Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 5:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ik denk dat je mijn personage op Raga bedoeld.. Razz
in 1 woord : onderschat
Ja.. ik denk dat dat er wel bij past.

````````

Hoe heb je oud en nieuw gevierd?
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 5:57 pm    Post subject: Reply with quote

Nou, ik was bij mijn tante, erg gezellie allemaal. Rosé gedronken, beetje melig zijn, oliebollen eten...

Wat zijn jouw goede voornemens?

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 6:03 pm    Post subject: Reply with quote

Goede voornemens.. hmm.. wat meer lef hebben en rust voor mijzelf vinden. Innerlijke rust dus..
Jemig.. wat klinkt dat zweverig.. maar is wel zo..

```````

Wat luister je op dit moment?
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
Inwe Surion
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2004
Posts: 245
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jan 02, 2005 10:44 pm    Post subject: Reply with quote

Ik luister naar de stilte, naar mijn typgeluid en naar mijn nicht die een rijstwafel aan het maken is.

Voel je op dit moment ergens kleine steekjes of iets kriebelends op je lichaam?

xxx Inwe
_________________
Miljoenen krioelen, zoeken hun weg, in een doolhof van denken waar geen weg terug meer is.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ghalomandron
Verloren en Vergeten


Joined: 30 Dec 2004
Posts: 32
Location: Kester (België)

PostPosted: Tue Jan 04, 2005 11:25 am    Post subject: Reply with quote

Geen steekjes, mss wel een paar vlinders in de buik. Zeer leuk gevoel.

Wat is de droom die je wil verwezelijken?
_________________
Laat zij die leven een leven leiden,
Laat de doden in hun rijk,
en vrees zij die dwalen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[MARTIN]
Verloren en Vergeten


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 39
Location: Voorschoten

PostPosted: Tue Jan 04, 2005 6:25 pm    Post subject: Reply with quote

Het afschrijven van mijn boek en het (succesvol) uit te geven.

Wat zou je wel als rijdier willen hebben?
_________________
"..Dolce et decorum est pro patria mori.."
No Darkness without Light.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
meis
Nachtdwaler


Joined: 08 Oct 2004
Posts: 102
Location: In mijn eigen fantasiewereldje

PostPosted: Tue Jan 04, 2005 8:02 pm    Post subject: Reply with quote

Als rijdier? Een Tinker natuurlijk!! Een paard dus.. Smile Ja, dat lijkt me echt helemaal geweldig... *droomt weg*

```````

Wat was de eerste gedachte die je vanmorgen had toen je opstond?
_________________
Atashi no naka wa anata dake.
Back to top
View user's profile Send private message
ghalomandron
Verloren en Vergeten


Joined: 30 Dec 2004
Posts: 32
Location: Kester (België)

PostPosted: Wed Jan 05, 2005 10:56 am    Post subject: Reply with quote

Niet plat te liggen van het lachen zoals gisteren op mijn werk. Wink

Wat ga je binnekort kopen als je naar de winkel gaat?
_________________
Laat zij die leven een leven leiden,
Laat de doden in hun rijk,
en vrees zij die dwalen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Jan 05, 2005 1:01 pm    Post subject: Reply with quote

Tsja... de eerstvolgende keer gaan het boodschappen worden voor vandaag en morgen;
- brood
- drinken
- blik kattevoer en knabbels
- smeerboter
- hagelslag
- beleg
- en wat lekkers voor vanavond,.. weet nog niet wat...

Maar ik denk niet dat je dat bedoeld... Wink
Als ik morgenavond of Zaterdag naar de stad ga wil ik Zombiees!!!3.0 en Zombies!!!3.5 gaan halen... Is een geweldig bordspel van Twilight Creations. Een aanrader voor iedere Horror (en zombie) freak.. Zeer grappig, vermakelijk en snel spel. (ook frustrerend voor je tegenspelers als je het goed doet Evil or Very Mad)

____________________________
Speel je zelf ook de wat alternatieve bord en rollenspelen,.. (PC games en RPG fora tellen niet mee),.. ik heb het over het table-top gebeuren.. Zoja, Wat en vooral wie speel je?
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Wed Jan 05, 2005 1:35 pm    Post subject: Reply with quote

ach.. alternatief... ik speel de bekendste table-top RPG ter wereld, Dungeons & Dragons. Ik speel de Half-Orc barbarian Yor. Zijn moeder is heel geleerd, voor een Half-Orc (Yor is eigenlijk 3/4e Orc), maar ondanks haar verwoede pogingen Yor wat bij te brengen bleek al gauw dat het beetje inteligentie dat hij bezat op ging aan het nemen van beslissingen tijdens gevechten. Af en toe, op cruciale momenten wil er echter wel eens wat doorgegeven kennis naarboven komen drijven, vooral als het gaat over historische feitjes. Yor's familie, over het algemeen niet Kwaadaardige en gepasioneerde aanbidders van Kord, leiden sinds jaar en dag de Korrg Clan, en op dit moment is Yor's oom tevens de chef van alle Orc stammen. Niet verwonderlijk dus dat Yor werd aangewezen om een aanval op de vijandelijke Nurg Clan te leiden. Deze aanval verliep niet geheel volgens plan, en hoewel veel Nurg Orcs de dood vonden was Yor de enige overlevende van de aanvallers. Toen hij zag dat vechten zinloos was vluchtte hij, maar raakte verdwaald. Sindsdien bevind hij zich buiten de grenzen van de Orc Lands en heeft geen flauw idee meer waar dat ongeveer licht. Hij kwam in de schuld te staan bij een Halfling Monk, die hem redde van een Ogre. Sindsdien is Yor dol op Halflings. Uit dankbaarheid reisde Yor een tijdje met hem mee, maar na een ongelukkig voorval met een duistere tovenaar (en een verwijfde sorcerer die enkel schattige hondjes kon sumonnen), raakte hij zijn compaan weer kwijt. Momenteel reist hij rond met een Halfling Rogue met gewetensbezwaren, een hebberige Half-Elf sorcerer en een wat al te stille Druïd rond. Vreemd genoeg is Yor zo'n beetje de leider van dit stel, want ondanks zijn gebrek aan intelligentie schijnt hij toch de meest besluitvaardige persoon. Waarschijnlijk komt dit vanwege zijn ongeduld en de afhankelijkheid van zijn party, die niet erg uitblinkt in gevechten.

____________________________________________

Verzamel je iets? en zo ja (oftewel: antwoord niet als je nee zegt Razz), wat verzamel je, hoelang al, waarom, etc.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Jan 05, 2005 2:16 pm    Post subject: Reply with quote

Ik verzamel RPG systemen en de wat 'andere' Bord- en Kaartspelen sinds ik ermee in aanraking kwam eind jaren '80.. (Ik ben een echte RPG nerd Neutral )

Deze lijst is grotendeels compleet.... Van de meeste dingen heb ik enkel de basisboeken/doos op DSA en WoD na waarvan ik zoveel mogelijk van probeer te kopen..

Oog des Meesters/Das Schwarze Auge , Vampirethe Masquerade(WoD1.0) , Werewolf de Apocalypse (Wod1.0), World of Darkness2.0, Orpheus, (a)D&D, Wraith, Changeling , Mage, Aeon/Trinity, KULT, Paranoïa, Amber, Shadowrun, Marvel Super Heroes, Nobilis, D&D3, MERP(Middle Earth Roleplaying), Masque of de Red Dood, Call of Cthulhu (Chaosium) , Advanced HeroQuest, Toon RPG, Exalted, WarhammerRPG, Cyberpunk 2020, Planescape, Call of Cthulhu 6th Ed, Betrayal at House on de Hill, Zombies!!! 1.0 en 4.0. Pirates of de Spanish Main, Marvel Hero Clix, WarhammerQuest

vampier TES, Magic de Gathering, DragonBall Z CCG, StarTrek CGG, Armalion ,Talisman, Space Hulk, Warhammer40k, Catan (met cardgames ben ik gestopt om die te verzamelen.)

___________________________

Heb je een favoriete Filmhuis Film of Regiseur.. ( Van pulp tot horror,.. als het maar Filmhuis is..) Ik heb een zwak voor Lars von Trier. Wink
_________________
Galliminus dan Maros, Kapitein in het Adellijke Regime van Raganorck.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Simeon Warlandt
Sporenzoeker


Joined: 01 Jan 2005
Posts: 23

PostPosted: Wed Jan 05, 2005 5:24 pm    Post subject: Reply with quote

Ah, meer Filmhuisfans...dat doet me deugd.

De Coen Brothers kunnen leuke dingen maken, met name 'Oh Brother, Where Art Thou' vind ik geweldig.
Maar ook beide films van Sophia Coppola (hoewel Lost in Translation niet meer erg filmhuis was toen het een hype werd) en bijv. Ghost World zijn erg goed.
Von Trier is inderdaad goed, hoewel ik niet zo wegloop met die Dogma films als sommige anderen...na een paar keer is de truc er voor mij vanaf.

------

Staat er nog een concert in de planning bij je en zo ja, van wie?
_________________
**De schoonheid des levens zit in de details**
Back to top
View user's profile Send private message
[MARTIN]
Verloren en Vergeten


Joined: 12 Feb 2004
Posts: 39
Location: Voorschoten

PostPosted: Wed Jan 05, 2005 7:25 pm    Post subject: Reply with quote

Concert van After Forever, Imperia en Nightwish, de 11e van februari. Eerste concert ever! Woei!

Zou je meedoen aan een schrijfwedstrijd, al is het alleen maar om je schrijven te oefenen?
_________________
"..Dolce et decorum est pro patria mori.."
No Darkness without Light.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Guest






PostPosted: Thu Jan 06, 2005 9:28 am    Post subject: Reply with quote

meis wrote:
Als rijdier? Een Tinker natuurlijk!! Een paard dus.. Smile Ja, dat lijkt me echt helemaal geweldig... *droomt weg*

```````

Wat was de eerste gedachte die je vanmorgen had toen je opstond?


Ophelia zoiets?



of zo



of gewoon bloot:



Ik weet.. ik ben heel gelukkig met hem...

Wat maakt jou in je leven intens gelukkig en helemaal jezelf en at peace?
Back to top
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Thu Jan 06, 2005 9:31 am    Post subject: Reply with quote

solly.. dat was ik dus.. Nog even antwoord op Martins vraag:

Ik zou graag willen schrijven, loop al heel lang met een idee in mij hoofd, waarvan nog geen letter op papier staat. Ik heb er de tijd niet voor ( neem er de tijd niet voor)

Misschein zou dan juist een wedstrijdje de aanzet kunnen zijn om te gaan schrijven.

Ik moet eerst met mijn artikel voor februari nog bezig en ik houd een weblog bij.. ongeveer. Daar gaat al mijn schijrftijd inzitten. Dat en Raga natuurlijk...

( volgende vraag staat hierboven..)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20  Next
Page 18 of 20

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group