ze dekking kon zoeken achter het schild van William. Snel spande ze haar korte boog en schoot de eerste chitine neer. Haar tweede pijl raakte het spinnewezen daar vlak achter. De chitines kwamen nu snel dichterbij en het werd tijd om de boog om te ruilen voor een zwaard. De wissel gebeurde bliksemsnel en Evelyn wachtte het geschikte moment af om op de beesten in te hakken.
"Goed schot Chrystal!"riep William terwijl hij wat slagen opving en retourneerde. Hij probeerde zoveel mogelijk van de strijd te overzien. Links waren een groepje chitines die demoed aan het verzamelen waren om een flank aanval uit te voeren.
"Red! Het groepje links,die drie daar,Chargeren !" Aan de andere kant zag hij Faranyell die bijna besprongen werd door een Chitine toe ze probeerde haar mes terug te pakken. "Crimson,let op het meisje!" Hij wou niet dat ze haar magische krachten nu al gebruikte, da |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 12:47 pm Post subject: Re: trouble |
|
|
Ze zijn als een muur samen, Banduin geniet intens, met zijn zware lichaam gooit hij een spin omver, het monster slaat de klauw in zijn huid, Banduin de kaken in zijn schedel. Als de kop van de hond daalt stijgt het zwaard, daalt het zwaard, dan klappen de kaken. Dood na dood, het ritme van oorlog. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 12:50 pm Post subject: trouble |
|
|
Evelyn deed een stap achteruit zodat ze dekking kon zoeken achter het schild van William. Snel spande ze haar korte boog en schoot de eerste chitine neer. Haar tweede pijl raakte het spinnewezen daar vlak achter. De chitines kwamen nu snel dichterbij en het werd tijd om de boog om te ruilen voor een zwaard. De wissel gebeurde bliksemsnel en Evelyn wachtte het geschikte moment af om op de beesten in te hakken.
"Goed schot Chrystal!"riep William terwijl hij wat slagen opving en retourneerde. Hij probeerde zoveel mogelijk van de strijd te overzien. Links waren een groepje chitines die demoed aan het verzamelen waren om een flank aanval uit te voeren.
"Red! Het groepje links,die drie daar,Chargeren !" Aan de andere kant zag hij Faranyell die bijna besprongen werd door een Chitine toe ze probeerde haar mes terug te pakken. "Crimson,let op het meisje!" Hij wou niet dat ze haar magische krachten nu al gebruikte, dat kon enkel haar krachten verspillen en de chitines waren niet met zoveel nu dat ze ze niet aankonden. Hij sloeg er nog één de hersens in en keek toe hoe Caege het ervan af bracht. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|