Raganorck Forum Index Raganorck

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Op de straat
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Next

Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Roos
Verloren en Vergeten

Location: Raganorck, Gannon; de Hoofdstraat, Het huis van haar tante..

PostPosted: Thu Nov 18, 2004 8:32 pm    Post subject: Reply with quote

Roos glimlachte beleeft.. "Er is weinig dat je kunt doen denk ik.." ze wist niet goed wat ze moest zeggen, ze wou weg bij haar tante, maar was bang voor de consequenties die eraan hingen, wat als ze haar terug haalden, het zou haar dood worden.. ze slikte en keek de jongen opnieuw aan, hij had mooie bruine ogen, ogen waar je in kon verdrinken.. Ze krulde haar tenen op, ze had koude voeten en probeerde ze zo een beetje warm te houden.. "toch bedankt" zei ze toen..
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Lyonell
Verloren en Vergeten

PostPosted: Thu Nov 18, 2004 8:40 pm    Post subject: Reply with quote

Berben

'maar ik kan heel goed brood snijden' hij glimlachte en merkte dat zijn grapje niet echt gepast was 'sorry zo bedoelde ik het niet ik nou ja ik bedoelde het niet zo, ik weet niet hoe ik het bedoelde' hij struikelde over zijn woorden en bloosde
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Roos
Verloren en Vergeten

PostPosted: Thu Nov 18, 2004 8:49 pm    Post subject: Reply with quote

Roos lachte, hij was schattig, zoals hij deed.. ze blooste en draaide aan haar haar.. "Het geeft niet, ik snap je, maar ik moet nu echt weg.. het spijt me, ik zie je vast nog wel eens.." ze gaf hem een kus op zijn wang en ging staan en liep door met de broden in haar armen..
Back to top
Lyonell
Verloren en Vergeten

PostPosted: Thu Nov 18, 2004 8:56 pm    Post subject: Reply with quote

Berben

Hij kreeg een vreemd gevoel van binnen geen vervelend gevoel een heel fijn gevoel. hij raakte met zijn hand zijn wang aan.
'o.. Roos' hij sprong van het muurtje af 'zal ik je nog tegen komen?..'
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Roos
Verloren en Vergeten

PostPosted: Thu Nov 18, 2004 9:05 pm    Post subject: Reply with quote

Roos wist niet of ze hem nog tegen zou komen, "Misschien" zei ze, ze kon namelijk op geen enkel moment weg bij haar tante, behalve als ze iets nodig hadden, ze liep haar dag programma door zoals het er normaal uit zou zien, sochtends ging ze voor haar tante en oom opstonden naar de bakker, en verder had ze meestal geen tijd om iets anders te doen, dan was ze druk bezig met boenen, koken, wassen en andere dingen.. "Ik ben hier elke ochtend.." ging ze verder, "Altijd rond deze tijd, misschien kom ik morgen eerder, maar dat kan ik niet beloven" ze ging op haar tenen staan om hem nog een kus te geven maar gaf hem perongeluk op zijn mond, dat was niet de bedoeling geweest, ookal voelde het fijn, ze deed maar net alsof het de bedoeling was.. "Denk aan me.." ze liep met een snelle pas verder, ze had veel tijd verloren en ze moest nog veel doen..

((Naar: Gannon; de Hoofdstraat, Het huis van haar tante..))
Back to top
Lorin Andor
Verloren en Vergeten

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 1:28 pm    Post subject: Reply with quote

Na een tijd wat de straat door te hebben gelopen opzoek naar tekenen van Walefrid gaat andor tegen een muur aanzitten, moe van alles wat er is gebeurt. En gaat na denken over wat er nou allemaal de laatste tijd gebeurt is. Hij let hierbij wel op zijn omgeving, want hij weet nog wel hoe het de vorige keer geen met een boel goblins die ook wel "ge-intresseerd" in hem waren.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Malevijn van Heisterbach
Sporenzoeker

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 2:38 pm    Post subject: Reply with quote

((Malevijn en Reynaardt en Ignatius? uit de Taveerne; de gelagkamer 2))

Malevijn liep met zekere pas over straat, maar zo zeker was hij helemaal niet. Hij zou het huis waar zijn contact persoon woonde al lang en breed gepasseerd moeten zijn op weg hierheen. Die vervloekte stad. Altijd was alles anders dan normaal.

In gedachten zag hij al de zelfvoldane smoel van dat stuk tuig die hen een "veilige lokatie" aangeboden had. Nee, daar wou hij zeker niet aan toegeven. Al liep hij hier de hele dag heen en weer te dwalen, nooit zou hij nu al toegeven dat hij het huis niet vinden kon.

Malevijn bleef even staan om om zich heen te kijken. Hij aarzelde even, liep een paar meter door en bleef toen weer staan. Toen hij nog eens goed om zich heen keek zag hij een ridder op de grond tegen een muur geleund zitten. Nog een onbekende ridder in de stad? Malevijn wist niet goed hoe te reageren. Hij draaide zich om naar Ignatius.

"Die heer ridder komt me ook al niet bekend voor, terwijl ik alle Raganorckse blazoenen al als kind uit mijn hoofd geleerd heb. Is het misscihen een bekende van u?" Hij keek weer even vlug naar Lorin Andor terwijl hij op antwoord wachtte.
AngelusIondor
Duister als de Nacht

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 3:17 pm    Post subject: Reply with quote

Desey preekte een tijdje tegen Iondor, maar hij trok zich er niets van aan, hij voelde zich kip lekker. Hij glimlachte naar Desey en drukte zijn vinger tegen haar lippen, om aan te geven dat ze wat rustiger moet doen. "Rustig nou maar Desey, ik heb een stalletje vanmorgen gezien met ongelovelijk lekker fruit. Als jij hier ergens nou op een bankje gaat zitten. Dan haal ik wel wat." Zonder te kijken hoe Desey reageerde liep Iondor weer bij haar weg. Al huppelend ging hij richting het stalletje was buiten het zicht was van Desey..
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Noisa Finnvarra
Sporenzoeker

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 6:41 pm    Post subject: Reply with quote

((ooc: Noisa vanuit "Gannon; de hoofdstraat >> Doelloos dwalend))

Een rank figuurtje gekleed in een donkerblauwe jurk, en een okergeel met wit konijnebont afgezet jakje kwam een steegje uitgestormd. Ze rende in volle vaart het Gannon op, haar halflange haar wild wapperend door de snelheid. Angstig keek ze achterom of ze achtervolgd werd. De man had immers een speer en hij had geschreeuwd om de wacht. Zou hij haar achtervolgen en als hij haar inhaalde ervoor zorgen dat ze opgesloten werd door de wacht? Ze nam liever geen risico en rende verder. Terwijl ze haar hoofd weer draaide om haar weg te bepalen door de menigte op het Gannon, merkte ze te laat een figuur op die tegen een muur zat.

Een glimp van de man zijn zware wapenrusting trok aan haar geestesoog voorbij, terwijl haar voet bleef haken achter zijn benen en ze struikelend probeerde haar evenwicht te bewaren. Net toen ze dacht haar evenwicht hervonden te hebben klapte tegen een andere man op. Versuft door de klap viel ze op de grond. Een scherpe pijn schoot door haar arm die ze uitstak om haar val op te vangen. Door de plotselinge pijn schoten de tranen in haar ogen. Terwijl ze haar hoofd langzaam oprichtte bedacht ze zich dat ze vandaag beter op haar kamertje in 'Den Groenen Acker' had kunnen blijven. Ze keek om zich heen, maar door de waas van tranen in haar ogen kon ze niet veel zien. Ze veegde met haar mouw langs haar ogen en nam haar omgeving op.

Voor haar stonden drie mannen, twee in kledij van goede kwaliteit en eentje die ze meende te herkennen, maar ze was nog te versuft van de klap om te bepalen wie het was. Ze keek achterom om te zien waarover ze gestruikeld was en zag tot haar verbazing de man in de zware wapenuitrusting tegen een muur zitten aan wie ze eerder geprobeerd had een adelijke titel te verkopen. Ze probeerde overeind te komen, maar zette zich af met de verkeerde arm, waar een alarmerende pijnscheut doorheen schoot. Een trek van pijn verscheen in haar gezicht. "Au" kreunde ze, terwijl ze met haar goede hand de pijnlijke arm masseerde. Tranen hadden zich weer in haar ogen genesteld.
Leana Terived
Nachtdwaler

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 7:48 pm    Post subject: Reply with quote

Desey trok haar wenkbrauwen op en zakte op het bankje neer. "Goed hoor," zei ze nog, al kon Ion het waarschijnlijk niet meer horen. Ze lette eigenlijk niet meer op de omgeving en droomde wat voor zich uit, wachtend tot Ion zou terugkomen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lorin Andor
Verloren en Vergeten

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 8:58 pm    Post subject: Reply with quote

Andor schoot omhoog toen hij de handelaar zag vallen, dit maakte even veel lawaai aangezien er allemaal metalen delen tegen elkaar aan klapte en maakte snel een sprintje naar de vrouw en hielp haar voorzichtig omhoog. "Gaat die vrouwe?"
Reynaardt La Coste
Verloren en Vergeten

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 9:30 pm    Post subject: Reply with quote

Reynaardt was samen met Ignatius en Malevijn meegelopen naar het Gannon. Malevijn deed heel zelfverzekerd, maar volgens Reynaardt had de edelman moeite zijn weg te vinden in de veranderende straten van de stad. Hij weigerde echter om zijn hulp nu weer zomaar aan te bieden. De edelman zou het hem deze keer moeten vragen, anders hield hij zijn kaken gewoon op elkaar.

Hij liep een beetje achteraan, maar toen zag hij uit een van de zijstraten een bekende opduiken. Noissa, schoot het door hem heen. Blijkbaar was ze ergens voor op de vlucht, want ze schoot met een enorme vaart tussen de mensen door totdat ze struikelde over een man die tegen de muur geleund zat. Reynaardt schoot naar voren toen hij Noissa zag vallen.

"Blijf van haar af!" Riep hij tegen de man die haar had doen struikelen. Hij gaf de man een duw met zijn schouder, maar besefte te laat dat dat geen zin had tegen iemand in plaatstaal. Hij liet zich niet kennen en nielde naast Noissa neer.

"Voorzichtig meisje.... Gaat het?" Vroeg hij bezorgd. Terwijl hij een arm onder haar oksels schoof om haar overeind te helpen.
Ignatius
Duister als de Nacht

PostPosted: Mon Nov 22, 2004 8:06 am    Post subject: Reply with quote

Ignatius keek ook op toen hij zag dat de straat er weer anders uitzag.
Hij nam de huizen in zich op terwijl hij achter Malevijn aanliep, al had hij de indruk dat die ook niet goed wist waar hij was.
Malevijn bleef plots staan en Ignatius kon nog maar net verhinderen dat hij er niet tegenop botste.
"Die ridder ? Neen, die ken ik niet ?" Ignatius deed een stap opzij zodat hij hem beter kon bekijken. Het blazoen kwam hem ook niet bekend voor.
Er verscheen een klein lachje op zijn gezicht toen hij zag dat Reynaardt de vrouw ter hulp schoot. Wat is hij toch de behulpzaamheid zelve.
Back to top
View user's profile Send private message
Lorin Andor
Verloren en Vergeten

PostPosted: Mon Nov 22, 2004 8:54 am    Post subject: Reply with quote

Andor kijkt om als hij een duwtje krijgt, en na dat hij eerst verder helpt me de vrouwe op te staan. draait hij zich rustig en vriendelijk naar Reynaardt.

"Ach heer wat denkt u wel niet, ik probeer alleen deze vrouw te helpen, en als u denkt dat ik haar iets misdaan hebt dan mijn verontschuldiging."

Daarna steekt hij zijn ongepantseerde rechterhand uit

"Pronta se va Freean Lia, Tingan se lo merva Omagon, Kogan ga Lactos Freean, Lorin Andor, mala se Gandor, maar noemt u mij maar Lorin Andor, en met wie heb ik kennis te maken?"
Jaap Stoel
Nachtdwaler

PostPosted: Mon Nov 22, 2004 9:07 am    Post subject: Reply with quote

Nathan vanuit: "Doelloos dwalend"
Op dat moment schoot de rood met zwart gekleede magister de steeg uit.

"Houd de dief....." Maar zijn stem stief weg toen hij zag dat Noisa maar enkele meters van hem af duidelijk na een val weer overeind werd geholpen.

"Houd haar vast!" schreeuwde Nathan na het hervinden van zijn stem naar de zwaargepansterde man die bij Noisa stond.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Next
Page 9 of 16

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum