Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Een Raganorck ontmoeting?
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Fri Mar 28, 2003 11:34 pm    Post subject: Een Raganorck ontmoeting? Reply with quote

Alle vaste gasten verzamelen!!!

In een andere draad ging het hier al over,......waar Uriel bepaalde dat het in Utrecht-City zal gaan plaatsvinden... Met mijn geringe geologische kennis kan ik wel opmaken dat het voor het merendeel van de luitjes hier wel het makkelijkste zou zijn......en Utrecht is niet zo onmogelijk ver van Den-Bosch,..dus ik kan er vrede mee nemen...

OK,..Ik wil er wel voor gaan..

Maar wat gaat de format worden?...Gaan we enkel thee leuten en kletsen? Gaan we ons bezatten? Gaan we stappen? Gaan we cultureel gevoed worden? Gaan we table-top RPG'en? etc, etc...

Kom maar op met de breinstorm!


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 3/29/03 12:35:16 am
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Sat Mar 29, 2003 2:44 pm    Post subject: Re: Een Raganorck ontmoeting? Reply with quote

Hmmm een tabletop rpg zou kunnen, maar volgens mij is het leukste om gewoon eens met elkaar te kunnen kletsen zonder dat er verder allerlei mechanieken tussen zitten....
Gewoon stappen lijkt mij het leukst. Koppelen aan iets cultureels lijkt me ook wel ontzettend nuttig zodat je niet na vijf muniten stil valt... dat is altijd m`n doemcenario als ik voor het eerst ergens afspreek met iemand.... Laat maar horen wat er verder nog aan idee-en zijn.

Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sun Mar 30, 2003 7:29 am    Post subject: Ontmoeting! Reply with quote

Een Raganorck ontmoeting lijkt me een ontzettend tof idee! Ik woon pas een paar dagen in Utrecht, dus wat betreft het uitgaan kom ik niet verder dan bios, Stairway, Tivoli, maar wellicht dat iemand anders een leuk idee heeft. Voor een eerste meeting is het wel handig denk ik om iets omhanden te hebben, al is het maar voor het geval dat het echt niet klikt. Ik heb tot nu toe geloof ik vier of vijf internetontmoetingen gehad en iedere keer verliep het wel redelijk soepel, maar het is wel zo gezellig om er ook iets bij te doen. Ehm, ik ga nu even verder verhuizen, tot later!

:bij

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Mar 30, 2003 4:46 pm    Post subject: Ontmoeting Reply with quote

Langs de UFO in het ns-hoofdgebouw 'de inktpot' die nog steeds kampt met WARP-motorpech, langs 'de denker' het beeld waarom zo'n rel is geweest, langs de hoofdvestiging van TPG op het Neude, over de Wittevrouwenbrug en dan Laserquesten? Als iedereen moe genoeg is om in te zien dat ze de rest van de dag met elkaar op moeten trekken>D...dan een terrasje pakken?

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Sun Mar 30, 2003 4:53 pm    Post subject: Re: Ontmoeting Reply with quote

Klinkt goed, geloof alleen dat je laserquesten moet reserveren van te voren, maar dat zal ik even navragen bij een vriend van me. Ik weet alleen niet hoe leuk het voor de rest is als ik iedereen overhoop schiet bij dat laserqueesten maar goed, ckeet kwam er zelf mee. Haha pak aan! :duel :lol

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Mar 30, 2003 5:10 pm    Post subject: Ontmoeting! Reply with quote

Ik hoor een groot Ego praten >D
Ik denk dat ik je heel effectiectief onder dekking van kunstrook je in de rug aan ga vallen...hehehe

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
de Zwaardmeester
Duister als de Nacht


Joined: 08 Mar 2003
Posts: 51

PostPosted: Sun Mar 30, 2003 5:12 pm    Post subject: Re: Ontmoeting Reply with quote

iemand van mijn lengte raak je nog niet eens als je op zijn/haar schoot zit :evil

anyways, ckeet heeft wel een goed idee (durf ckeetel maar eens tegen te spreken :P)

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Mar 30, 2003 5:24 pm    Post subject: Ontmoeting Reply with quote

Voor jou, geachte Zwaardmeester, zal ik speciaal mijn schoenen waxen, mocht ik over je struikelen.:b

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sun Mar 30, 2003 6:06 pm    Post subject: Re: Ontmoeting Reply with quote

LaserQuesten....:D

Lijkt me leuk,..in een ver verleden wel eens gedaan,....irritant spel als je in een team zit met dombo's die op alles schieten wat beweegt... Hopen dat wij zo niet zullen spelen dan.:rolleyes

En toch zou ik het leuk vinden om voor de liefhebbers een sessie Oog des Meesters, vampier,...of Raganorck table-top te Meesteren (met de regels van Odm welliswaar)..

Misschien s'middags in een nader te bepalen weekend elkaar de vernieling inschieten en s'avonds Gamen bij iemand thuis die er ook de ruimte voor heeft...?

(mits ik de laatste trein naar Den-Bosch terug kan halen,...anders ben ik genoodzaakt op s'nachts Utrecht onder te kalken/spuiten: )


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 3/30/03 8:19:04 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Eduward Eyckenbladt
Nachtdwaler


Joined: 02 Mar 2003
Posts: 178
Location: Emmen

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 5:38 am    Post subject: Re: Ontmoeting Reply with quote

Ik vindt ckeetels voorstel best, oorlogje helpt vaak relaties te verbeteren. ;)
Maar Galli, het is natuurlijk leuk om beide dingen te combineren maar zou het niet verstandig zijn om nog wat te bewaren voor een volgende ontmoeting? (Ik ben er toch vrijwel zeker van dat die ook komt)
Laten we het stap voor stap doen, dan krijgen we ook geen problemen. :rolleyes

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 7:08 am    Post subject: mmm Reply with quote

Als we gaan laserquesten, dan moet ik bijna wel komen. In de eerste plaats omdat ik nog nooit (!) heb gelaserquest. En ten tweede om te zorgen dat jullie een makkelijk doel hebben om op te schieten zodat zelfs de ergste speler nog kan zeggen dat hij iets geraakt heeft ( de vraag is dan wie ik mag raken, of moet ik misschien mezelf neeschieten...:nerd )
En ten derde om den Skeet eens te ontmoeten.....

Ook ik wil graag een trein terug naar huis kunnen pakken ( Leeuwarden)

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 10:01 am    Post subject: mmm Reply with quote

Tof om je dan ook eindelijk 's te zien Lu...
En ieder zijn taktiek met laserquesten, maak je geen zorgen over het makkelijke doel ...het gaat om het plezier.
Laserquesten is trouwens best prijzig en een 'sessie' is naar ik meen een kwartier, daar betaal je, ff uit mijn hoofd, zo'n 7 Euro voor.

En dan is hier inderdaad de mogelijkheid je *eindelijk* aan het tabletoppen te krijgen :D evenals Gashyr trouwens ;)
Lijkt me mooi Galliminus, ik ga er wel voor.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 2:52 pm    Post subject: ........ Reply with quote

De ideeen vliegen in het rond :D
LAserquesten volgens mij wel eens gedaan, maar eh Lunea, ik ben nog altijd het makkelijkste doelwit. Haha. Nog nooit ge tabel topt, is dat leuk?

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 8:22 pm    Post subject: Re: ........ Reply with quote

hmm.. Die laserqueeste die Ckeetel voorstelt speelt zich zowat bij mij om de hoek af... dus zal deze schietschijf (nog nooit met lasers gequeest) met niet te missen felrode haardos wel van de partij zijn... :hat

Ik voel echter ook wel wat voor die tafelblad rpg sessie die Galli voorstelt... Daar ik inmiddels bekend ben met zijn uitstekende kwaliteiten als spelmeester, kan ik dit eigenlijk alleen maar aanraden..! *slijmslijmslijm* Hehehe...




-=Lupijn=-

Edited by: Lupijn at: 3/31/03 11:14:52 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 9:12 am    Post subject: lasers Reply with quote

Hehe provoceren zorgt in ieder geval voor een hoop reacties. Ben bang dat ik straks inderdaad genadeloos afgemaakt ga worden, maar goed.
Even practisch. Heeft er iemand al een datum in gedachten? Misschien het handigst als de Vrouwe klaar is met het wederom verhuizen van haar koninklijke vertrekken. Een Raganorck ontmoeting zonder de Vrouwe is geen echte Raganorck ontmoeting... :aanbid Ahum *slijm* :)

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group