Raganorck Forum Index Raganorck

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Het Elkaar Beter Leren Kennen Spel
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anoniem
Dromenvanger

PostPosted: Fri Feb 21, 2003 10:18 pm    Post subject: foto Reply with quote

OOC

Aaaaaaaaaergh!Iets wat ik nu absolutuut afschuwelijk vind..foto's van mezelf...(umh)Ik haatte het vroeger gewoon weg enorm om op foto's te komen,en het is ook daarom dat het absolute zeldzaamheid was om mij dan ook ergens op te zien..enkelen hier hebben misschien al wel de foto van mij gezien op elfwood,maar die is toch niet zo'n absolute topper :D ...umh

bijgevoegd:Anyhow,'k heb wel een foto gevonden en heb een manier gevonden om hem te laten zien op de een of andere manier(yay,ben eerste..wat ik eveneens haat,umh)..hij staat ergens onderaan op de link..

faranyell

www.geocities.com/arendinem/news.html

Edited by: Faranyell at: 2/21/03 11:36:28 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid

PostPosted: Sat Feb 22, 2003 9:09 am    Post subject: foto Reply with quote

(( ik vind het ook erg om foto's te posten, maar wel interessant om te zien hoe al die schrijvende figuren er in het echte leven uitzien, vandaar deze opdracht :) ))

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler

PostPosted: Sun Feb 23, 2003 8:32 pm    Post subject: Re: foto Reply with quote

ik heb weinig moeite met het posten van een foto, enige probleem is dat mijn haar nog al eens (spontaan) van kleur verandert, waardoor ik nooit recente foto's online heb.
dit was ik een paar weken terug (zoals wel te zien aan de kwaliteit met een digitale camera gemaakt)
tegenwoordig verkeerd mijn haar in een bijna witte staat (zoals Spike uit Buffy de vampier Slayer), maar die foto is nog niet ontwikkeld.

~ met z'n blauwe badeendje

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Samara Jalaya

PostPosted: Mon Feb 24, 2003 7:31 am    Post subject: Re: foto Reply with quote

Om de foto te zien moet je eerst naar www.geocities.com/neogenesis59 gaan en daarna /jos1rood.jpg achter het adres aantypen. Geocities houdt namelijk niet van remote linking :ridder (sorry, daar heb ik geen nederlands woord voor). Nog meer >D vrijwilligers?

~ Samara

Back to top
Lupijn
Dromenvanger

PostPosted: Wed Feb 26, 2003 10:32 am    Post subject: Re: foto Reply with quote

Ik ben eigenlijk niet zo'n voorstander van het verspreiden van mijn gezicht op foto's, maar vooruit dan maar... (deze is vaag genoeg)

-=Lupijn=- <p></p>

Last edited by Lupijn on Mon Mar 14, 2005 8:37 pm; edited 4 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Samara Jalaya

PostPosted: Wed Feb 26, 2003 12:25 pm    Post subject: foto Reply with quote

Ooohh... sfeervol :) Net een gangsterfilm!

~ Samara

Back to top
Lupijn
Dromenvanger

PostPosted: Wed Feb 26, 2003 12:37 pm    Post subject: Re: foto Reply with quote

Dank je wel {^_^}... Zo'n digitale camera is een geweldig speledingetje... Is het je trouwens al opgevallen dat de smilies niet allemaal meer werken..?

-=Lupijn=-

Edited by: Lupijn at: 2/26/03 6:50:23 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
TheDarklord2003
Duister als de Nacht

PostPosted: Wed Feb 26, 2003 7:06 pm    Post subject: Re: foto Reply with quote

www.cu2.nl/Heer-baralis maar wel out to date (minstens vier jaar oud)

Back to top
Samara Jalaya

PostPosted: Thu Feb 27, 2003 3:11 pm    Post subject: foto Reply with quote

Ja, snik! De helft van de smilies is op wrede wijze overleden. Maar ik denk dat ze wel weer terugkomen, ik denk dat de Pagina waarvan ik ze vandaan heb even tijdelijk niet werkt. Als deze kwaal blijft, dan ga ik er wat aan doen. Tot die tijd, behelp u met die emoties die gegeven zijn :gebit

En voor hem nog niet gezien had, hier uw zeer olijke webmeesteres. Oh en er moet denk ik iemand ook een nieuwe vraag stellen als we uitgepost zijn met onze hoofden enzo?

~ Samara

Back to top
Vinsalt
Sporenzoeker

PostPosted: Thu Feb 27, 2003 5:57 pm    Post subject: Re: foto Reply with quote

Idd,...ik zal er eerdaags voor zorgen dat de meest verschrikkelijke foto uit mijn album oplijn komt: De befaamde douche scène. :D

Vinsalt, De Bastaard Edelman...

Back to top
Gashyr
Nachtdwaler

PostPosted: Tue Mar 04, 2003 8:47 pm    Post subject: foto Reply with quote

ben ik de eerste die je verteld dat je zo bij die kelly family twee kan a.k.a. hansome? ik vind je sprekend lijken op die ene :)

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
TheDarklord2003
Duister als de Nacht

PostPosted: Wed Mar 05, 2003 7:41 pm    Post subject: Re: foto Reply with quote

btw; de draad loopt een beetje dood;

hoe oud is het stad/dorp waarin je woont, heeft nog enige culture waarden enzo...., schrijf maar raak

Back to top
Uriel
Dromenvanger

PostPosted: Thu Mar 06, 2003 2:25 pm    Post subject: ... en bedankt Reply with quote

.. en bedankt Gashyr! Nee, je bent echt de eerste hoor :aanbid :lol

Hmmm kan een hele hoop schrijven over Utrecht.... maar goed, dat ga ik nu nog even niet doen, wellicht later.

Mag ik deze aangelegenheid even aangrijpen om aan een stukje schaamteloze zelfpromotie te doen? Nee, och jammer dan moet je dit maar niet lezen dan.

Op woensdag 26 en donderdag 27 maart speelt het toneelstuk "Nacht" in het U-theater studio-T. Mijn eerste regie ervaring, tezamen met een vriend van me. Kaarten zijn niet duur. Geloof 2 euro ofzo en zijn vanaf volgende week verkrijgbaar op Kromme Nieuwegracht 66 op de UHSK-kamer 2.08. Kamer van de studievereniging voor Geschiedenis. Mocht je tijd en zin hebben, kom dan gerust kijken. Misschien gelijk een mogelijkheid om elkaar eens te zien ipv alleen schriftelijk te communiceren. :-) Deze laatste zin moest ik natuurlijk toevoegen om dit onder het onderwerp "het elkaar beter leren kennen... " geplaatst te krijgen natuurlijk.... :-P

Back to top
Samara Jalaya

PostPosted: Thu Mar 06, 2003 9:09 pm    Post subject: ... en bedankt Reply with quote

* toneelverslaafdeextraordinairspitsthaaroren *

~ Samara

Back to top
Seth
Nachtdwaler

PostPosted: Thu Mar 06, 2003 10:08 pm    Post subject: ben ik nog..... Reply with quote

ben ik nog op tijd?

nu allemaal hoofdjes kantelen ajb

ja, met lichte vermomming durf ik wel ;)

Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 18, 19, 20  Next
Page 4 of 20

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum