Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Verborgen Martelkamer
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Koude Kerkers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
yar anenya
Guest





PostPosted: Sat Aug 07, 2004 8:46 pm    Post subject: Reply with quote

"De zaken van mij en mijn matron zijn niet aan u besteed, ik kan u wel vertellen dat die niet in dit kasteel zijn. Ik kwam terecht in dit kasteel omdat ik via die elf mischien wel wat meer te weten kon komen over deze oppervlaktewezens."

Yar anenya keek naar roberto. "Zij is geen soortgenoot van mij...." en ze spuugde richting roberto
Back to top
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sat Sep 25, 2004 3:36 pm    Post subject: Reply with quote

"Ik wil dat je haar vrijlaat," zei Ophelia. "En die ander ook. Laat ze doen wat ze moeten doen buiten het Kasteel." En voordat ze zich omdraaide om de martelkamer te verlaten, siste ze tegen Roberto: "En voortaan wil ik dat je zaken als deze met mij bespreekt. Ik weet dat je mij niet mag, maar ik mag jou helemaal niet." Haar ogen flakkerde gevaarlijk bij die laatste woorden. "Maar van ons twee, maak ik de dienst uit. Nou, vooruit, gooi dat kind eruit. Je hebt nuttiger zaken te regelen dan kleuters plagen in de martelkamer".
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Sat Oct 23, 2004 7:52 pm    Post subject: Reply with quote

Roberto neigt zijn hoofd. "Uw wil, vrouwe" zegt hij zacht, bijna fluisterend. Zwijgend wenkt hij zijn mannen, en zwijgend begeleiden ze de duistere elf door nieuwe gangen die zachtjes omhoog lopen. Schaduwen dansen grimmig met het gele licht van fakkels aan de muur over het gelaat van de meester-intrigant. Dan galmen snelle voetstappen door de halfduistere gangen. Roberto draait zich om. Een intrigant haalt hen in, buigt, en stamelt: "Heer! De wachter.. Hemether. Hij heeft het elfenkind laten ontsnappen".
Het bericht verbaast hem geen ogenblik. "De vrouwe is hem gunstig gezind. Maar zulke insubordinatie vraagt om een passende reactie. Geef hem een waarschuwing.. eentje die hem altijd bij zal blijven." Een vals glimlachje verschijnt op zijn gezicht, maar de vlammende fakkels, weerkaatst in zijn ogen, schijnen een woeste stemming uit. De intrigant loopt weer terug.

Eigenhandig pakt hij het duistere elfenkind bij haar kleren en smijt haar uit de kleine poort, de harde straat op. "Verdwijn, duivelin, en zeg tegen je duistere zusters dat ze zich hier nooit mogen vertonen, tenzij ze willen dat ik hun oren boven mijn bed spijker en hun zwarte huid van hun levende lichaam stroop."
De poort sluit zich, totdat ze onzichtbaar is, één met de kasteelmuur. Met roofzuchtige passen beent Schwarzherz weg, en blaft ondertussen de poortwachter, één van zijn mannen, af.

((Roberto verdwijnt weer achter de schermen tot hij elders op moet duiken.))
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Koude Kerkers All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group