Raganorck Forum Index Raganorck

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Op de straat
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Next

Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Reynaardt La Coste
Verloren en Vergeten

PostPosted: Sun Oct 24, 2004 8:09 pm    Post subject: Reply with quote

Reynaardt keek verbaasd op toen zijn geldbuidel voor z`n ogen bengelde. Snel graaide hij hem uit haar handen.

"Tja, helaas... het zou een mooie en lucratieve samenwerking zijn geweest."

Hij twijfelde even, maar haalde toen zijn schouders op. "Trouw beloofd he? Vandaar deze ring." Hij grijnsde zijn scheve grijns en wierp haar haar ring toe. "Van toen ik je de bloemen overhandigde. Noem het beroepsethiek."

Reynaardt deed een tweetal passen terug. "Goed, ik zal uw bericht overbrengen aan de heer Ignatius, vrouwe. Mocht je je bedenken, dan weet je me wel te vinden. Meestal spook ik hier ergens rond, of in het Duistere District, of in een taveerne, enfin je kent dat wel."

Hij maakte zijn licht spottende buiging. Draaide zich om en liep terug het Gannon af.

((Reynaardt La Coste naar de Taveerne; de gelagkamer 1))
Chrystal
Duister als de Nacht

PostPosted: Mon Oct 25, 2004 6:48 am    Post subject: Reply with quote

Evelyn werd kwaad toen ze haar ring in zijn hand zag.
"Hoe durf je ?" Zij had tenminste nog de eerlijkheid gehad om zijn geldbeugel onmiddellijk terug te geven, maar hij was blijkbaar niet van plan geweest hetzelfde te doen met de ring. Ze graaide hem terug en stak hem snel weer aan haar vinger.
Eigen belang, ja, ja, dacht ze.
Ze wist nu tenminste wat ze van deze kerel kon verwachten en ze nam zich voor hem nooit te vertrouwen.
Het zou inderdaad een winstgevende onderneming geworden zijn, maar dergelijke praktijken waren voor haar verleden tijd.
Ze draaide zich om, toch van plan om naar de wallen te gaan en even van het uitzicht te genieten.

(Naar de stadswallen)
Back to top
View user's profile Send private message
Ral'Ysa Tharoïn
Duister als de Nacht

PostPosted: Thu Nov 04, 2004 3:20 pm    Post subject: Reply with quote

((Gelagkamer -> Op de Straat))

"En wat nu?" Ze kende hem nu net deze middag wat voor haar wel een eeuwigheid geleden leek te zijn.
Het was stil in de straten van Raganorck, zeker na de drukte die in de taverne geheerst had, leek het opeens doodstil. Hoewel de lucht aangenaam verkoelend werkte, werd deze al snel veelte koud. En ze rilde even, Raganorck was een grote stad. Ze sloeg haar armen om zich heen en er borrelde in de diepte van haar een gevoel van eenzaamheid op.

Daar stonden ze dan, de heer Witvloed en zij, tegenover elkaar... bijna hulpeloos elkaar aankijkend...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Meester Witvloed
Verloren en Vergeten

PostPosted: Thu Nov 04, 2004 6:05 pm    Post subject: Reply with quote

(OOC: Uit de Gelagkamer >> Gannon de hoofdstraat >> Op de Straat))

"Hmm, ik weet het ook niet zo goed hoor..." Witvloed wees naar het kasteel en zei: "Misschien dat we daar een slaapplek en wat te eten kunnen krijgen. De Taverne zat toch helemaal vol, anders moeten wij maar gaan kijken of mensen vriendelijk genoeg zijn om ons bij hun in huis te laten overnachten, althans.. als je met mij mee gaat. Alleen omdat ik je aansprak hoef je verder niet van mij afhankelijk te zijn. Jij mag doen wat je wilt uiteraard... Ik ga in elk geval eerst bij het kasteel kijken of ik daar terecht kan..." Witvloed nam een stap richting het kasteel en zag toen een kraampje vol met appels liggen. "Althans na zo'n lekker appel te hebben gekocht."

Hij liep naar het kraampje toe en kocht 2 appels. Hij rijkte één uit aan Aisthèsis en vroeg: "En wat doe je?"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Ral'Ysa Tharoïn
Duister als de Nacht

PostPosted: Thu Nov 04, 2004 6:17 pm    Post subject: Reply with quote

Aisthèsis keek hem onderzoekend aan en beet op haar lip, terwijl ze met haar handen over haar boven armen wreef. Waar moest ze heen als ze alleen ging? Wat moest ze met deze heer verder doen?
Ze kon meegaan, met zijn tweeën was beter dan alleen, maar ze kon niet opmaken of hij het wel oké zou vinden als ze mee zou gaan. Of het erg vinden wanneer ze het zou afslaan. Onzeker nam ze de appel aan en staarde ernaar. Ze voelde dat ze geen honger meer had.
"En wat doe je?" Galmde het weer door haar hoofd.
Wist zij veel, ze had niet zoveel zin in keuzes. Het was laat en ze voelde zich nota bene moe en koud... een warm bed in dat kasteel leek haar wel wat...
'Ik ga wel mee' zei ze maar, zonder al te veel moeilijkheden verder te veroorzaken. 'Als dat goed is tenminste.'
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Meester Witvloed
Verloren en Vergeten

PostPosted: Thu Nov 04, 2004 7:28 pm    Post subject: Reply with quote

"Natuurlijk vind ik dat goed, graag zelfs. Er is niets mis met goed gezelschap." Samen liepen ze Gannon af.. richting het kasteel.

((OOC: Witvloed en Aisthèsis naar >> De Binnenplaats en De Grote Hal >> De Paleispoort))
Back to top
Lorin Andor
Verloren en Vergeten

PostPosted: Fri Nov 05, 2004 9:54 am    Post subject: Reply with quote

Er komt uit een steegje een zwaard geharnasde man lopen met redelijk wat vaart maar ook met wat kleine kleer scheuren, hij kijkt rond of die iets van stofwolken ziet of iemand die hem betrouwbaar lijkt

(komt uit: De taverne>> een achteraf steegje))
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
daeri
Verloren en Vergeten

Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Niënna's licht huisje

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 5:53 pm    Post subject: Reply with quote

((Van: De Taverne, De Galagkamer))

Niënna liep over straat.. ze hielt haar armen om haar lichaam, de lucht was ijl en koud.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Richard Bruinsmit
Verloren en Vergeten

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 7:51 pm    Post subject: Reply with quote

De wel geklede man Richard Bruinsmit liep de straat op. Hij moest en zal dat joch vinden... Hij zou hem eens laten zien wie Richard Bruinsmit was!

Het was ongeoorloofd om ongevraagd aan zijn dochter te zitten. Hij zag een jong meisje op straat. Ze straalde schoonheid uit, maar dat boeide Richard niet. Hij stapte naar haar toe, hij was niet beleefd, maar ook niet onbeleefd: "Zeg, weet jij het huis van ene Javier Schmidt? Vertel het me als je blieft... mijn dochter is in gevaar."
Back to top
daeri
Verloren en Vergeten

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 8:07 pm    Post subject: Reply with quote

Niënna werd aangesproken op straat, de man maakte haar bang, hij was aggressief en daar kon ze niet goed tegen. Ze schudde haar hoofd, en liep snel door.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Richard Bruinsmit
Verloren en Vergeten

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 8:23 pm    Post subject: Reply with quote

Richard was echter een man die geen nee als antwoord wou horen. Hij rende haar achterna pakte haar bij haar arm vast en schudde haar vervolgens door elkaar. "Je weet het wel he!? Jij klein ondankbaar wicht! vertel me waar het is. NU!"
Back to top
daeri
Verloren en Vergeten

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 8:29 pm    Post subject: Reply with quote

Niënna schrok weer, "Laat me los!" hij liet niet los "Ik weet het niet! Laat me los!" hij liet niet los.. ze gilde..
Back to top
Stadswacht
Verloren en Vergeten

PostPosted: Sat Nov 06, 2004 10:50 pm    Post subject: Reply with quote

Owan en Alrik hadden al een lange vervelende dag achter de rug. Deze ochtend begon al slecht door een of andere dronkaard die stenen door de ramen van het Bordeel van Elephenor gooide na een nacht die waarschijnlijk minder geslaagd was voor hem. Hij beweerde dat een van de vrouwen van vertier zijn beurs gesneden had..
Diezelfde beurs vonden zij in zijn zadeltas na zijn arrestatie...
Vanmiddag werden zij opgeroepen om een dief aan te houden die zilverwaar had ontvreemd bij de smidse en daar bovenop kwam de ruzie in Gannon vanavond waar de vrouw des huizes de man te lijf ging met een grote gerookte ham omdat hij vermoedelijk vreemd was gegaan met de dochter van de meubelmaker. Owan en Alrik waren dus niet in een al te beste stemming.

Ze liepen samen wat te bazelen over de vervelende voorvallen van vandaag toen ze verhitte stemmen hoorden verderop. Zij versnelden hun pas en hielden hun handen op de heften van hun zwaarden. Ze snelden de hoek om en zij zagen een kerel die een vrouw wreed door elkaar schudde.

"HALT! in naam van Raganorck,...laat haar onmiddelijk los.... wij waarschuwen maar één keer!"
Richard Bruinsmit
Verloren en Vergeten

PostPosted: Sun Nov 07, 2004 11:10 am    Post subject: Reply with quote

Zoals gevraagd liet Richard het meisje vrijwel meteen los. Hij kijk de stadwachten wat achterdochtig aan en liep toen op hun af. "Zeg, jullie weten vast wel huize Schmidt tevinden..." Zei Richard op een wat onvriendelijke toon. Zijn toon sloeg vervolgens echter om. "Help me nou! Mijn dochter is in gevaar!" de toon was nu veel zachter, hij moest bang geklonken hebben, want dat was hij ook...
Back to top
daeri
Verloren en Vergeten

PostPosted: Sun Nov 07, 2004 11:13 am    Post subject: Reply with quote

Niënna bleef staan, ze durfte niet weg te lopen, ze was best geschrokken van de reactie van de man. Ze wachtte op wat de Stadswacht zou gaan doen, en zou hen daarna vragen haar naar huis te brengen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 14, 15, 16  Next
Page 6 of 16

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum