Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

De kamer van de Graaf
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lucifer Lumorfus
Bard & Onbetrouwbaar


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 37

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 3:43 pm    Post subject: nog meer ai Reply with quote

Lucifer had intussen met een haarspeld de deur van kamer 31 geopend en had op klungelige wijze de plank weten te verwijderen en daarbij zeker drie splinters per vinger opgelopen. Het leek hem niet te deren, waarschijnlijk omdat pijn een regelmatig gevolg van de stuntelige wijze waarop hij zijn beroep uitvoerde, was.

"En nu..!" fluisterde Lucifer en leunde over het gat, terwijl hij één oog dicht kneep voor een scherper beeld. Aanvankelijk verbond Lucifer de beelden die hij aldus te zien kreeg aan een scène van erotische aard, maar toen hij opnieuw keek zag hij dat de man die onder de vrouw lag gedrukt, wel erg passief en bewusteloos was voor een deelnemer aan de liefdesdaad. En toen zag hij het bloed. En de plaats waar het vrouwwezen haar tanden in de man had gezet. Met een ruk schoot Lucifer overeind en schreeuwde, veel te hard dan zijn bedoeling was: "Het is zo'n ding met tanden! Mijn broeder, het is een vampier! Dat ding dat we net op de gang tegenkwamen, dat ding met dat zwaard, ze is een vampier!"

(( ook lucifer trekt verkeerde conclusies, maar whatever ))

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
Crimson Amadea
Duister als de Nacht


Joined: 15 Feb 2002
Posts: 76

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 4:08 pm    Post subject: Re: nog meer ai Reply with quote

Voorzichtig legt ze William recht op het bed, ze weet dat ze deze vreemde kamer uit moeten echter ze kan hem onmogelijk tillen en wil hem ook niet alleen laten. Radeloos gaat ze op de rand van het bed zitten.

Back to top
View user's profile Send private message
Crimson Amadea
Duister als de Nacht


Joined: 15 Feb 2002
Posts: 76

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 4:53 pm    Post subject: Re: nog meer ai Reply with quote

Nadat ze een paar momenten radeloos naar William had zitten staren boog ze voorover en streelde zachtjes zijn wang. "Ik vrees toch dat we hier niet al te lang kunnen blijven." fluisterde ze de bewusteloze William toe. Daarna stond ze op en liep richting de deur om deze op een kier te openen en de gang in te turen of er niemand aanwezig was.

Back to top
View user's profile Send private message
Chrystal
Duister als de Nacht


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 77

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 4:58 pm    Post subject: Re: nog meer ai Reply with quote

Evelyn liep op haar gemak de trappen op en keek zoals gewoonlijk elke gang in.
Ze had een deur zien opengaan, of dacht ze dat alleen maar. Ze draaide zich om om beter te kunnen kijken. Neen, ze had gelijk; er kwam een hoofd in de deuropening en ze herkende Amadea.
Wat doet die hier ? Dacht ze en liep op haar af. Een jaloerse gedachte maakte zich van haar meester.
"Is William daar ook ?" haar stem klonk kwaad.

Back to top
View user's profile Send private message
Crimson Amadea
Duister als de Nacht


Joined: 15 Feb 2002
Posts: 76

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 5:02 pm    Post subject: Re: nog meer ai Reply with quote

Voordat ze er erg in had kwam Evelyn al haar kanten op, oh nee, dacht ze, maar tegelijkertijd zou zij mischien ook kunnen kijken. De blosjes op haar wangen van het voeden werden nu nog wat roder, ze wist niet hoe Ev zou reageren maar goed was het zeker niet. Echter ze opende de deur maar wat verder en gebaarde snel dat ze stil moest zijn.

Back to top
View user's profile Send private message
Chrystal
Duister als de Nacht


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 77

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 5:07 pm    Post subject: Re: nog meer ai Reply with quote

"Ik stil zijn ? Waarom zou ik ?" Ze keek de kamer in en zag William op het bed liggen slapen.
Typisch. Haar vermoeden waren blijkbaar juist geweest. Deze twee hadden iets samen.
Haar woede werd nog erger en ze maakte aanstalten om te vertrekken.

Back to top
View user's profile Send private message
Crimson Amadea
Duister als de Nacht


Joined: 15 Feb 2002
Posts: 76

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 5:13 pm    Post subject: Re: nog meer ai Reply with quote

"Nee wacht," zei Amadea zachtjes doch dringend, "het is niet wat het lijkt, je moet me helpen hem boven te krijgen... ik leg het later wel uit." Rode tranen begonnen zich al in haar ogen te vormen, ze wilde niet de groep uit elkaar drijven echter dit moest ook besproken worden. Daarna zou ze vertrekken indien dat gewenst was...

Maar eerst William.

Back to top
View user's profile Send private message
Chrystal
Duister als de Nacht


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 77

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 5:21 pm    Post subject: Re: nog meer ai Reply with quote

Het is niet wat het lijkt.
"Zal wel, dat zeggen ze altijd." Maar toen zag ze het verdriet in Amadea's ogen. Misschien sprak ze de waarheid.
William kon hier niet blijven liggen, deze kamer was niet van hen.
"Ok, ik help je wel hem naar boven dragen." Ze stapte de kamer in.
"Waarom wekken we hem niet ?" Ze sloeg hem op zijn wangen, maar hij werd niet wakker.
Ze keek Amadea aan "Wat is er gebeurd ?"

Back to top
View user's profile Send private message
Crimson Amadea
Duister als de Nacht


Joined: 15 Feb 2002
Posts: 76

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 5:30 pm    Post subject: Re: nog meer ai Reply with quote

"Ik uh... ik," Amadea beet haar lip terwijl ze een stapje achteruit deed en naar de grond staarde voor een moment, dan keek ze weer op en naar Evelyn, "ik verloor mijn zelfcontrole." zei ze zachtjes, ".... de honger, zo erg is het nog nooit geweest, zoveel heb ik nog nooit genomen." Ze liet haar hoofd weer hangen, ze voelde zich zo schuldig, maar meer nog was ze bezorgd om William.

Back to top
View user's profile Send private message
Chrystal
Duister als de Nacht


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 77

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 5:37 pm    Post subject: Re: nog meer ai Reply with quote

Woede schoot uit haar ogen. Ze had tot nog toe begrip kunnen opbrengen voor Amadea's situatie, maar nu kwam daar een einde aan.
"Jij hebt van William gedronken ? Jij, jij,..! " Ze balde haar vuist, maar hield zich in, ze draaide zich om, razend en bang tegelijk dat ze Amadea iets zou aandoen.
Ze keek naar William.
Hij was nog in leven, gelukkig. Tranen sprongen in haar ogen.
William... ze moest voor William zorgen nu.
Ze gooide een van zijn armen over haar schouder en trok hem recht.
"Kom, help nu maar dragen, we brengen hem naar de kamer."

Edited by: Chrystal at: 2/19/02 6:40:23 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Crimson Amadea
Duister als de Nacht


Joined: 15 Feb 2002
Posts: 76

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 5:46 pm    Post subject: Re: nog meer ai Reply with quote

Stilletjes kwam Amadea dichterbij en nam William's andere arm. Samen brachten ze hem de kamer uit en de trap op, beide zwijgend en kwamen bij de deur van hun eigen kamer uit.
Met wat moeite werd de deur geopend en brachten ze William binnen alwaar ze hem op een bed legden. Stilzwijgend deed Amadea een paar passen achteruit, het zou wel in orde komen met William, zijn ademhaling was weer regelmatig ze vroeg zich echter af wat er nu met de s5 zou gebeuren.

Back to top
View user's profile Send private message
Lorna Dane
Verloren en Vergeten


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 50

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 8:42 pm    Post subject: Gotcha! Reply with quote

Nog voor dit alles gebeurde had Lorna Lucifer te pakken.
Hij had al bij al een minuut kunnen kijken toen plots de punt van een zwaard in zijn hals voelbaar was.
Lorna hield hem stevig onder bedwang,het zwaard dodensklaar bij de eerste verkeerde beweging.
"Jij hebt wat uit te leggen" sprak ze, terwijl ze hoorde hoe de waard achter haar de kamer binnenstapte.

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Tue Feb 19, 2002 8:52 pm    Post subject: Lucifer, de eeuwige last. Reply with quote

"Wat heeft dit alles te betekenen?!!?....In al m'n jaren heb ik nooit....."
Dan ziet Valiant bij wie de vrouw een zwaard tegen zijn lichaam drukt, en herkent Lucifer onmiddelijk.
"Lucifer,..jij weer..Ik had het ook kunnen weten,...Nou wat doe je hier? Ik kan me niet herinneren dat ik je deze kamer verhuurt heb.."
Valiant's oog valt op het gat in de vloer, en hij slaakt een zucht van frustratie...
"En wie gaat dat betalen??Ik zeker?"

Valiant Kraakwater; De Waard

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lucifer Lumorfus
Bard & Onbetrouwbaar


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 37

PostPosted: Thu Feb 21, 2002 2:12 pm    Post subject: Lucifer, de eeuwige last. Reply with quote

Lucifer staat nog steeds op zijn scharminkelige beentjes te trillen na wat hij gezien heeft. Het zwaard komt als een volledige verrassing, net als Rayons plotselinge verdwijning. Zijn zogenaamde "kameraad" is nu het gevaar hem op de hielen is geslopen als sneeuw voor de zon verdwenen. De verrader!

Lucifer kijkt van de vrouw naar de waard en van de waard naar de vrouw en overweegt zijn kansen. Hij kan het op een lopen zetten, geen goed idee, het punt van het zwaard dat dreigend op zijn adamsappel wijst in ogenschouw nemende. Dan blijft er nog maar één mogelijkheid over. "D'er zit een vampier!" jammert hij. "Recht hieronder. Zat, want nu is ze weg!"

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger
Lorna Dane
Verloren en Vergeten


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 50

PostPosted: Thu Feb 21, 2002 2:20 pm    Post subject: truuk Reply with quote

"Luister niet, heer waard, dit is een truuk,ik hoorde glas breken en een vrouw wegrennen..."
Ze hield haar zwaard stevig ter plaatse zich voorbereidend op een vlucht van de man.
"Ik denk dat onze vriend hier er wel meer van weet, hij kwam in ieder geval heel bedreigend mijn kamer binnenwandelen,uitschot als dit hoort hier niet thuis.."

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> De Geschiedenis van Raganorck All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 3 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group