View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Coldrin Dromenvanger
|
Posted: Wed Dec 25, 2002 7:30 pm Post subject: Re: woud |
|
|
>>Naar de stadswallen dus. |
|
Back to top |
|
|
TheDarklord2003 Duister als de Nacht
|
Posted: Mon Dec 30, 2002 4:26 pm Post subject: Pepijn |
|
|
((Pepijn loopt na de gewonden strijders toe)) Sommige kenden Pepijn, maar de meeste niet, sommige waren zwaar gewond waar anderen niet veel meer hadden dan een schrammetje. Pepijn keek nog eens verward rond, was hij nou echt zo lang verdwijnen dat er ineens vanalles was gebeurd in Raganorck, van zijn tijd dat hij hier al leefde wist hij dat Raganorck een bijzondere stad was, een stad met veel voordelen maar meer nadelen. Met een slik in zijn mond vroeg Pepijn.'Wat is hier gebeurd'? Maar vlug waren zijn gedachten met een probleem waar hij zelf mee te maken hadden, 3 maanden waren verloren gegaan en wat hij gedaan had of waar hij was nog steeds onduidelijk. Als dit afgehandeld is vertrek ik gelijk naar Krimson wellicht dat hij iets weet. ((OCC: Iemand graag ja, sorry voor de binnenval)) |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Jan 14, 2003 5:55 pm Post subject: Re: woud |
|
|
((Is er nog iemand in staat te reageren op Pepijn ?)) |
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Thu Jan 16, 2003 9:37 am Post subject: Pepijn |
|
|
(( is hier nog iemand of zijn allen vertrokken? )) ~ Samara |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri Jan 17, 2003 11:50 pm Post subject: Re: woud |
|
|
((zo vlug mogelijk reageren dan ga ik Pepijn naar een ander stuk van de stad verplaatsen, gelieve een reactie binnen 24 uur)) |
|
Back to top |
|
|
De hond met vele namen Verloren en Vergeten
|
Posted: Sun Jan 19, 2003 7:40 pm Post subject: In de schaduwen |
|
|
In de hoek van de gelagzaal, vlakbij de schaduwen, maar verborgen voor het daglicht en het schijnsel dat van de tafels en de wanden komt, klinkt kort een zwaar verward gegrom, een benauwd hijgen wanneer een dier, verstrikt in een duistere en afschrikwekkende droom zich omdraait in zijn genezende slaap.
Het duurt niet lang of de contouren van de grote hond in de hoek worden even zichtbaar, gele ogen die een moment ontsloten worden, staren naar een niet-bestaande wereld, zware poten die lopen op een niet-zichtbare grond. De bewegingen verstillen weer en de ogen vernauwen zich tot spleetjes en sluiten langzaam, stof waait op bij de deur, als een diepe ademtocht de lucht bij de drempel wild doet maaien...en de contouren van het dier weer wegvallen in de schaduwen. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sat Feb 08, 2003 6:36 pm Post subject: Re: woud |
|
|
(( sorry voor de late reactie)) Niemand scheen enig besef dat hebben van de kleine halfling die tussen hun voortbeweegde, behalve een hond die opmerkelijk na Pepijn keek, Pepijn liep naar de hond toe, de hond was braaf, de hond was een vreemde hond er was iets vreemds aan die hond, iets wat Pepijn niet kon plaatsen maar het was geen normale hond... ((Occ De hond met vele namen) |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sun Feb 23, 2003 12:41 pm Post subject: Re: In de schaduwen |
|
|
((OCC Na korte tijd wachten een geen reactie van de hond, is Pepyn vertrokken)) Pepyn wist nog te herinderen waar zijn huis was in het duistere district al de kans groot was dat zijn weinige spullen gejat waren, en de kamer ondertussen al bezet was door andere 'inwoners' in het district, maar voordat ging Pepyn richting de tovenaar Krimson en zijn leerling Arathorn wellicht dat deze hem ophelderingen konden verschaffen, teminste het waren de enigste magiers, die Pepyn ooit gemogen heeft... Een goudstuk op de balie leggend voor de barmeid, en nog een beleefd afscheidswoordje liep Pepyn uit de herberg en kwam terrecht in het altijd drukke Gannon, het was tegen de avond en het begon langszaam donker te worden op deze warme lentedag, Pepyn liep tussen de vele wegen naar de Tien Torens toe, er was in de maanden niet enorm veel veranderd alleen Pepyn kun duidelijk zien dat er wel iets was veranderd, er was een strijd geweest overal zag hij gewonde 'soldaten', Pepyn was triest met dat nieuws hij was altijd al pafistische ingesteld, het was een bekend kenmerk voor halflingen, volgens velen waren zij alleen geinterseerd in eten en drinken, al dat in geval van Pepyn niet zo was, Pepyn kwam terrecht in de tien torens district...
((Tien Torens District)) |
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
Posted: Sun Mar 02, 2003 1:06 pm Post subject: Re: woud |
|
|
Voor het moment wist Morcos echt niet meer wat te doen.Hij was geen man van stilzitten,hij was nu hij het bekijkt toch liever ten strijde getrokken met de anderen dan in de stad te blijven. Hij ging zitten aan een ronde tafel voor twee personen en riep de dienster.Later zou hij wel verder weten..
Morcos Verleand |
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
Posted: Wed Mar 05, 2003 10:00 am Post subject: Re: In de schaduwen |
|
|
(marvin,van de stadswallen,waarachtig dagen...)
Marvin rende als de bliksem door Gannon,maar werd onderweg verrast door een regenbui.."Ook dat nog.."Hier had hij zeker geen tijd voor.Hij liep regelrecht naar de taverne waar hij al zo vaak had gezeten,ging direct naar binnen door de openstaande deur en legde het meisje op een lange kist waarover een deken lag gespreid.
"HELP ME!" riep hij naar eenieder die in de buurt was..
marvin inoran |
|
Back to top |
|
|
ranelle Sporenzoeker
|
Posted: Wed Mar 05, 2003 10:24 am Post subject: re: in de schaduwen |
|
|
ze wist niet wat er allemaal met haar gebeurde. ze besefte alleen dat ze nu op iets lag. alles duizelde. opeens werd alles zwart. |
|
Back to top |
|
|
laverna Sporenzoeker
|
Posted: Wed Mar 05, 2003 10:29 am Post subject: re: in de schaduwen |
|
|
laverna kwam de taverne ingelopen. snel keek ze in het rond waar het meisje lag. ze liep er snel naartoe en zag dat haar ogen wegdraaide. ze legde haar hand op het voorhoofd van het meisje. '' haar wonde kan ik niet genezen, maar ik kan haar wel terug wakker laten worden'' ze fluisterde tegen het meisje''lasto beth nîn, tolo dan na nganad'' |
|
Back to top |
|
|
Eduward Eyckenbladt Nachtdwaler
|
Posted: Thu Mar 06, 2003 1:34 pm Post subject: Schrik! |
|
|
Eduward liep met grote passen richting de deur van de Taverne. Het weer had zijn goede humeur een beetje verpest, zoals zo vaak regende het weer pijpestelen. Maar in de deuropening bleef hij als aan de grondvastgenageld staan. Daar bij die kist stond Marvin Inoran, de man van wie hij net de zaak had vernield. Talloze gedachten schoten door zijn hoofd; Wat moet ik doen? Zal ik meteen weer omdraaien en weglopen, of zal ik gewoon naar binnen gaan? Wat als ik zo dronken ben dat ik mijn daden ga rondbazuinen? Maar alle vragen verdwenen uit zijn hoofd toen hij zag waar Marvin en de mensen om hem heen mee bezig waren. Daar lag een elfenmeisje en zo te zien was haar toestand niet bepaald gezond. Hij voelde onder zijn mantel of hij zijn standaard kruiden nog bij zich had. Jawel ze zaten er nog. Resoluut liep hij op het groepje af, onderweg pakt hij een hoge kruk en legt zijn jas er overheen en wel zo dat hij zijn kruiden makkelijk kon pakken. "Een goedendag mensen, misschien kan ik van dienst zijn?" Toen hij dichterbij was kon hij zien wat er aan de hand was, het meisje had een van haar polsen doorgesneden. Het bloed zat overal en het was werkelijk een zooi. |
|
Back to top |
|
|
ranelle Sporenzoeker
|
Posted: Thu Mar 06, 2003 2:16 pm Post subject: re: re: in de schaduwen |
|
|
ver weg leekt het hoorde ze een stem zegge: lastho beth nîn, tolo dan na ngalad. langzaam werd walles weer helder en opende ze haar ogen. ze zag wat mensen rond haar staan en ze begreep even niet waarom. toen wist ze het weer, ze had in haar pols gesneden, maar iemand had het gezien. konden ze haar niet een keer gerust laten. ze wou niet dat die mensen haar holpen, ze wou alleen zijn, weg van alles en iedereen. |
|
Back to top |
|
|
ranelle Sporenzoeker
|
Posted: Thu Mar 06, 2003 2:17 pm Post subject: re: re: in de schaduwen |
|
|
ver weg leekt het hoorde ze een stem zegge: lastho beth nîn, tolo dan na ngalad. langzaam werd walles weer helder en opende ze haar ogen. ze zag wat mensen rond haar staan en ze begreep even niet waarom. toen wist ze het weer, ze had in haar pols gesneden, maar iemand had het gezien. konden ze haar niet een keer gerust laten. ze wou niet dat die mensen haar holpen, ze wou alleen zijn, weg van alles en iedereen. |
|
Back to top |
|
|
|