Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Raganorck is jarig (geweest)

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 8:49 am    Post subject: Raganorck is jarig (geweest) Reply with quote

Ik geloof dat ergens rond 2 of 3 februari vorig jaar het Raganorck avontuur begonnen is, wat betekent dat Raganorck één jaar oud is geworden! Hiephiephiephiep... HOERA!

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 10:33 am    Post subject: Re: Raganorck is jarig (geweest) Reply with quote

:hat zet allen uw feestmuts op, gooi met kleurige papiersnippers en roep vreugdekreten totdat mensen in uw directe omgeving vreemd beginnen te kijken en de telefoon ter hand nemen om professionele hulp in te schakelen!

gefeliciteerd en hulde voor dit geweldige initiatief!

Edited by: Seth at: 2/5/03 1:48:22 pm
Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 10:56 am    Post subject: instanties Reply with quote

Willen de officiële instanties 2 en 3 februari tot een feestdag maken, zodat men gelijk hier de tijd vol kan posten?


(willekeurig deel van de Ragnorckse feestvierende bevolking ;) )
:kip :p :b :p :p :p :vrouwe :kip :kip :toveren :gebit :hat :silly 8o :kip :kip :kip

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 12:50 pm    Post subject: yey! Reply with quote

hoera!

(trouwens, ik wist niet dat er zoveel inwoners op Link lijken :p )

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 12:51 pm    Post subject: Re: yey! Reply with quote

en heb je alle cucco's gezien? :kip :kip :kip :kip :kip :kip

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 1:11 pm    Post subject: Re: yey! Reply with quote

Is dit dan het katoenen jubileum of wat?

*Is eigenlijk nog te vroeg,..maar Galliminus trekt een fles palm uit de koelkast*


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 2:55 pm    Post subject: Re: yey! Reply with quote

Hoe heug`lijk een dag als deez` waarop Raganorck een zonnewende oud worden mag!

Ahum, mislukte poging tot Oud Ne`erlandse Poezie.

C.

Back to top
View user's profile Send private message
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 5:34 pm    Post subject: Re: yey! Reply with quote

Een jaar alweer! Ik wou dat ik het eerder ontdekt had.: Maar hoe dan ook ik ben er nu en dus feesten! :lol

~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 8:52 pm    Post subject: yey! Reply with quote

Wel, trek de champagnefles open en ontsteek het vuurwerk!!

(( En ik moet er ook nog even bijvertellen, dat ik op de dag van raganorcks verjaardag mijn rijbewijs heb gehaald :) Ik ben zo trots dat ik het aan iedereen moet vertellen die ik tegenkom, sorry :gebit ))

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 9:20 pm    Post subject: Re: yey! Reply with quote

Oh,..god..nog een mobiel iemand erbij!!!!!!!:

Nee,..gefeliciteerd...ik ga in maart op voor mijn rijbewijs...


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 9:29 pm    Post subject: Blijbewijs Reply with quote

Oh, veel succes! Heb je al eerder afgereden? Ik ben niet van plan nu een luie autorijder te worden, ik heb twee benen, een fiets en een OV-jaarkaart en zit liever in de trein dan in de auto... Maar goed, het is wel fijn dat ik eindelijk van die saaie lessen af ben. Na anderhalf jaar krijg je daar (ook financieel) wel een beetje genoeg van :lol

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Thu Feb 06, 2003 9:38 am    Post subject: Re: Blijbewijs Reply with quote

Nog een keer gefeliciteerd!
Hmmm zal extra uitkijken op de weg tegenwoordig. Als je net zo grillig bent als Ophelia zijn die arme voetgangers hun leven niet meer zeker, om maar te zwijgen van fietsers ;-)
Waar rij je ergens rond zodat ik weet waar ik vooral op m`n hoeden moet zijn? :-)

Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sun Feb 09, 2003 9:11 pm    Post subject: Blijbewijs Reply with quote

Erger, ik heb drie maanden door de straten van Amersfoort gereden zonder te weten dat ik een oogafwijking van -2,5 had... Nu rij ik in omgeving Utrecht, het braafste automobilistje van allemaal, wel grillig in mijn stemmingen maar niet in mijn rijgedrag, ik zweer het!

Wat ik nog opmerkte... Over één lid mogen we ook de 100ste bewoner van Raganorck begroeten (het zijn er 98 op het moment). We zullen wel niet echt honderd leden hebben te oordelen naar het aantal logins dat iedereen heeft, maar qua symboliek lijkt het me wel leuk om het 100ste arriverende bewoner-moment te vieren ofzo... Ideeën?

~ Samara

Edited by: Samara Jalaya at: 2/9/03 10:11:56 pm
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Feb 09, 2003 10:37 pm    Post subject: 100e bewoner Reply with quote

...Dan zal ik nu maar op gaan passen in het verkeer, voor ik met mijn zware stadsfiets je autootje omver rijdt...

Maar goed, over de 100e bewoner: zullen we maar afspreken dat niemand van de bestaande leden die login inpikt..? Dat het echt een nieuwe speler zal zijn die het nummer 100 opgeprikt krijgt..? Bovendien zullen er ondertussen heel wat inactieve logins zijn, dus, in hoeverre zitten we op echt op de 100 leden..?

Oh en voor de statistieken: ik heb trouwens 2 logins voor 3 karakters...

PS: ik besef dat de woorden "login" en "logins" voortkomen uit het forumjargon. Ik heb een beetje te weinig inspiratie op het moment om er goede Neerlandsche vervangers voor te verzinnen... iemand een ideetje?

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group