Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Pace
Sporenzoeker


Joined: 06 Jan 2005
Posts: 23

PostPosted: Fri Jan 07, 2005 3:28 pm    Post subject: Reply with quote

mijn vriendin natuurlijk. Altijd heerlijk als ik bij haar ben. (ach ja, noem het maar melig... het is echt waar hoor)


Wat is een grote angst voor je?
_________________
asta la victoria siempre
Back to top
View user's profile Send private message
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Fri Jan 07, 2005 7:41 pm    Post subject: Reply with quote

*ziet een Tinker en haar mond valt open* wow... *jaloers*

Een grote angst voor mij? Doodgaan zonder dat er mensen zijn die om mij rouwen. Klinkt best egoistisch eigenlijk, maar als er niemand om je rouwt is er ook niemand geweest die om je geeft.

````````

Wat heb je vannacht gedroomd?
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Fri Jan 07, 2005 7:51 pm    Post subject: Reply with quote

Heheh..
Toevallig dat ik mijn droom nog weet,.. het is zeer sporadisch dat ik ze nog weet.. (meestal zijn ze dan redelijk kut..)

Ik droomde dat mijn heftruck in volle vaart kantelde toen ik de bocht om ging, en dat ik eruit werd geworpen.. Het klopt enkel niet dat ik daarna zo'n vijf meter naar beneden viel op koud beton...

Ik ben er even van wakker geschrokken en weer snel gaan slapen..
Ik heb de bochten vandaag wel iets voorzichtiger genomen op mijn werk.. Wink

__________________________
Welke persoon, die je in geen tijden meer gezien hebt, zou je nog wel eens willen tegenkomen? (iemand die nog leeft.... sorry.. Neutral )
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Pace
Sporenzoeker


Joined: 06 Jan 2005
Posts: 23

PostPosted: Fri Jan 07, 2005 8:13 pm    Post subject: Reply with quote

Roisin Crozier, en eigenlijk al de andere Ierse mensen die ik heb leren kennen tijdens het uitwisselingsproject naar Ijsland zo'n 4 jaar geleden.
En de Poolse mensen die ik drie jaar geleden heb leren kennen in Polen (ook uitwisselingsproject). En aantal mensen die ik heb leren kennen op de Animator cursus (ook al 4 jaar geleden). en dat is het voornaamste denk ik.


--------------------
Welk land (meer specifiek: stad, streek,...) waar je nog nooit geweest bent, wil je zeker en vast nog eens bezichtigen?
_________________
asta la victoria siempre
Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Fri Jan 07, 2005 8:43 pm    Post subject: Reply with quote

eh ja.. IJsland eigenlijk! Daar moet ik gewoon nog eens heen en dan natuurlijk het land bekijken vanaf de rug van een töltende pony.

Australie, Amerika ( boston texas, Utha hawaii) staan ook op het lijstje voor ooit, maar als ik dara niet kom vind ik het niet erg.. Van ijsland zou ik dat wel vinden.

Ierland stond boven ijsland op het lijstje en daar wil ik eigenlijk nooit meer weg....


Welk talent heb je zelf niet, maar zou je wel graag willen hebbenof beter willen hebben?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Fri Jan 07, 2005 8:56 pm    Post subject: Reply with quote

Galliminus wrote:
Heheh..
Welke persoon, die je in geen tijden meer gezien hebt, zou je nog wel eens willen tegenkomen? (iemand die nog leeft.... sorry.. Neutral )


Samuël! Hier bekend als Seth Luminus! Sorry, dat moest ik gewoon even kwijt.

Op Lunea's vraag: Ik zou heel graag talent hebben voor dansen of zingen, of het liefst allebei. En ik zou wat meer doorzettingsvermogen best kunnen gebruiken wat bepaalde dingen betreft.

___________________________________________

wat is je minst favoriete snack en/of borrelhap (de mijne zijn pinda's in alle verachtelijke vormen waarin ze tegenwoordig komen Razz)


Ik heb nu drie vragen beantwoord in één post... en normaal ben ik zo'n introvert persoon :O
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Simeon Warlandt
Sporenzoeker


Joined: 01 Jan 2005
Posts: 23

PostPosted: Fri Jan 07, 2005 9:34 pm    Post subject: Reply with quote

Van die hele grove leverworst met van die stukken...gadver de gadver.

-----

De computergame die je momenteel slapeloze nachten bezorgt (de mijne is vampier: Bloodlines)
_________________
**De schoonheid des levens zit in de details**
Back to top
View user's profile Send private message
Pace
Sporenzoeker


Joined: 06 Jan 2005
Posts: 23

PostPosted: Fri Jan 07, 2005 9:49 pm    Post subject: Reply with quote

hmmm, slapeloze nachten? dat komt voornamelijk door mijn studies, maar als het door een spel zou komen? dan Morrowind. Moest ik nu ook nog eens snachts bij de playstation van mijn broer geraken dan was het GTA: San Andreas geweest!

-------------

Welke muziekgroep die je nog niet gezien hebt wil je zeker en vast eens live zien spelen.
_________________
asta la victoria siempre
Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Fri Jan 07, 2005 10:03 pm    Post subject: Reply with quote

pffff een moeilijke...

Ik ben neit zo een muziekguru.. De dubliners heb ik ooit een s live gezien en dat zou ik nog wel eens mee willen maken. De chieftans dan ook gelijk maar.

Ik blijf een zwak houden voor de celtish georienteerde folkmuziek en heb dan ook een zwak voor Omnia en Rapalje e.d.

En dan liever live dan op cd.

Mag dit mijn antwoord zijn?
---------------------------------------------------------------------------------
Wat is op dit moment je lievelingskleding stuk? ( lekkere simpele vraag)
----------------------------------------------------------------------------------
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
ghalomandron
Verloren en Vergeten


Joined: 30 Dec 2004
Posts: 32
Location: Kester (België)

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 8:49 am    Post subject: Reply with quote

Mijn zwarte bodywarmer. Goe warm tijdens deze koude tijden.


Wat ga je vanmiddag eten? We houden het simpel Rolling Eyes
_________________
Laat zij die leven een leven leiden,
Laat de doden in hun rijk,
en vrees zij die dwalen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 4:26 pm    Post subject: Reply with quote

Ik heb vanmiddag geluncht met koffie en een brownie in een cafeetje. Zo dadelijk ga ik aan de slag om mijn avondmaaltijd te maken. Dat wordt zelfgemaakte tomaten-maaltijdsoep (een bekend recept voor een aantal Raganauten hier), en afgebakken stokbroodjes met kaas. Wat me eraan doet denken dat ik even in mijn keukenkastje moet gaan kijken of ik nog bouillonblokjes heb, want die ben ik vergeten te kopen.

Wat me meteen brengt bij mijn vraag:

Wat is het belangrijkste dat je ooit vergeten bent?

(En met het antwoord "dat weet ik niet meer, ik ben het vergeten" neem ik géén genoegen! Wink )
_________________
-=Lupijn=-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 5:00 pm    Post subject: Reply with quote

Een cadeautje kopen voor een verjaardag vanavond.
Dat is niet het belangrijkste, maar het schiet me net te binnen.

Het belangrijkste dat ik ooit ben vergeten weet ik echt niet meer, sorry. Het moet een boodschap/bericht geweest zijn, want materiele zaken vergeet ik niet (nouja, ik vergeet ze wel, maar ik ga er altijd voor terug, al ben ik een uur te laat). Hoewel, er schiet me iets te binnen. Ik heb ooit een werkstuk voor geschiedenis in de auto van mijn oma laten liggen. De schat heeft toen een omweg van een uur naar mijn huis gemaakt om het terug te geven. Is ze niet geweldig?

__________

wat is je mooiste herinnering?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 7:39 pm    Post subject: Reply with quote

Hmmm moeilijk... ik verzamel mooie herinneringen... Ik geloof dat een groot deel van wie je bent, gevormd wordt door de verhalen die je te vertellen hebt...

Een hele mooie herinnering die ik koester is aan mijn eigen familie, vooral het huiselijke zaterdagochtendontbijten. Toen mijn vader was overleden was dat gevoel één van de dingen die ik het ergste miste, met z'n drieën aan tafel zitten, gewoon nietsdoen, babbelen, bij elkaar zijn. Het verlies daarvan steekt nog steeds, maar ik probeer er ook steeds de mooie kant van te zien...

En verder, het gewoonlijke... Liefdes, vakanties, theatertoneeluitvoeringenpremières, grappige gebeurtenissen...

-----------------------------------------

Wat maakt jou uniek?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Sat Jan 08, 2005 8:29 pm    Post subject: Reply with quote

Waarom heb ik nou steeds de moeilijke vragen!! pffff...

wat ik heb gegeten... kip, snijbonen brie, champignon's. kaas, chorizo mengeltje, was lekker.

Wat ik ben vergeten...
mijn tasje met alles erin, rijbewijs, portemonnee enz. die lag in alkmaar, ik merkte het toen ik Leeuwarden binnenreed...

Nou ja.. de vraag dna maar.. Wat maakt mij uniek....

Ik dacht altijd dat ik uniek was en vond het erg belangrijk unike te zijn. maar ik geloof dat niemand écht uniek is. Je kunt bijzondere hobbies hebben of bijzondere verhalen vertellen maar of je dan uniek bent.

Tegelijkertijd denk ik dat elk persoon uniek is.. we zijn sneeuwvlokken, ieder uniek in zichzelf maar met een massa veel intressanter?
We zijn parels, ieder op zich uniek maar aaneengeregen worden we ene sierraad.
Ik ben uniek in mijn eentje, maar door de mensen om me heen, de vrienden die ik verzamel leef ik pas.

goed antwoord?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Sun Jan 09, 2005 2:05 pm    Post subject: Reply with quote

Prima. Nu nog een nieuwe vraag Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Next
Page 19 of 20

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group