Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Het kantoor van de Gildenmeester; het kleermakersgilde
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Tien Torens
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Wed Apr 23, 2003 6:29 am    Post subject: ...... Reply with quote

Elia wierp een woedende blik op de klerk en ging naast Gunther zitten. "Natuurlijk wil ik het nog steeds. Ik wist al dat je ziek was voor we hier aankwamen." Elia keek even naar de klerk en fluisterde toen: "Ik heb bloed op de straat zien liggen na je hoestbui." Daar na ging ze weer op gewone toon verder. "Ik vind het verschrikkelijk voor je Gunther, dat je zo ziek bent. Maar dat is voor mij werkelijk geen reden om op zoek te gaan naar een andere werkplek." Ze keek de klerk aan terwijl ze het zei.
"En of je besmettelijk ziek bent, dat zien we dan wel weer, dat laten we aan het lot over."

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Sun Apr 27, 2003 10:08 am    Post subject: Re: ...... Reply with quote

Gunther keek opgelucht. Zijn blik werd een beetje waterig. "Dank U, het ist lange heer.." Hij schudde zijn hoofd en maakte zijn zin niet af. Hij dacht aan zijn familie ver weg aan de andere kant van de Wilde Wouden.

Back to top
View user's profile Send private message
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Mon Apr 28, 2003 3:37 pm    Post subject: ... Reply with quote

"Kom." Zei Elia tegen Gunther terwijl ze nog een blik op de klerk wierp. "Laten we gaan. Het stinkt hier een beetje." Bij haar laatste woorden keek ze de klerk boos aan. "We kunnen in de winkel dat furmulier wel invullen."

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Wed Apr 30, 2003 10:02 am    Post subject: Winkel Reply with quote

Gunther schrikt op uit zijn dromerij, maar probeerd het niet te laten merken. De dromen van een oude man... De melancholie is hem nu even welgevallig. Hij zucht en staat op. De kriebel in zijn keel kondigd een nieuwe hoestbui aan, maar hij schraapt zijn keel en onderdrukt de neiging te hoesten. Hij volgt Elia terug naar zijn winkel onderweg zegt hij geen woord. Hij probeerd de herinnering van verleden tijd vast te houden. De tijd dat hij als jonge man met nog een heel leven voor zich door straten zwierf die er net zo uitzagen als deze, maar dat is lang geleden en ver weg. Dit is Raganorck en wegkomen gaat niet als je eenmaal in haar stenen web verstrikt bent geraakt.

Gunther (en Elia?) Naar het Gannon; de winkels van het Gannon.

Back to top
View user's profile Send private message
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Thu May 01, 2003 7:10 pm    Post subject: ... Reply with quote

(yup Elia ook naar Gannon. Ze heeft alleen nu geen tijd meer om een post te maken ^_^ Ze probeert er morgen aan te denken)

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Tue May 27, 2003 5:31 pm    Post subject: ....... Reply with quote

Elia liep het gebouw weer in waar ze gisteren met Gunther geweest was. Ze bleef even stil staan om op adem te komen want ze had de weg hier naartoe gerend. Ze zuchtte diep toen ze de klerk aan het eind van de hal al achter zijn bureau zag zitten. Geweldig, dacht ze bij zichzelf. Haar laarzen maakten een tikkend geluid op de grond terwijl ze naar het bureau van de klerk toe liep.
"Ik kom deze inleveren." Elia liet de papieren op het bureau vallen. Ze zette een lievige glimlach op. "Oke?"

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Tue May 27, 2003 7:46 pm    Post subject: Re: ....... Reply with quote

De klerk zette kalm zijn blikken broodtrommeltje neer en legde langzaam zijn boterham met kaas erin. Hij veegde de kruimels van zijn grijze vestje en zette een brilletje op. Hij nam de papieren in zijn handen en bladerde ze tergend langzaam door. "Aaaah juist dit lijkt allemaal wel in orde te zijn." Hij bladerde er nog eens doorheen. "U bent Elia neem ik aan? Hier tekenen alstublieft en dan hoort u nog van ons, goedemiddag."
De klerk wees haar waar te tekenen en legde de rest van de papieren alvast op een keurige stapel rechtsvoor op zijn bureau. Daarna nam hij een kroes en schonk zichzelf in alle rust een kopje thee in.

Back to top
View user's profile Send private message
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Wed May 28, 2003 5:52 am    Post subject: ..... Reply with quote

Elia keek de klerk achterdochtig aan. Ze had geen idee hoe het allemaal ging met formulieren en was bang dat hij haar verschrikkelijk in de maling zat te nemen. Ze tekende zich waar hij haar aan had gewezen. "Misschien kunt u beter bericht naar meneer Gunther sturen." Zei ze na dat ze getekend had. "Ik zelf woon namelijk buten Raganorck." Ze zocht met alle macht naar een sarcastische opmerking die ze nog zou kunnen maken maar kon er geen een vinden. "Dank u wel dan, en nog een prettige dag." Zei ze beleefd terwijl ze zich om draaide en weer naar buiten liep. Ze was blij dat de formulieren nu ingeleverd waren.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Tien Torens All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group