View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
red Dromenvanger
|
Posted: Thu Feb 14, 2002 9:27 pm Post subject: Re: To arms |
|
|
'Waar gaan we heen?' vroeg Lunea aan William toen ze de toegetakelde vreemdelingen zag binnekomen. Was dat een spinnenbeet op de hand van de jongeman? Ze haatte spinnen, liever slangen of reuzen of muizen. |
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
Posted: Thu Feb 14, 2002 9:33 pm Post subject: Re: To arms |
|
|
Wat!Caege nee!Ik heb heel die tijd met jullie meegegaan,ik laat jullie nu ook niet in de steek!Ik weet dat het gevaarlijk kan worden,ik weet dat ik minder handig ben in het vechten dan jullie hier,nee hoor Caege,ik ga met je mee! Ik laat je nu niet alleen!(ooc ik ben aanhankelijk hoor!)
Terug een beetje bij haar positieven dacht ze plots nog aan iets.... Aya,Caege,bijna vergeten...ik heb je dolk nog,was ik helemaal vergeten in het rumoer... Sorry dat ik die paar seconden geleden effe opwinderig was maar ik wil nu niet terug alleen zijn....begrijp je? Misschien weet je wel hoe het voelt om alleen te zijn.....?
De Scharlaken 5,dat waren ze dus,de mensen die met ons meegingen,leken me leuke mensen,direct bereid om te helpen...gelukkig,was ik al iets geruster... maar we konden niet lang meer wachten
Wanneer vertrekken we?vroeg ze aan Caege.... |
|
Back to top |
|
|
caege Nachtdwaler
|
Posted: Thu Feb 14, 2002 9:43 pm Post subject: -vertrek |
|
|
"Zo snel mogelijk" antwoorde hij,"Nu dus" Hij wachtte even tot william en de zijnen alles in gereedheid kregen.
Hij trok haar even terzijde. "Luister ik weet dat je moedig bent,daar gaat het niet over,maar het kan echt gevaarlijk worden hoor,weet je het zeker dat je meewil?" Hij keek haar diep in de ogen aan,er was moed in dit meisje,het was hard om haar als een dertienjarige te bezien... |
|
Back to top |
|
|
caege Nachtdwaler
|
Posted: Thu Feb 14, 2002 9:45 pm Post subject: -vertrek |
|
|
"Zo snel mogelijk" antwoorde hij,"Nu dus" Hij wachtte even tot william en de zijnen alles in gereedheid kregen.
Hij trok haar even terzijde. "Luister ik weet dat je moedig bent,daar gaat het niet over,maar het kan echt gevaarlijk worden hoor,weet je het zeker dat je meewil?" Hij keek haar diep in de ogen aan,er was moed in dit meisje,het was hard om haar als een dertienjarige te bezien... |
|
Back to top |
|
|
William Duister als de Nacht
|
Posted: Thu Feb 14, 2002 9:49 pm Post subject: klaar! |
|
|
"Wij zijn klaar"knikte william,terwijl de meisjes rond hem verzamelden. Wapens en materialen waren klaar,ze konden vertrekken wat hem betrof... |
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
Posted: Thu Feb 14, 2002 10:43 pm Post subject: Re: klaar! |
|
|
(ooc nu naar de wilde wouden? of eerst nog iets anders?) |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Thu Feb 14, 2002 11:53 pm Post subject: Re: klaar! |
|
|
Banduin, de grote oorlogs hond volgt.
((Zie taveerne, jullie gaan zo snel dat mijn post te laat kwam)) |
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
Posted: Fri Feb 15, 2002 7:55 am Post subject: Re: klaar! |
|
|
Na een nacht die Faranyell niet zo goed heeft doorstaan,ze had grote stukken van de nacht wakker gelegen,ten eerste omdat ze altijd sliep in een boom,en ten tweede voor Coldrin en Echo....maar ze was bereid om mee te gaan. Toen ze naar beneden ging zag ze opeens de grote hond die haar in de taverne ook besnuffelt had,op die moment was ze eigenlijk een beetje geschrokken,maar toen ze zag dat het beest gewoon altijd in de buurt bleef veronderstelde ze dat het mee wou gaan....
"Oké,Caege,nu die grote hond hier ook meegaat denk ik wel dat we er ons wel zullen doorslaan! Denk je ook niet?"
|
|
Back to top |
|
|
Anoniem Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Inwe Surion Nachtdwaler
|
Posted: Wed Mar 16, 2005 10:54 am Post subject: |
|
|
((Gaia vanuit -> Gannon, de Hoofdstraat -> Boekwinkel de Eerste Druk))
Toen Gaia bij het aanhangbord aangekomen was, las ze te tekst erop; Herberg Den Gulden Feniks. Dat was toch duidelijk een herberg. Ze keek even door het kleine raampje naast de voordeur. De ruimte was licht en gezellig, zo te zien. Het was redelijk druk in de herberg en de gasten zaten zich vrolijk vol te drinken.
Gaia liep naar de voordeur en opende die. Een warme walm van bier, wijn en voedsel dreef haar tegemoet, terwijl ze deur dicht deed en naar een klein barretje liep waar ze wachtte tot ze geholpen zou kunnen worden... _________________ Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is. |
|
Back to top |
|
|
|