Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

De Straten van Ragnorck
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Het Duistere District
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lialian Ravenne
Verloren en Vergeten


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 46

PostPosted: Tue Nov 02, 2004 2:56 pm    Post subject: Reply with quote

Lialian kijkt onderweg naar de taverne om zich heen, ze kreeg de kriebels van deze wijk. Vooral die 2 gekken van vorige keer..
Ook Bratar was niet op zijn gemak, dat was wel te merken.
Of het nou kwam door de heilspellende avond met Lucifer of...

"Je hebt gelijk, dit doelloos ronddwalen heeft ook geen zin en de torens steken boven de stad uit dus hebben we een richtpunt.."
Back to top
View user's profile Send private message
Bratar
Guest





PostPosted: Wed Nov 03, 2004 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

Bratar glimlachte. "Dat is slim gezien schat..."

Zoals altijd bleef ze hem verrassen..

Hij klemde haar arm even in een liefkozende beweging en stapte toen verder, aan een haastig tempo, richting van de kasteel torens..
Back to top
Lialian Ravenne
Verloren en Vergeten


Joined: 07 Oct 2004
Posts: 46

PostPosted: Mon Nov 08, 2004 4:08 pm    Post subject: Reply with quote

((Lialian Ravenne en Bratar naar: "De Binnenplaats en De Grote Hal>>"De Paleispoort"))
Back to top
View user's profile Send private message
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Tue Nov 09, 2004 3:23 pm    Post subject: Reply with quote

((Van: Gannon; de hoofdstraat, op de straat))

Javier slenterde nog en bleef vervolgens op een muurtje zitten, hij had geen idee waar hij naar toegelopen was en keek om zich heen, het duistere district, deze buurt was op een of andere manier toch altijd aantrekkelijk voor hem, zelfs onbewust liep hij naar deze buurt. Hij dacht na, hij moest Florinda weer voor zich zien te winnen, maar hoe kon hij haar duidelijk maken dat hij niet dood was?! Hij snapte het nog steeds niet, hij zoende haar, raakte haar aan, niks hielp.. Hij moest er niet aan denken dat ze straks zwanger was en dat ze nog steeds dacht dat hij dood was.. Hij zou de volgende dag terug gaan naar haar huis, een brief bij haar achterlaten, een nieuwe brief. Hij verscheurde de brief die hij eerst aan haar wou geven.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
daeri
Verloren en Vergeten


Joined: 01 Nov 2004
Posts: 37
Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Niënna's licht huisje

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 1:32 pm    Post subject: Reply with quote

((Van: Het Duistere District, Het Hof der doden en het galgenhuis))

Niënna was weer haar "stervelijke" ik, en kwam in een straat van Raganorck terecht. Ze zag een jongen op een muurtje zitten en voelde zijn verdriet, zo intens zo pijnlijk, ze wist niet waarom, maar ze hoopte dat het goed zou komen. Ze liep verder door de straten en dacht na over Iondor en waarom hij juist op dit moment moest komen, op het moment dat ze zelf wou stoppen met het "engel" zijn, zou ze hem dan toch moeten helpen? Ze had de ene nog nooit echt goed kunnen spreken, en had hem ook al duizende jaren niet gezien. Misschien was dit wel gewoon het teken dat ze moest stoppen, of misschien dat ze moest door zetten. Ze wist het nog niet..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sun Nov 14, 2004 3:54 pm    Post subject: Reply with quote

((OOC: Uit >> De stadswal - Huize Schmidt))

Eénmaal in het duistere district liep Florinda met gebogen hoofd tegen een meisje op. Ze mompelde sorry en liep verder, echter doordat ze tegen het meisje was opgebotst had ze op gekeken... Daar zat hij.. Javier alleen en zielig op een muurtje.

Even vroeg Florinda zich af of hij nou niet alweer een hersenspinsel zou zijn... maar wat maakte het ook uit. Ze was gelukkig met hem, of hij nou leefde of niet. Ze rende opgetogen naar hem toe en gaf hem een knuffel. "Mijn liefste..."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sun Nov 14, 2004 4:09 pm    Post subject: Reply with quote

Javier voelde haar armen om zich heen en keek naar boven "Floor!" hij keek opgetogen ondanks zijn gehavende gezicht. "Je bent terug, je hebt me gevonden.. maar.. je vader.." hij keek weer wat sip. "Je kunt niet bij hem blijven Floor, hij is agressief.." hij legde zijn hand op haar wang en zoende haar. "Blijf bij me, ik zal voor je zorgen.. wat er ook gebeurd.."
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sun Nov 14, 2004 4:33 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda hield van Javier... maar moest zij nou luisteren naar hem? Je vader is agressief... tja dat wist Florinda zelf ook, maar was dat een reden om bij hem weg te gaan?

"Ik blijf bij je"antwoorde ze. Ze legde haar hoofd tegen de borst van Javier en zuchtte. Ze wist niet hoe het verder zou gaan... Hoe zou het met haar studie gaan nu ze niet meer bij haar vader woonde? Zou Javier goed voor haar kunnen zorgen? Zouden ze nu bij Jvier's moeder gaan wonen? Of zouden ze een eigen huis uitzoeken. Ze had dan misschien nog wel veel geld bij zich en ondanks dat Florinda niet zo nodig rijk hoefde te zijn wou zij niet zo arm leven als de familie Schmidt dat deed.

Ze keek vervolgens Javier met waterige ogen aan... "Wat gaan we nu doen?"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sun Nov 14, 2004 5:02 pm    Post subject: Reply with quote

Javier aaide haar rug terwijl ze op zijn schoot zat. "Ik weet het niet... we zouden voor een huisje kunnen gaan kijken.. misschien iets boven een winkel in Gannon.. Ik kan vast wel ergens in de leer zodat ik straks een beroep kan uitoefenen waar we beiden van kunnen leven.. Ik zal wel gaan zoeken naar een tijdelijk beroep zodat we kunnen eten, en hopelijk genoeg voor jouw studie.. ik weet verder ook niet wat ik moet doen.. maar zolang we bij elkaar zijn is alles goed.. vind je ook niet?"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sun Nov 14, 2004 5:47 pm    Post subject: Reply with quote

Ze haalde haar beurs van haar middel af en rammelde er mee. "Hier moeten we voor zeker 2 jaar toch een redelijk leven van kunnen lijden" zei ze..."Ook qau studie moeten wij hier eerst genoeg aan hebben en als jij meer dan 2 jaar nodig hebt voor je leer, nou ja dat zien we dan wel weer...Er licht ook nog een grote buidel op mijn kamer, in een kluisje, wat dit geld in het niets doet vallen, maar dat ga ik liever momenteel nog niet ophalen..."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sun Nov 14, 2004 5:59 pm    Post subject: Reply with quote

Javier zoende haar, "Geld speelt geen rol.. het is handig, maar ik heb alleen jou nodig om gelukkig te zijn.. Zullen we eerst huwen, voordat we andere dingen gaan doen..? Dat zal je vader ons dan nooit meer af kunnen nemen.." hij streelde haar krullen uit haar gezicht en veegde de laatste tranen van haar gezicht.. "Kom, laten we hier weg gaan..." zei Javier toen hij wat vreemd geklede mensen aan zag komen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Florinda Bruinsmit
Duister als de Nacht


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 87
Location: Emmen

PostPosted: Sun Nov 14, 2004 6:29 pm    Post subject: Reply with quote

Florinda knikte met haar hoofd: "Goed laten we hier weg gaan en een priester vinden, nodig jij ook je familie uit dan? Je moeder en je zusje? Ik zou graag willen dat mijn moeder er ook bij was...maar ik heb geen flauw idee waar ze is.. ik kan echter wel Nina uitnodigen..."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Javier
Nachtdwaler


Joined: 03 Nov 2004
Posts: 184
Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt

PostPosted: Sun Nov 14, 2004 6:43 pm    Post subject: Reply with quote

"Ik zal ze uitnodigen als jij dat wil.. laten we eerst een priester zoeken.." hij had geen idee waar hij een priester moest zoeken.. hij was nooit welkom geweest in de kerk. Javier stond op en pakte Florinda's hand. Hij moest ooit ook nog vertellen dat zijn "zusje" zijn zusje niet was, maar dat zou een zorg voor later zijn, voorlopig zou ze nog wel bij zijn moeder blijven wonen tot de baby er was. Ze liepen door de straten tot ze uiteindelijk in een normale straat kwamen.

((OOC Florinda & Javier: De Tien Torens, Het huis van de Ene God (Heropgebouwd) ))
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Wed Nov 17, 2004 7:24 pm    Post subject: Reply with quote

((OOC: Linwë vanuit de Wilde Wouden - Bij de Kleine Beek))

Het was een eind lopen geweest naar de stad, en Linwë had toen ze er kwam meteen spijt dat ze gegaan was. Op een of andere manier vond ze het toch allemaal uiterst interessant, en liep eens wat rond door enkele stinkende straten. Ze probeerde zich te oriënteren in de straten, maar blijkbaar veranderden die constant, want ze kon nooit de straat waar ze eerst in was geweest terugvinden. Linwë schudde verward haar hoofd toen ze merkte dat ze hopeloos verdwaald was. Aan de voorbijgangers durfte ze niets te vragen, ze leken allen zo kil en afstandelijk. Ze prentte zich dus maar in het hoofd dat ze uit deze wirwar van straten zou komen en liep door, na eerst diep adem te hebben gehaald.

((OOC: Linwë naar Gannon; de Hoofdstraat -> Op de straat))
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[MARTIN]
Verloren en Vergeten


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 39
Location: Voorschoten

PostPosted: Sat Dec 11, 2004 7:06 pm    Post subject: Reply with quote

((OOC Xijha, Van Het Duistere District: Gumu & Ranu voor al u louche zaken))

Hij merkte pas dat hij gewond was toen op de grond lag en hij de glasscherf in zijn zij zag zitten. Gelukkig was het gebouw niet hoog geweest, besefte hij. De kille straatstenen prikte in rug, de groeven begonnen zich te vullen met het bloed dat uit zijn wond liep
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Het Duistere District All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 5 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group