Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Theeleuten in de Scheve Toren
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Dwalende Kamers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sat Mar 02, 2002 10:19 am    Post subject: Theeleuten in de Scheve Toren Reply with quote

"Dat beest op de binnenplaats is inderdaad een lama. Ik heb hem cadeau gekregen. Ik ben niet zo'n voorstander van paarden. Iets in hun houding staat me vreselijk tegen. Ze kennen hun plaats niet. En dat is catastrofaal in een monarchie." Ophelia sloeg haar benen over de leuning van de stoel en stond op door over deze arm te klimmen en zich op de grond te laten zakken. Ze draaide haar rug naar haar gasten en liep, zichbaar ongehinderd door de aflopende vloer, naar het raam. Het invallende zonlicht leek als een vlammende aura rond haar haar op te lichten.

"En er is niets waar ik meer om geef dan het koninkrijk. Maar er zijn dingen aan het veranderen. Een paar dagen geleden," ze draaide zich met een ruk van het raam, "kwamen hier ook drie heren. Om de Schaduwgangen van de Catacomben te betreden en te strijden tegen de Schaduw van Connacht Isaiah, de machtige tovenaar wiens koninkrijk onder de fundamenten van deze stad bedolven ligt. En nu weer drie heren. Ik zou bijna gaan geloven dat het een voorteken is. Wat heeft jullie hier gebracht? Het toeval?"


~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Darvan
Nachtdwaler


Joined: 07 Feb 2002
Posts: 119

PostPosted: Sat Mar 02, 2002 10:28 am    Post subject: Re: Theeleuten in de Scheve Toren Reply with quote

Mijn lot heeft me naar deze plaats geleid, waarom weet ik niet.

Back to top
View user's profile Send private message
Ignatius
Duister als de Nacht


Joined: 18 Feb 2002
Posts: 57

PostPosted: Sat Mar 02, 2002 11:01 am    Post subject: Toeval Reply with quote

"Toeval. Eerder toeval wat mij betreft." Hij kauwde op het laatste stukje en slikte het door.
"En ik was hier waarschijnlijk helemaal niet binnen beland, maar ik zag de toren branden."

Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sat Mar 02, 2002 11:14 am    Post subject: Duizeling Reply with quote

"Toeval..." Ophelia draaide zich met een ruk weer van de gasten weg. Ze had een lange tijd in de zon gestaan, maar de plotselinge vlaag van hitte die haar overviel kon daar onmogelijk de oorzaak van zijn. Ze omklemde de vensterbank met beide handen en hief één hand naar haar voorhoofd. Vlammen dansten voor haar ogen en een hevig bonzen drukte zwaar op haar wenkbrauwen. Haar armen trilden.

Ze richtte zich plots weer op, maar draaide zich niet om.


~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
caege
Nachtdwaler


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 115

PostPosted: Sat Mar 02, 2002 12:55 pm    Post subject: ? Reply with quote

"Euh vrouwe, voelt u zich wel goed? "vroeg caege bezorgt,klaar om toe te springen mocht ze van haar stokje gaan.

Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sat Mar 02, 2002 1:45 pm    Post subject: ? Reply with quote

Nog voor Caege zijn zin had afgemaakt, zakte Ophelia voor het raam in elkaar.


~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Ignatius
Duister als de Nacht


Joined: 18 Feb 2002
Posts: 57

PostPosted: Sat Mar 02, 2002 4:22 pm    Post subject: ? Reply with quote

"Wat krijgen we nu ? Ze is duidelijk niet in orde." Hij keek de anderen aan en zag dat ook Caege klaar stond om toe te snellen. Hij stond op en even wankelde hij.
~Verdorie die vloer ~ hij was de schuine vloer vergeten en hij moest zijn evenwicht herwinnen door de tafel vast te pakken.
Dan liep hij behoedzaam naar Ophelia en knielde naast haar neer.
"Vrouwe ? Hoort u mij ?"

Back to top
View user's profile Send private message
Darvan
Nachtdwaler


Joined: 07 Feb 2002
Posts: 119

PostPosted: Sat Mar 02, 2002 6:14 pm    Post subject: Re: ? Reply with quote

Darvan zag Ophelia vallen en stond snel op, maar ook hij was de vloer vergeten en viel daarbij tegen de muur. Even raakte hij bewusteloos, maar kwam weer lanzaam bij.

Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sat Mar 02, 2002 9:00 pm    Post subject: ? Reply with quote

Ophelia hoorde van ver weg stemmen, stemmen en zinnen die vermengden tot ze geen enkele betekenis meer hadden. Ze probeerde te bewegen, maar haar gedachten hadden geen invloed op haar lichaam. Als een lappen pop, in een hoek gesmeten door een verveeld kind, lag ze in het zonlicht. Even opende ze haar ogen, daarna werd alles zwart.


~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
caege
Nachtdwaler


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 115

PostPosted: Sun Mar 03, 2002 11:17 am    Post subject: she's Dood Jim.... Reply with quote

Caege schoot naar voren en probeerde haar nog te vangen maar was iets te laat.
"Ohjee.."
Hij raakte haar hoofd en wangen aan in een poging een vaststelling te doen wat er mis was.
Ophelia bewoog niet meer,hij wist even niet wat tedoen.
"We moeten en dokter hebben !!" rie^hij naar de andere twee uit.Wat was er met haar aan de hand?
Hmm.
Plots sprong hij op en greep de theepot vast hem openend en er heftig aan ruikend, op zoek naar iets vreemds.
"Heeft er iemand iets raars geproefd aan de hapjes?" vroeg hij..

Back to top
View user's profile Send private message
Darvan
Nachtdwaler


Joined: 07 Feb 2002
Posts: 119

PostPosted: Sun Mar 03, 2002 11:23 am    Post subject: Re: she's Dood Jim.... Reply with quote

Alleen een raar zuur smaakje maar dat leek normaal bij hapjes die er zo uitzien: zei Darvan die net was opgestaan nog een beetje duizelig van de stoot.

Back to top
View user's profile Send private message
Ignatius
Duister als de Nacht


Joined: 18 Feb 2002
Posts: 57

PostPosted: Sun Mar 03, 2002 2:34 pm    Post subject: Wakker worden ! Reply with quote

"Ik ken hier geen dokter, maar als het maar een appelflauwte is, kan water wonderen doen."
Ignatius keek rond in de kamer en vond een vaas met bloemen. Hij stapte erop af en nam de bloemen uit de vaas en legde ze op tafel. Met de vaas in zijn handen stapte hij op Ophelia af en goot het water in haar gezicht. "Eens zien of dat helpt."

Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Mar 04, 2002 2:48 pm    Post subject: Wakker worden ! Reply with quote

Ophelia werd ruw de werkelijkheid in getrokken, proestte het water uit dat Ignatius zo strategisch in haar gezicht plensde en probeerde haar ogen te openen, maar beelden van de kamer brandden pijnlijk in haar ogen. Brandde, brandde, alles brandde! Ze probeerde adem te halen, hapte benauwd naar lucht, maar zwarte schaduwen, pluimen van rook omstrengelden haar hals, wonden om haar lichaam als verstikkende touwen, moordenaars handen. Ze hoestte, omdat koolstof haar longen vergiftigde. Groene ogen loerden, de stad brandde. Langzaam vervaagde de beelden weer tot duisternis en Ophelia viel opnieuw flauw.


~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Luwella de Havelland
Sporenzoeker


Joined: 15 Feb 2002
Posts: 11

PostPosted: Mon Mar 04, 2002 3:22 pm    Post subject: help!! Reply with quote

Luwella kwam de kamer ingestapt.
Nadat ze de brand had gezien vanuit het salon wou ze nu toch echt wel op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes,dus was ze heel het kasteel doorgerend op zoek naar Vrouwe Ophelia.
Toen ze haar echter zag liggen met de vreemde mannen erover gebogen schrok ze zich een hoedje en nam het ergste aan.
"Help!!! help!!!!!! ze vermoorden de vrouwe "Help!!!!!!!!!"
schreeuwde ze de gang in met haar klokkestem.

Back to top
View user's profile Send private message
Ignatius
Duister als de Nacht


Joined: 18 Feb 2002
Posts: 57

PostPosted: Mon Mar 04, 2002 4:12 pm    Post subject: Help!! Reply with quote

Ignatius zag haar wakker worden.
"Ha ! Het heeft geholpen." Maar even snel zakte ze weer weg.
"Verdorie ! Wat nu gedaan ?" Hij hoorde het brullen om hulp van Luwella.
"Wel, ik denk dat er nu wel spoedig hulp komt opdagen."
Hij draaide zich naar haar om en riep haar.
"Je hoeft nog geen moord en brand te schreeuwen !"
~ Alhoewel, brand ? ~
"Ze wordt niet vermoord. Misschien kun jij haar helpen, ze is flauwgevallen, denk ik."

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Dwalende Kamers All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 2 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group