Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Waarachtig dagen...
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bernt
Verloren en Vergeten


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 36
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Mar 04, 2003 11:01 pm    Post subject: afgaand op het geroezemoes Reply with quote

((OOC: Bernt vanuit: "De stadswal: Alles Beu"))

Hijgend kwam de veteraan over de wal gerend. Hij besefte dat hij het flauwgevallen meisje verderop op de stadswal niet te lang alleen kon laten. Bernt voelde dat hij te oud werd voor dit soort sprints, zijn malienkolder woog zwaar op zijn schouders tijdens het rennen.

Zijn oren hadden hem niet bedrogen. Zijn ogen vonden twee gestalten die verderop op de stadswal zaten. Snel rende hij er naar toe en bleef hijgend voor de twee stil staan...

"Pfff... Het spijt me, burgers, dat ik uw gesprek onderbreek, maar ik heb uw hulp nodig. Verderop op de stadswal ligt een elfenmeisje. Zij poogde zich van het leven te beroven, door zich met een mes in haar pols te snijden. Ik zag het gebeuren en kon haar nog net opvangen toen ze flauwviel van het bloedverlies. Ik heb de wond improvisorisch verbonden. Mijn vraag aan u is, of u het meisje naar een herberg wilt brengen. Als u ook een genezer zou willen roepen die haar toestand controleert, zou ik u helemaal dankbaar zijn..."

Buiten adem van het rennen en het snelle spreken kijkt Bernt de twee verwachtigsvol aan...

=Bernt, stadswacht=

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Tue Mar 04, 2003 11:20 pm    Post subject: Re: afgaand op het geroezemoes Reply with quote

"Wa..?"Marvin stond direct op wanneer hij van de man hoorde dat er iemand gewond was geraakt."Ikeuhhh..ik ben arts..ik kan haar helpen!"Hij draaide zich om naar de elfenvrouw."..en misschien zij ook."waarop hij verwachtend naar haar keek.

Marvin liep naar de kant van de wal die de man had aangewezen.."Verderop de stadswal zei je he?"riep hij nog terwijl hij al verder was...

Nog niet veel verder van de poort die de toegangsweg was naar Gannon zag hij het meisje liggen.Hij scheurde een stuk van zijn mouw en drukte daarmee het stromende bloed vanuit de pols toe.Meteen daarop pakte hij het meisje in zijn armen ,met zin zijn achterhoofd dat hij haar arm boven haar hart moest proberen te houden,zodat het bloed minder zou worden.Op de vrouw waarmee hij praatte kon hij nu niet wachten,als ze wou volgen moest ze dat maar doen...

Hij liep naar de toren vanwaar hij was gekomen,liep de trappen naar beneden en ging rechtstreeks via Gannon naar de taverne,dat was nog het dichtstbijzijnde waar hij haar kon verderhelpen...

Marvin Inoran

(marvin,naar de taverne,terugkomst van de strijd)

Back to top
View user's profile Send private message
laverna
Sporenzoeker


Joined: 01 Mar 2003
Posts: 9

PostPosted: Tue Mar 04, 2003 11:32 pm    Post subject: re: afgaand op het geroezemoes. Reply with quote

ze liep achter martin aan maar voor ze helemaal meeliep draaide ze zich nog naar de man die hun hulp kwam vragen. ''bedankt dat je ons kwam halen.'' en ze liep verder.

Back to top
View user's profile Send private message
Bernt
Verloren en Vergeten


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 36
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Mar 04, 2003 11:46 pm    Post subject: Re: re: afgaand op het geroezemoes. Reply with quote

Nog nahijgend wandelde Bernt achter de twee aan, dankbaar dat er toch nog zoveel warmte in de harten van mensen aanwezig kon zijn. Alles zou nu vast goedkomen... Eenmaal teruggekomen op de plek waar het meisje had gelegen pakte hij zijn mantel weer op. Vanaf de stadswal keek hij de man die het gewonde elfenmeisje droeg en de elfin die de man vergezelde na. Hij glimlachte ondanks de ernst van de situatie... Toen ze uit het zicht verdwenen waren vervolgde hij zijn wachtronde...

((OOC: hierbij verdwijnt de NPC Bernt weer even van het toneel... Tot hij weer nodig is, natuurlijk..))

=Bernt, stadswacht=

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group