Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Een Raganorck ontmoeting?
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 11:48 am    Post subject: Chatsessie Reply with quote

Misschien is het verstandig dat we een chatsessie organiseren omdat we dan wat directer kunnen communiceren. Het enige probleem is dan hoe krijg je iedereen tegelijkertijd online.
Dan kunnen we ook meteen een datum prikken. :idee

~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 1:46 pm    Post subject: Verhuizenpuizen Reply with quote

Ik ben nu wel verhuisd, maar heb nog geen internetverbinding! (trouwens ook nog geen computer... hé, wacht, ook nog geen bureau... :evil IKEA :evil ahummmm, hoe dan ook...)

Ik heb nog nooit in mijn laser gelevergamed, andersom, maar het lijkt me wel een leuk idee. ik ben deze drie weken nog heel druk, maar daarna heb ik wel alle tijd (en hopelijk ook weer internet) om een precieze datum te prikken... :vrouwe

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Wed Apr 02, 2003 12:45 pm    Post subject: Levergame Reply with quote

In je lever lasergamen lijkt me dan ook erg pijnlijk....

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Apr 02, 2003 12:53 pm    Post subject: OPDEET Reply with quote

Ik ben inmiddels een eigen regelsysteem aan het maken wat losjes gebasseerd is op het World of Darkness spelsysteem..
Met bijbehorend karakterformulier, alles in het Neerlandsh,....als Samara mij nu de FONT van Raganorck hierboven aan het scherm kan geven.. :ja

(Of we dit daadwerkelijk gaan doen op de meeting is een tweede,..voor nu is het bezigheidstherapie voor mezelf,..krijg je met een inspiratiebron die aan het overstromen is.. : )


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 4/2/03 3:38:16 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sun Apr 13, 2003 1:00 pm    Post subject: Font Reply with quote

Ik heb het font teruggevonden!! Het heet Folkard. Ik ben alleen vergeten waar op het web ik het gevonden heb.

Tevens een post om deze Draad weer tot leven te wekken. Ik heb namelijk nog steeds wel zin in een ontmoeting.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
TheDarklord2003
Duister als de Nacht


Joined: 03 Dec 2002
Posts: 57

PostPosted: Sun Apr 13, 2003 5:49 pm    Post subject: Re: Font Reply with quote

hear hear

Back to top
View user's profile Send private message
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Apr 28, 2003 9:50 am    Post subject: Re: Raga IRL Reply with quote

*Nieuw-Leven-In-Blaas*

Ik had het al meegedeeld aan Galliminus en Ckeetel, maar nog niet aan de rest, geloof ik:

Als er na het laserquesten nog een (Raga?) tabletop-RPG gespeeld wordt, onder leiding van Galliminus, dan stel ik hierbij mijn eenvoudige kamertje ter beschikking om in te spelen. Ik woon namelijk vlakbij het hele lezerkwest-gebeuren.
Ik kan een gezellig aantal mensen kwijt in mijn kamer (iets meer dan 17m2), zoals een rollenspel-groep en eventueel wat publiek...

Oh, als er een datum geprikt gaat worden, dan gaat mijn voorkeur uit naar een zaterdag of zondag...




-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Mon Apr 28, 2003 12:28 pm    Post subject: Raga IRL Reply with quote

Goed idee om deze Draad weer eens tot leven te wekken. Misschien moeten we polsen hoeveel animo er is voor een ontmoeting en op welke dagen? Wacht, ik zal eens kijken of ik een virtuele stemming in het leven kan roepen...

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Mon Apr 28, 2003 1:18 pm    Post subject: dagen Reply with quote

Mijn persoonlijke voorkeur is doordeweek... eigenlijk.... enzo....

Back to top
View user's profile Send private message
TheDarklord2003
Duister als de Nacht


Joined: 03 Dec 2002
Posts: 57

PostPosted: Tue Apr 29, 2003 5:56 pm    Post subject: Re: dagen Reply with quote

mijn voorkeer is eerder een zaterdag als er geen WARBORG is, doordeweeks moet ik werken;

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group