Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

De Levenskaars
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tlomas Tlodas
Duister als de Nacht


Joined: 04 Feb 2002
Posts: 60
Location: De straten van Raganorck

PostPosted: Wed Mar 06, 2002 12:39 pm    Post subject: Re: Levenskaars Reply with quote

"Hoe kan ik nou zijn klop laten hlouden? Het is mijn klat niet.". Tlomas schud zijn hoofd. "En zelfs als het mijn klat was, het is nog steeds niet mlijn kop."

Hij kijkt van Jarvis naar het zilveren ding wat hij in zijn hand heeft.

"Je hebt het mlaanlicht in je hand. Dat is gevaarlijk, de mlaan dlood vandaag. Dlood!"

Tlomas

Alle wloorden bevatten wijsheid

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Mar 07, 2002 11:44 am    Post subject: De zilveren Sikkel Reply with quote

((OOC: De Sikkel is geen speld, maar een soort vlijmscherp, halvemaanvormig mes met handvat, dit mes is, inclusief greep, van zilver.))

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Thu Mar 07, 2002 3:49 pm    Post subject: De Zilveren Sikkel Reply with quote

Zwartekat kijkt zijn belager fronsend aan, overweegt de keus die hem gelaten wordt en besluit uiteindelijk dat de man te vertrouwen is. "Als u zo vriendelijk zou willen zijn mij los te laten, op de grond te zetten, dank u, het praat wat makkelijker met je vel wat minder strak om je keel gesloten, u weet dat het zeer onbeleefd is om mij aldus in de nek te vatten, dat was het voorrecht van mijn moederke zaliger, maar laat ik niet afdwalen..." Hij werpt een blik op het lichaam van de oude vrouw. "Als je werkelijk denkt haar te kunnen helpen, dan sta ik aan je zijde als trouwe vriend en toeverlaat. Wat jij, Tlomas?"


~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Tlomas Tlodas
Duister als de Nacht


Joined: 04 Feb 2002
Posts: 60
Location: De straten van Raganorck

PostPosted: Sun Mar 10, 2002 12:12 pm    Post subject: Re: De Zilveren Sikkel Reply with quote

"Helpen is leuk. Tlomas wil ook helpen." Hij kijkt naar de zilveren sikkel. "Er is een wlinkel waar ze mlaanlicht kopen"

Tlomas

Alle wloorden bevatten wijsheid

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group