Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Herberg Den Gulden Feniks
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat
View previous topic :: View next topic  
Author Message
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Thu Feb 14, 2002 9:27 pm    Post subject: Re: To arms Reply with quote

'Waar gaan we heen?' vroeg Lunea aan William toen ze de toegetakelde vreemdelingen zag binnekomen. Was dat een spinnenbeet op de hand van de jongeman? Ze haatte spinnen, liever slangen of reuzen of muizen.

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Thu Feb 14, 2002 9:33 pm    Post subject: Re: To arms Reply with quote

Wat!Caege nee!Ik heb heel die tijd met jullie meegegaan,ik laat jullie nu ook niet in de steek!Ik weet dat het gevaarlijk kan worden,ik weet dat ik minder handig ben in het vechten dan jullie hier,nee hoor Caege,ik ga met je mee!
Ik laat je nu niet alleen!(ooc ik ben aanhankelijk hoor!)

Terug een beetje bij haar positieven dacht ze plots nog aan iets....
Aya,Caege,bijna vergeten...ik heb je dolk nog,was ik helemaal vergeten in het rumoer...
Sorry dat ik die paar seconden geleden effe opwinderig was maar ik wil nu niet terug alleen zijn....begrijp je?
Misschien weet je wel hoe het voelt om alleen te zijn.....?

De Scharlaken 5,dat waren ze dus,de mensen die met ons meegingen,leken me leuke mensen,direct bereid om te helpen...gelukkig,was ik al iets geruster...
maar we konden niet lang meer wachten

Wanneer vertrekken we?vroeg ze aan Caege....

Back to top
View user's profile Send private message
caege
Nachtdwaler


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 115

PostPosted: Thu Feb 14, 2002 9:43 pm    Post subject: -vertrek Reply with quote

"Zo snel mogelijk" antwoorde hij,"Nu dus" Hij wachtte even tot william en de zijnen alles in gereedheid kregen.

Hij trok haar even terzijde.
"Luister ik weet dat je moedig bent,daar gaat het niet over,maar het kan echt gevaarlijk worden hoor,weet je het zeker dat je meewil?"
Hij keek haar diep in de ogen aan,er was moed in dit meisje,het was hard om haar als een dertienjarige te bezien...

Back to top
View user's profile Send private message
caege
Nachtdwaler


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 115

PostPosted: Thu Feb 14, 2002 9:45 pm    Post subject: -vertrek Reply with quote

"Zo snel mogelijk" antwoorde hij,"Nu dus" Hij wachtte even tot william en de zijnen alles in gereedheid kregen.

Hij trok haar even terzijde.
"Luister ik weet dat je moedig bent,daar gaat het niet over,maar het kan echt gevaarlijk worden hoor,weet je het zeker dat je meewil?"
Hij keek haar diep in de ogen aan,er was moed in dit meisje,het was hard om haar als een dertienjarige te bezien...

Back to top
View user's profile Send private message
William
Duister als de Nacht


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 69

PostPosted: Thu Feb 14, 2002 9:49 pm    Post subject: klaar! Reply with quote

"Wij zijn klaar"knikte william,terwijl de meisjes rond hem verzamelden.
Wapens en materialen waren klaar,ze konden vertrekken wat hem betrof...

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Thu Feb 14, 2002 10:43 pm    Post subject: Re: klaar! Reply with quote

(ooc nu naar de wilde wouden? of eerst nog iets anders?)

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Feb 14, 2002 11:53 pm    Post subject: Re: klaar! Reply with quote

Banduin, de grote oorlogs hond volgt.

((Zie taveerne, jullie gaan zo snel dat mijn post te laat kwam))

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Fri Feb 15, 2002 7:55 am    Post subject: Re: klaar! Reply with quote

Na een nacht die Faranyell niet zo goed heeft doorstaan,ze had grote stukken van de nacht wakker gelegen,ten eerste omdat ze altijd sliep in een boom,en ten tweede voor Coldrin en Echo....maar ze was bereid om mee te gaan.
Toen ze naar beneden ging zag ze opeens de grote hond die haar in de taverne ook besnuffelt had,op die moment was ze eigenlijk een beetje geschrokken,maar toen ze zag dat het beest gewoon altijd in de buurt bleef veronderstelde ze dat het mee wou gaan....

"Oké,Caege,nu die grote hond hier ook meegaat denk ik wel dat we er ons wel zullen doorslaan!
Denk je ook niet?"

Back to top
View user's profile Send private message
Anoniem
Dromenvanger


Joined: 08 Feb 2002
Posts: 501

PostPosted: Fri Feb 15, 2002 8:08 am    Post subject: Re: klaar! Reply with quote

Toen Faranyell zag dat de scharlaken 5 al verdwenen waren veronderstelde ze (nog maar eens) dat die al vertrokken waren naar de Wilde WOuden.
"Ik had er niet op gerekend dat ze zoo vlug gingen zijn!""Wel,des te beter"
Vlug ging ze Caege wakker maken en zij dat ze moesten voortmaken want de scharlaken 5 waren blijkbaar al vertrokken...
Sprong uit zijn bed,trok zijn kleren aan,en zo vlug mogenlijk gingen ze samen dan naar De Wilde Wouden....
Het duurde niet zolang voordat ze er waren(stel 5 min.)want de hoofdstraat liep recht uit nar de wouden.

Wanneer ze er dus waren zagen ze de scharlaken 5 stan,"Oef!"eindelijk!Nu konden ze eindelijk vertrekken,want ze kon haarzelf niet meer inhouden om Coldrin en Echo te redden uit die spinneklauwen!
Ze was er helemaal klaar voor,om eerlijk te zijn wou ze nog wel eens zo'n spin in mekaar moffelen....( :) )


(ooc we gaan nu verder naar De Wilde Wouden)

Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Mar 16, 2005 10:54 am    Post subject: Reply with quote

((Gaia vanuit -> Gannon, de Hoofdstraat -> Boekwinkel de Eerste Druk))

Toen Gaia bij het aanhangbord aangekomen was, las ze te tekst erop; Herberg Den Gulden Feniks. Dat was toch duidelijk een herberg. Ze keek even door het kleine raampje naast de voordeur. De ruimte was licht en gezellig, zo te zien. Het was redelijk druk in de herberg en de gasten zaten zich vrolijk vol te drinken.
Gaia liep naar de voordeur en opende die. Een warme walm van bier, wijn en voedsel dreef haar tegemoet, terwijl ze deur dicht deed en naar een klein barretje liep waar ze wachtte tot ze geholpen zou kunnen worden...
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Gannon; de Hoofdstraat All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group