Raganorck Forum Index Raganorck

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18, 19, 20  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 1:00 pm    Post subject: Re: ... en bedankt Reply with quote

Ik denk dat ik de 26e wel zou kunnen...

Hmmm... wat ben je daar in naam van de lieve vrede aan het doen? Doet me een beetje denken aan een bepaalde scene uit de meest recente James Bond film. Wel, behalve het frisse monderiaanpalet dan :silly

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 3:22 pm    Post subject: Re: ... en bedankt Reply with quote

**onderwerpt foto aan uitvoerig onderzoek**

hmmm, hij heeft ander haar en de ogen zijn niet zichtbaar, maar dat is Samuel, ik wee thet zeker

~ met z'n blauwe badeendje

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Seth
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 9:19 pm    Post subject: tuurlijk is het mij Reply with quote

ehm......ja....

ik heb ondertussen alweer mn haar anders (in een puike kuif)...
ik was in het net vanwege een mini-gala....
ik pakte net mn jas om stiekem weg te glippen...
en toen....
de paparazzo!!
ik pakte snel wat voor handen was....
een geweldige groene bril...
ik liet mijn karakteristieke glimlach binnensmonds en bedekte mijn rechterschouder op de Romeinse wijze met een lederen jas...

sja......waar was ik in Enesnaam mee bezig :D

Back to top
View user's profile Send private message
Elia Sarani
Nachtdwaler

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 9:46 pm    Post subject: ... Reply with quote

Tja :D
Das weer eens een andere manier van beschtijven dat je op een foto staat met een rare groene bril en je jasje over een schouder heen :P
Verder alles goed?

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Lunea
Dromenvanger

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 8:19 am    Post subject: Re: ... Reply with quote

[img]pages.ivillage.com/dapper...80h108.jpg [/img]aaarghh, haar is anders nu, hyperblond, breedbek-kikker smile is hetzelfde.

Edited by: Lunea at: 3/8/03 4:46:42 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lucer Vincero
Nachtdwaler

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 8:56 am    Post subject: Re: ... Reply with quote

Erh Lunea waar is je site gebleven? Als ik op de link klik dan krijg ik weer een of ander vaag scherm dat zegt dat de site niet gevonden kan worden.

~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 3:45 pm    Post subject: Re: ... Reply with quote

ja... balen... ik wilde alleen het plaatsje, maar dat gaat dus niet echt... even kijken of ik er wat aan kan doen met mijn beperkte compu kennis.

...... spatie ertussen en nu doet ie het bij mij...

Edited by: Lunea at: 3/8/03 4:47:35 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Samara Jalaya

PostPosted: Sun Mar 09, 2003 10:18 am    Post subject: ... Reply with quote

Zo moet 'ie het doen denk ik...

~ Samara

Back to top
red
Dromenvanger

PostPosted: Sun Mar 09, 2003 4:46 pm    Post subject: Re: ... Reply with quote

Dank je Samara.... geloof ik...

Back to top
Samara Jalaya

PostPosted: Wed Mar 26, 2003 7:16 pm    Post subject: Re: ... en bedankt Reply with quote

Quote:
Op woensdag 26 en donderdag 27 maart speelt het toneelstuk "Nacht" in het U-theater studio-T. Mijn eerste regie ervaring, tezamen met een vriend van me. Kaarten zijn niet duur. Geloof 2 euro ofzo en zijn vanaf volgende week verkrijgbaar op Kromme Nieuwegracht 66 op de UHSK-kamer 2.08. Kamer van de studievereniging voor Geschiedenis. Mocht je tijd en zin hebben, kom dan gerust kijken.

Ik kom morgen waarschijnlijk kijken samen met een vriend. Ik ben het meisje met het rode lange haar en rode schoenen en rode kleren en een rode tas... Onmogelijk om te missen :gebit

~ Samara

Back to top
Galliminus
Leeuwenhart

PostPosted: Wed Mar 26, 2003 11:19 pm    Post subject: Re: ... en bedankt Reply with quote

"There's no place like home , There's no place like home , There's no place like home "........*klikt 3x keer haar hakken tegen elkaar als een trouwe 3e Rijks soldaat en is weer thuis*

(sorry Olga,...Ik kon het niet laten..:D ...wat me doet herinneren om alsnog een foto van mijn bakkes eens een keer in te scannen om hier te droppen)

Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger

PostPosted: Thu Mar 27, 2003 2:00 pm    Post subject: Nacht Reply with quote

Ik zou erg op tijd komen als je nog geen kaartjes hebt. Zal proberen of ik ze voor je kan reserveren. Ze gingen harder in de voor verkoop dan ik verwacht had. Wel leuk dat je komt kijken! Nuja je hebt m`n foto op internet zien staan, dus waarschijnlijk zul je me wel herkennen... :-) Tot vanavond dan!

Back to top
Galliminus
Leeuwenhart

PostPosted: Thu Mar 27, 2003 2:10 pm    Post subject: Re: Nacht Reply with quote

*steelt wat bandbreedte van Lupijn's site*:D

Aha,...er staat wel een foto van mij op het net,...van de laatste Mandragondag...

Twee spelleiders die snode complotten aan het smeden zijn...... Ik ben die rechtse knakker.....hmmm.. Ik moet mijn sik snoeien zie ik..:|
En tjeez..wat kijk ik ernstig,..kan je nagaan wat de spelers hebben moeten doormaken..>D

Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 3/27/03 3:18:38 pm
Back to top
Lupijn
Dromenvanger

PostPosted: Thu Mar 27, 2003 3:16 pm    Post subject: houdt de bandbreedtedief! Reply with quote

Zeg, bandbreedtedief, ik wist dat je deze foto zou gaan gebruiken toen je hiervoor had over het 'scannen' van je foto... We hebben het er nog wel over... :duel

Voor de anderen:
de foto is genomen tijdens een sessie 'vampier, de masquerade' :vamp . Zonder flits, om de spelleiders niet te ontrieven, maar door de lange sluitertijd is hij een tikkeltje bewogen... Wat gelukkig niet afdoet aan het feit dat het gezicht van Galliminus er wel scherp opstaat... en zijn sik :eek ...

:D

-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
red
Dromenvanger

PostPosted: Fri Mar 28, 2003 9:25 am    Post subject: Re: houdt de bandbreedtedief! Reply with quote

Goh...Galli. :love :lol Ik had de foto al gezien op Lupijn`s site en gedacht wie zijn die lui... Nu jij dus! ( 1 ervan dan)

Lekker laten groeien die sik en er dan een vlechtje inleggen!

eeuhmm ben je een rechtse knakker of de rechter knakker??

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18, 19, 20  Next
Page 5 of 20

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum