View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Thu Aug 07, 2003 6:03 pm Post subject: Re: Duister District |
|
|
martys, kon je dat niet zeggen voordat ik aan een bezwering begon :P
ik ga trouwens niemand in de pan hakken, ik wou ze alleen maar een beetje bang maken, een klein beetje maar, maar als je dat niet wilt verzin ik wel een of andere magische complicatie |
|
Back to top |
|
|
Martys Brendarion Nachtdwaler
|
Posted: Sat Aug 09, 2003 2:12 pm Post subject: op de vlucht |
|
|
idd. mooie posts. gevecht is bijna afgelopen zo. Ik vind gevechtscenes maken erg ingewikkeld. Gebeurd teveel tegelijkertijd en is lastig overzichtelijk te krijgen. Zeker als je er ook nog met meerderen aan werkt. Is een probleem waar ik eerder ook al mee kampte. Eigenlijk zo je het gevecht van tevoren via MSN moeten voeren en dan editen/ knippen en plakken. Misschien een idee voor de toekomst. Of, nog beter voor dit soort dingen in de Raga chat afspreken. Hmmmm waarom denk ik daar nu pas aan....
Bang maken is prima! Edited by: Martys Brendarion at: 8/9/03 4:16 pm
|
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Sat Aug 09, 2003 3:44 pm Post subject: Re: op de vlucht |
|
|
misschien is het leuk om als er iemand bang wordt van mijn illusies een angst die hierdoor wordt aangetrokken, in het strijdgewoel te gooien? die hebben we al een tijdje niet meer gezien. 't wordt wel een complete chaos dan, maar, nouja, het is maar een ideetje :O |
|
Back to top |
|
|
Eduward Eyckenbladt Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sat Aug 09, 2003 5:44 pm Post subject: Re: angsten |
|
|
Prima, laat maar komen Eduard! Angsten hebben nog een sterke band met Mirko, laat het me even weten als het grote invloed heeft op de angsten an sich. Ik wil ze nog verder uitwerken. Wellicht worden het nog eens echte wezens met een eigen cultuurtje, al worden ze dan minder duister en mysterieus. Kan niet goed echte slechterikken schrijven. Heb een groot probleem met het principe van "Kwaadaardige". Maar dat heeft voornamelijk met mijn wereldbeeld te maken. Zelfs bij de Gepokte heb ik een motivatie die, alhoewel overdreven, toch nog enigszins menselijk is. Misschien wel jammer, maar het spelen van het grote kwaad zit niet echt in mij ofzo... |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sat Aug 09, 2003 6:02 pm Post subject: Re: angsten |
|
|
Als er wat meer positieve reacties zijn zal ik zeker een tipje van de sluier oplichten, maar op zich hoeft het op geen van de huidige draden een grote invloed te hebben. Zou als ik al zei.... ik kan nog niet te veel zeggen, het zou de verrassing en het plotten van anderen kunnen bederven. |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Mon Aug 25, 2003 8:30 pm Post subject: Losse eindjes |
|
|
Wordt het niet eens tijd de losse eindjes van de Medarion draad bij elkaar te knopen? Wellicht tijd dat de familie Kraakwater de Taveerne weer eens opzoekt.
Ik wil ook weer verder met Fernalluimnoght ( ik weet niet een smeer hoe ik mijn eigen karakternaam moet schrijven...) Biste dus.
Bovendien zwerven Lunea en Mirko ook maar wat rond. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Thu Aug 28, 2003 9:58 pm Post subject: Re: Losse eindjes |
|
|
seconds that. Bovendien heeft Borgas de Kraakwaters binnenkort in de stad weer nodig om Syvinna weer verder te helpen. Wordt tijd dat die losse einden in een knoop geraken. Heb Galliminus overigens al een hele tijd niet meer gezien, evenals Ckeetel, of ligt dat aan mij? |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri Aug 29, 2003 6:20 am Post subject: Re: Losse eindjes |
|
|
Galli is al een heletijd niet op Raga gesignaleerd, maar Ckeetel is nog regelmatig in ons midden, alleen die post op het moment niet zoveel. |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Fri Aug 29, 2003 8:23 am Post subject: Re: Losse eindjes |
|
|
Over Ckeetel was ik weer enigszins gerustgesteld na de Rasham post. Galliminus, tja ik hoop dat die binnenkort ook weer eens wat laat horen. Zou het erg jammer vinden als blijkt dat hij in de mist der tijd verdwenen zou zijn... |
|
Back to top |
|
|
Seth Nachtdwaler
|
Posted: Mon Sep 01, 2003 8:19 am Post subject: ...inhaalslag |
|
|
hallo eenieder hier!
ik zal deze week gaan besteden aan het bijlezen van zoveel mogelijk draden en draadonderdelen om weer in het Ragaritme te raken...wanneer iemand leestips heeft, zijn die meer dan welkom
|
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
|