Posted: Fri Feb 21, 2003 10:18 pm Post subject: foto
OOC
Aaaaaaaaaergh!Iets wat ik nu absolutuut afschuwelijk vind..foto's van mezelf...(umh)Ik haatte het vroeger gewoon weg enorm om op foto's te komen,en het is ook daarom dat het absolute zeldzaamheid was om mij dan ook ergens op te zien..enkelen hier hebben misschien al wel de foto van mij gezien op elfwood,maar die is toch niet zo'n absolute topper ...umh
bijgevoegd:Anyhow,'k heb wel een foto gevonden en heb een manier gevonden om hem te laten zien op de een of andere manier(yay,ben eerste..wat ik eveneens haat,umh)..hij staat ergens onderaan op de link..
Posted: Sat Feb 22, 2003 9:09 am Post subject: foto
(( ik vind het ook erg om foto's te posten, maar wel interessant om te zien hoe al die schrijvende figuren er in het echte leven uitzien, vandaar deze opdracht ))
Posted: Sun Feb 23, 2003 8:32 pm Post subject: Re: foto
ik heb weinig moeite met het posten van een foto, enige probleem is dat mijn haar nog al eens (spontaan) van kleur verandert, waardoor ik nooit recente foto's online heb. dit was ik een paar weken terug (zoals wel te zien aan de kwaliteit met een digitale camera gemaakt) tegenwoordig verkeerd mijn haar in een bijna witte staat (zoals Spike uit Buffy de vampier Slayer), maar die foto is nog niet ontwikkeld.
Posted: Mon Feb 24, 2003 7:31 am Post subject: Re: foto
Om de foto te zien moet je eerst naar www.geocities.com/neogenesis59 gaan en daarna /jos1rood.jpg achter het adres aantypen. Geocities houdt namelijk niet van remote linking (sorry, daar heb ik geen nederlands woord voor). Nog meer vrijwilligers?
Posted: Wed Feb 26, 2003 12:37 pm Post subject: Re: foto
Dank je wel {^_^}... Zo'n digitale camera is een geweldig speledingetje... Is het je trouwens al opgevallen dat de smilies niet allemaal meer werken..?
Posted: Thu Feb 27, 2003 3:11 pm Post subject: foto
Ja, snik! De helft van de smilies is op wrede wijze overleden. Maar ik denk dat ze wel weer terugkomen, ik denk dat de Pagina waarvan ik ze vandaan heb even tijdelijk niet werkt. Als deze kwaal blijft, dan ga ik er wat aan doen. Tot die tijd, behelp u met die emoties die gegeven zijn
En voor hem nog niet gezien had, hier uw zeer olijke webmeesteres. Oh en er moet denk ik iemand ook een nieuwe vraag stellen als we uitgepost zijn met onze hoofden enzo?
Posted: Thu Mar 06, 2003 2:25 pm Post subject: ... en bedankt
.. en bedankt Gashyr! Nee, je bent echt de eerste hoor
Hmmm kan een hele hoop schrijven over Utrecht.... maar goed, dat ga ik nu nog even niet doen, wellicht later.
Mag ik deze aangelegenheid even aangrijpen om aan een stukje schaamteloze zelfpromotie te doen? Nee, och jammer dan moet je dit maar niet lezen dan.
Op woensdag 26 en donderdag 27 maart speelt het toneelstuk "Nacht" in het U-theater studio-T. Mijn eerste regie ervaring, tezamen met een vriend van me. Kaarten zijn niet duur. Geloof 2 euro ofzo en zijn vanaf volgende week verkrijgbaar op Kromme Nieuwegracht 66 op de UHSK-kamer 2.08. Kamer van de studievereniging voor Geschiedenis. Mocht je tijd en zin hebben, kom dan gerust kijken. Misschien gelijk een mogelijkheid om elkaar eens te zien ipv alleen schriftelijk te communiceren. :-) Deze laatste zin moest ik natuurlijk toevoegen om dit onder het onderwerp "het elkaar beter leren kennen... " geplaatst te krijgen natuurlijk.... :-P
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum