View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Lorin Andor Verloren en Vergeten
|
Posted: Sun Nov 07, 2004 7:44 pm Post subject: |
|
|
Andor was verbaasd toen hij zag dat die man zo maar dat meisje aanviel zoals het in zijn ogen leek en wou eigenlijk zijn zwaard pakken maar zag toen gelukkig door de straat 2 mensen van een militere orde lopen, in de hoop dat het goed ging keek hij toe. En het ging inderdaad ook goed.
Andor wacht rustig af en als het lijkt alsof de 2 mannen willen weglopen loopt hij op hun af.
"Goede dag heren, kunt u mij vertellen waar ik ene heer Walefrid kan vinden die er met vrouwe Danya vandoor is gegaan?" |
|
Back to top |
|
|
AngelusIondor Duister als de Nacht
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:26 pm Post subject: |
|
|
Ondanks dat Iondor zich fantastisch helder voelde liep hij met een wat slaperige kop de hoofdstraat op, zichzelf afvragend of hij zometeen de schuur nog weer terug zou kunnen vinden. Het maakte hem niet zoveel uit eigenlijk, Desey kon zichzelf ook wel reden, toch?
Hij voelde zich helder, de goddelijk uitstraling die hij gister nog miste was weer terug in zijn ogen. Het was tijd dat zijn zelf medelijden ophielden en hij zijn best ging doen om terug naar het goddelijke te keren. Hij voelde zich licht, zweverig en tevreden te gelijk. Het voelde alsof de hele wereld aankon. Hij fluite enig sinds. Zijn haar die gister donkerder was geworden door zijn eigen zelfmedelijden was weer terug naar zijn oorspronkelijke kleur. Zijn hoofd was helemaal niet meer bij de meermaagd of bij Desey. Hij dacht enkel aan de terugkeer naar de ene.
Hij liep over de straat en zag 5 personen bij elkaar staan. Een man die nogal dreigend tegen over twee stadswachten stond. Een beeldschoon meisje met prachtige blonde haren en witte vleugels en nog een man in een soort harnas. Hij liep zacht door richting de wilde wouden om een vrisse neus te gaan halen tot het tot hem doordrong wat hij net zag... Een meisje met vleugels...! Hij draaide zich om en liep terug naar de vijf personen, bleef stil staan voor het meisje en wou wat zeggen, zijn mond viel open .. maar er kwam niets uit... |
|
Back to top |
|
|
daeri Verloren en Vergeten
Joined: 01 Nov 2004 Posts: 37 Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Niënna's licht huisje
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:35 pm Post subject: |
|
|
Niënna wist niet goed wat ze moest doen, ze had het druk maar durfde ook niet zo maar meer weg te lopen bij wat er net gebeurd was. Ze was toch enigszins bang dat de man haar wéér achterna zou komen. Ze keek wat om zich heen en zag licht van een man af komen. Ze kende hem, hij leek op haar. Haar hard vulde zich met warmte en dacht niet meer aan de man die haar zojuist aangevallen had. Ze liep nieuwsgierig op de andere man af. Hij had goudblond haar, blauwe ogen, het was haar broer. Het was alsof ze tot elkaar aangetrokken werden. Ze liepen op elkaar af.
"Iondor.." bracht ze enigszinds verbrauwereerd uit.. |
|
Back to top |
|
|
Richard Bruinsmit Verloren en Vergeten
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:40 pm Post subject: |
|
|
Het was hopeloos, de stadswacht gaf zo snel geen antwoord dus met een zuur getrokken gezicht liep hij terug naar huis. Was zijn dochter nou nog veilig thuis? Had hij niet beter thuis kunnen blijven om daar zeker van te zijn? Had hij Javier niet weg moeten sturen.. Mischien was die jongen wel okey.. Richard had altijd een hekel aan vooroordelen gehad, maar hij maakte ze meer dan een ander gemiddeld mens. Hij kon niet tegen het feit dat sommige mensen minder aanzien hadden dan hem. Hij vond eigenlijk dat zijn hele vrienden kring moest bestaan uit personen met een hoger hoger aanzien als hem, wat hem weer een beter aanzien gaf....
(OOC: naar >> Gannon de hoofdstraat >> Huize Bruinsteen)) |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:46 pm Post subject: |
|
|
Verbaast keek Iondor de jongevrouw aan. Haar haar was prachtig en haar ogen helder blauw, net als de zijne. Ze was de eerste die hij in Raganorck had gezien met vleugels. Ze was één van de vele engelen van de ene... Maar... kende zij hem?
Terwijl zijn mond nog steeds opstond vroeg hij vervolgens: "Ken je mij?" |
|
Back to top |
|
|
Joined: 01 Nov 2004 Posts: 37 Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Niënna's licht huisje
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 2:51 pm Post subject: |
|
|
Niënna lachte, "Oh mijnen broeder, gij herkent mij niet meer?" ze maakte een kleine buiging "Mijn naam is Niënna, een van uw zusters, het is al enige tijd geleden, Het spijt mij ten zeerste.." ze was blij, ze dacht dat ze al haar familie verloren was, maar nu zag ze Iondor, haar oudste broer. Ze wist niet wat hij was, hij had geen vleugels, hij was dus geen engel, maar hij straalde wel licht uit. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 4:14 pm Post subject: |
|
|
Het was Iondor nu duidelijk, de ene gaf hem nog een kans... en zij was zijn boodschapper. Voor zoveel jaren was hij het derde oog geweest van de Ene. Zijn zus Niënna één van de oudsten uit zijn familie... Zij stond nu pal voor hem, net of ze nooit gescheiden waren geweest. Iondor's glimlach werd breed. Iondor's hand rekte zich uit naar het gezicht van zijn zus. "Je bent schoon" zei hij. Vervolgens zei hij als grapje: "Je kunt zien dat je familie van mij bent."
"Je moet mij helpen Niënna... help mij terug bij de Ene te komen..." |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 4:23 pm Post subject: |
|
|
Niënna wist niet wat ze moest doen, ze had geen contact met de Ene, alleen de eerst keer toen ze aangewezen werd als engel, verder had ze nooit contact gehad. Die ene ontmoeting met de Ene was geweldig geweest, zo puur en zuiver, zo hemels. "Maar Iondor.. Ik heb geen contact met de Ene.. kom mee naar mijn huis, daar kunnen wij beter praten.." ze wachtte zijn antwoord af. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 5:28 pm Post subject: |
|
|
Iondor keek zijn zuster aan met nog grotere ogen... "Geen contact met de Ene? Betekend dan, dat je ook nog nooit van mij hebt gehoord?" Hij schudde zijn hoofd.. de wegen van de Ene waren zo ingewikkelt.... "Fijn laten we eerst naar jouw huis gaan dan..."
((OOC: Iondor en Niënna naar >> Gannon de hoofdstraat >> Niënna's lichthuisje)) |
|
Back to top |
|
|
Stadswacht Verloren en Vergeten
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 6:51 pm Post subject: |
|
|
Owan en Alrik keken elkaar aan en overlegden waar ze huize Schmidt konden vinden.. Naar alle waarschijnlijkheid had Javier zich weer eens in de nesten gewerkt. Die onverlaat moesten ze maar eens een paar nachten laten brommen in de Wachttoren.. Ze keerden zich weer naar de man maar die liep weg. Het zal wel niet belangrijk genoeg zijn geweest dan.. Zoveel had de beste man dan niet op met zijn dochter,.. of het was een leugen om hen bezig te houden.. Ze voelden er weinig voor om helemaal naar de Stadswallen te lopen om Javier aan de tand te voelen.. Ze namen het besluit om terug te gaan naar het Wachtlokaal, hun dienst zat er immers al op.. _________________ -= Waakzaam in weer en wind =- |
|
Back to top |
|
|
Lorin Andor Verloren en Vergeten
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 7:12 pm Post subject: |
|
|
Andor loopt achter de stadswachten aan en kucht heel even, "euhm pardon heren"
Als andor de aandacht heeft van stadswacht zegt die "Een goededag, Weet u toevallig waar ik heer Walefrid kan vinden?"
Daarna wacht hij rustig af. |
|
Back to top |
|
|
Stadswacht Verloren en Vergeten
|
Posted: Mon Nov 08, 2004 8:02 pm Post subject: |
|
|
Alrik draait wat geïrriteerd om maar Owan legt zijn hand op diens schouder en stapt langs hem naar voren.
"Het spijt me Heerschap,.. maar die naam zegt mij niets.. Misschien kunt het beter vragen in een taverne.. De Ene ten groet!"
Owan en Alrik liepen verder in de richting van de grote Wachttoren...
"Ik kan wel een stevige pint gebruiken na al die lastige boeren van vandaag.. Wat denken ze dat we zijn? Boodschappenjongens?"
Owan moest lachen... "Rustig aan Alrik.. het is ons werk.. Nog een paar jaar op straat en we kunnen ons aanmelden voor het leger of de Paleiswacht."
"Een paar jaar?! Ik weet niet of ik het zo lang trek!"
De wachters verdwenen uit het zicht,.. op weg naar een welverdiende rust na een lange vervelende dag..
((Stadswacht --> Alrik's en Owan's dienst zit erop )) _________________ -= Waakzaam in weer en wind =- |
|
Back to top |
|
|
Javier Nachtdwaler
Joined: 03 Nov 2004 Posts: 184 Location: Raganorck, Stadswal, Huize Schmidt
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 12:09 pm Post subject: |
|
|
((Van: Gannon; de Hoofdstraat, Huize Bruinsteen))
Javier kwam hijgend aan in de hoofdstraat, zijn gezicht zat onder het bloed en had overal pijn. Javier sleepte zijn lichaam mee en probeerde de straat uit te komen, maar hij kón niet meer. Hij viel midden in de straat neer en probeerde uit te rusten.. |
|
Back to top |
|
|
Javier Nachtdwaler
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 12:39 pm Post subject: |
|
|
((Javier --> Stadswal, huize Schmidt)) |
|
Back to top |
|
|
Javier Nachtdwaler
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 3:19 pm Post subject: |
|
|
(( Gannon; de Hoofdstraat, Huize Bruinsteen))
Javier liep over straat.. hij was verdrietig, hoe kon Florinda nou denken dat hij dood was terwijl hij voor haar stond?! Hij snapte het niet, hij hielt van haar, hij zou het een andere keer weer proberen..
Hij slenterde wat door de straten en kwam uiteindelijk weer uit in Het Duistere District.. maar hij had het niet door..
((--> Het Duistere District, De Straten van Ragnorck )) |
|
Back to top |
|
|
|