Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

De gaarkeuken
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Het Duistere District
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dyradne
Verloren en Vergeten


Joined: 01 Mar 2003
Posts: 29

PostPosted: Wed Mar 05, 2003 8:26 pm    Post subject: re: aangenaam Reply with quote

ze liep achter via aan. ''tuurlijk kom ik mee, en bedankt dat je me wil helpen!'' ze was blij dat iemand haar wou helpen. anders had ze mischien haar ketting nooit terug.

Back to top
View user's profile Send private message
Via Linwell
Verloren en Vergeten


Joined: 27 Dec 2002
Posts: 50
Location: Emmen

PostPosted: Thu Mar 06, 2003 1:12 pm    Post subject: Re: re: aangenaam Reply with quote

Via wurmde zich weer door de massa in de richting van de deur. Eenmaal buiten zei ze: "Geen probleem, ik had anders toch niks te doen. Weet je het leven in de stad kan ongelooflijk saai zijn." En toen liep ze een willekeurige straat in.

Via>>De Taverne>>De Terugkomst v/d Strijd.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
dyradne
Verloren en Vergeten


Joined: 01 Mar 2003
Posts: 29

PostPosted: Thu Mar 06, 2003 1:17 pm    Post subject: re: aangenaam Reply with quote

snel liep ze achter via aan. ze kende de stad nog niet te best overal.
terwijl dacht ze na, het leven in de stad saai? er was toch wel altijd wat te doen, peinsde ze.

dyradne>>>taverne>>> terugkomst v/d strijd

Back to top
View user's profile Send private message
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 9:31 am    Post subject: aangenaam? in de keuken anders niet...... Reply with quote

Terwijl hij in de voorraadkamer een beschonken doler onder bedwang houdt, terwijl één van zijn vrijwilligers een ordehandhaver haalt, hoort Arie Via hem groeten.
Hij brult haar nog achterna: "Gegroet Via! Tot snel!"

De onrustzaaier is een oude bekende, vaak heeft Arie deze situaties zelf (en hardhandig ook) opgelost....tijdelijk dan.
Nu is de maat vol en moeten de officiele wakers van de stad dit probleem maar oplossen.
Hij heeft deze beslissing niet lichtvaardig genomen... hij houdt liever alles in en rond de gaarkeuken in eigen hand, maar deze man heeft het nu wel erg bont gemaakt......

Back to top
View user's profile Send private message
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 4:28 pm    Post subject: Re: aangenaam? in de keuken anders niet...... Reply with quote

((<= Het Domein van de Zwaardmeester))

Met Gwendelin vlak achter zich wurmd de Zwaardmeester zich handig door de drukte, maar hij kan Arie niet vinden. Achterin gekomen gaat hij op een stoel staan zodat hij over de afscherming van de keuken, die voor hem net iets te hoog is, kan kijken, en ziet dat Arie het druk heeft met een dronkaard die hij wel eerder had gezien. De Zwaardmeester zwaait.
"Hee Arie! Hulp nodig?"

~ met z'n blauwe badeendje

Edited by: Gashyr at: 3/7/03 5:29:52 pm
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
gwendelin
Nachtdwaler


Joined: 21 Feb 2003
Posts: 123

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 4:35 pm    Post subject: re:aangenaam? in de keuken anders niet... Reply with quote

gwendelin staat naast de zwaardenmeester die dan net op een stoel staat. ze laat haar blik langs al demensen glijden. gezellig was het er wel. maar dan gng ze ook even op een stoel staan en keek in de keuken.
daar zag ze een man staan bezig met een dronkaard. die had ze wel meer zien rondlopen.

Back to top
View user's profile Send private message
de Zwaardmeester
Duister als de Nacht


Joined: 08 Mar 2003
Posts: 51

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 9:22 pm    Post subject: Re: re:aangenaam? in de keuken anders niet... Reply with quote

Als de Zwaardmeester merkt dat Arie al zijn aandacht bij de dronken onruststoker nodig heeft springt hij weer van zijn stoel af.
"Arie heeft voorlopig geen tijd voor ons, zal ik wat te eten voor je regelen?"

Back to top
View user's profile Send private message
gwendelin
Nachtdwaler


Joined: 21 Feb 2003
Posts: 123

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 9:31 pm    Post subject: re:aangenaam? in de keuken anders niet... Reply with quote

behendig springt ze van de stoel af.
'' graag, ik rammel!! is het eten hier lekker?''

Back to top
View user's profile Send private message
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 9:53 pm    Post subject: Re: re:aangenaam? in de keuken anders niet... Reply with quote

Hij grijnst.
"Nee, maar het is voedzaam en gratis voor mensen met niet al te dure kleren aan".
Verbazend snel weet hij twee borden met een dampende stamppot en eetgerei te halen, en zonder al te veel moeite krijgt hij een halve rij aan tafel zo ver een plaats op te schuiven zodat er twee plaatsen naast elkaar vrij komen. Hij gebaart Gwendelin te gaan zitten, maar verdwijnt zelf weer om even later terug te komen met twee gevulde bierkroezen.
"Ik dacht dat je deze ondefineerbare smurrie wel zou willen wegspoelen."
Dan gaat hij ook zitten en begint te eten.

~ met z'n blauwe badeendje

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
gwendelin
Nachtdwaler


Joined: 21 Feb 2003
Posts: 123

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 10:02 pm    Post subject: re:aangenaam? in de keuken anders niet... Reply with quote

met verwarring keek ze naar het bord voor haar.
met een gefronst voorhoofd probeerde ze te achterhalen wat er allemaal inzat.
na wat te prutsen in het eten begin ze maar te eten.
zo slecht smaakte het niet, maar in ieder geval niet lekker.
na een paar happen nam ze telkens een slok van haar bier. met een scheve grijns keek ze naar de zwaardenmeester. ''jij enig idee wat hierin zit?''
ze nam nog een slok van het bier. ''ik proef ver weg een smaak van aardappelen precies maar ik ben niet zeker.'' lachte ze.

Back to top
View user's profile Send private message
de Zwaardmeester
Duister als de Nacht


Joined: 08 Mar 2003
Posts: 51

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 10:10 pm    Post subject: Re: re:aangenaam? in de keuken anders niet... Reply with quote

de Zwaardmeester prakte er even in met zijn vork. Met een uiterst serieus gezicht zei hij: "Kevers, heel veel groene kevers."

Back to top
View user's profile Send private message
gwendelin
Nachtdwaler


Joined: 21 Feb 2003
Posts: 123

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 10:16 pm    Post subject: re:aangenaam? in de keuken anders niet... Reply with quote

"kevers? groene kevers?"
gwendelin leunde naar achter en schoof haar bord weg. ''ik heb niet zoveel honger meer'' en ze begon van haar bier te drinken. een vieze man naast haar zag dat ze haar bord niet meer opat.
met een grote glimlach op zijn gezicht keek hij naar het bord en vroeg:
''als u dat niet meer moet hebben, zal ik het dan mogen opeten?'' gwendelin schoof het bord naar de man.
''tuurlijk, ik moet het niet meer.''

Back to top
View user's profile Send private message
de Zwaardmeester
Duister als de Nacht


Joined: 08 Mar 2003
Posts: 51

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 10:21 pm    Post subject: Re: re:aangenaam? in de keuken anders niet... Reply with quote

Toen kon hij zich niet meer inhouden en barste de Zwaardmeester in lachen uit.
"Denk je nou echt dat al die mensen hier kevers zitten te eten?"
Deze elf kon duidelijk niet al te oud zijn, haar naïviteit zei toch wat over haar levenservaring.

Back to top
View user's profile Send private message
gwendelin
Nachtdwaler


Joined: 21 Feb 2003
Posts: 123

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 10:25 pm    Post subject: re:aangenaam? in de keuken anders niet... Reply with quote

ze kleurde een beetje rood
"ik had geen honger meer nadat je begon over die kevers, dacht je nou echt dat ik dat geloofde?''
zelf wist ze wel dat ze aan het twijfelen was eerst of het waar was.

Back to top
View user's profile Send private message
de Zwaardmeester
Duister als de Nacht


Joined: 08 Mar 2003
Posts: 51

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 10:30 pm    Post subject: Re: re:aangenaam? in de keuken anders niet... Reply with quote

De lach veranderde in een glimlach.
"Jaja. In ieder geval, ik ben hier ook wel klaar."
Met een laatste teug leegde hij zijn bierkroes en stond op.
"Weet je misschien waar Dyradne vaak komt? We zouden daar kunnen gaan zoeken?"

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Het Duistere District All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 2 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group