|
Raganorck
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
caege Nachtdwaler
|
Posted: Sat Feb 23, 2002 2:38 pm Post subject: koffie of thee? |
|
|
Caege keek haar even beteuterd aan, wat voor een raar mens was dat... Hij knikte even schuchter en besloot maar mee te gaan,wie weet wat er nog uit de kast viel,in Raganorck was duidelijk alles mogelijk.. |
|
Back to top |
|
|
Ignatius Duister als de Nacht
|
Posted: Sat Feb 23, 2002 4:37 pm Post subject: Re: koffie of thee? |
|
|
"Hachelijk, ja, dat kun je wel zeggen. Ik hoop maar dat u niet te veel aan dergelijk ochtendgymnastiek doet." Dit was helemaal niet zijn idee van wat spieren losgooien in de morgen. Maar een kop warme thee zou er nu wel in gaan. "Mmm, lekker. Zo'n aanbod sla ik niet af." zie Ignatius toen hij bekomen was van de valpartij.
|
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Sun Feb 24, 2002 11:09 am Post subject: koffie of thee? |
|
|
"Gewoonlijk begin ik de dag niet met zulke gewaagde ondernemingen," zei Ophelia, die een zinloze poging deed om haar haar te fatsoeneren. "Maar gewoonlijk schieten mijn torens ook niet zo spontaan in brand. Dit is werkelijk heel geheimzinnig." Ze schudde even haar hoofd en beet om haar onderlip, toen haalde ze haar schouders op en zei: "Volg me heren"
(( deze draad gaat door in "Theeleuten in de Scheve Toren" in de Dwalende Kamers )) ~ Samara
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|