Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Over de verhaaldraden
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Thu Aug 07, 2003 6:03 pm    Post subject: Re: Duister District Reply with quote

martys, kon je dat niet zeggen voordat ik aan een bezwering begon :P

ik ga trouwens niemand in de pan hakken, ik wou ze alleen maar een beetje bang maken, een klein beetje maar, maar als je dat niet wilt verzin ik wel een of andere magische complicatie

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Martys Brendarion
Nachtdwaler


Joined: 09 Jun 2003
Posts: 118

PostPosted: Sat Aug 09, 2003 2:12 pm    Post subject: op de vlucht Reply with quote

idd. mooie posts. gevecht is bijna afgelopen zo. Ik vind gevechtscenes maken erg ingewikkeld. Gebeurd teveel tegelijkertijd en is lastig overzichtelijk te krijgen. Zeker als je er ook nog met meerderen aan werkt. Is een probleem waar ik eerder ook al mee kampte. Eigenlijk zo je het gevecht van tevoren via MSN moeten voeren en dan editen/ knippen en plakken. Misschien een idee voor de toekomst. Of, nog beter voor dit soort dingen in de Raga chat afspreken. Hmmmm waarom denk ik daar nu pas aan....

Bang maken is prima!

Edited by: Martys Brendarion at: 8/9/03 4:16 pm
Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Sat Aug 09, 2003 2:35 pm    Post subject: Re: op de vlucht Reply with quote

Bijna afgelopen? Welnee... er kan nog van alles gebeuren... laat maar lekker gaan en wie weet wat voor een schatten er ontstaan. nIte naar perfectie streven, dan strijk je het helemaal glad... die ruwe kantjes maken het juist leuk!;)

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Sat Aug 09, 2003 3:44 pm    Post subject: Re: op de vlucht Reply with quote

misschien is het leuk om als er iemand bang wordt van mijn illusies een angst die hierdoor wordt aangetrokken, in het strijdgewoel te gooien? die hebben we al een tijdje niet meer gezien. 't wordt wel een complete chaos dan, maar, nouja, het is maar een ideetje :O

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Eduward Eyckenbladt
Nachtdwaler


Joined: 02 Mar 2003
Posts: 178
Location: Emmen

PostPosted: Sat Aug 09, 2003 4:43 pm    Post subject: Re: op de vlucht Reply with quote

Een angst gebruiken vind ik best, maar ik wil jullie er wel op wijzen dat ze ~binnenkort is een groot woord~ wel in de nabije toekomst bij Solitude gaan verschijnen...

Nu kan ik gelijk vragen of jullie er iets op tegen hebben als ik een verschijnsel laat gebeuren dat invloed zou kunnen hebben op alle karakters (dit is moeilijk ik wil nog niet te veel loslaten).
Het zou om een gebeurtenis gaan waar alle bewoners van de stad en de wouden mee te maken zouden kunnen krijgen.
En als iedereen het met het gebeuren van zoiets eens is waar zou ik het dan moeten plaatsen.... aangezien elke bewoner het dan zou moeten lezen.

Ik plaats dit nu al vast want het bepaald de loop van de huidige verhaal lijn van Eduward & Solitude. Het kan best zijn dat het nog een lange tijd duurt voordat Eduward op de juiste plaats is op het juiste moment maar het zijn nu eenmaal dingen die ik moet weten. (Ik hoop van harte dat iedereen het met dit 'voorstel' eens is :D )

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Sat Aug 09, 2003 5:28 pm    Post subject: angsten Reply with quote

er zijn genoeg angsten hoor, lijkt me. Wil je trouwens zo vriendelijk zijn om als je toch angsten uit de wilde wouden naar soltitude haalt ook die van de Zwaardmeester's stekkie weg te halen, ik wil wel eens terug naar huis ;)

hmmm
je bent net iets te vaag over dat verschijnsel
op zich wil ik me wel laten verrassen maar als het iedereen in bos en woud zal beïnvloeden wil ik er graag toch net iets meer over weten IVM de Gashyr/Ru'khan draad

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Martys Brendarion
Nachtdwaler


Joined: 09 Jun 2003
Posts: 118

PostPosted: Sat Aug 09, 2003 5:44 pm    Post subject: Re: angsten Reply with quote

Prima, laat maar komen Eduard! Angsten hebben nog een sterke band met Mirko, laat het me even weten als het grote invloed heeft op de angsten an sich. Ik wil ze nog verder uitwerken. Wellicht worden het nog eens echte wezens met een eigen cultuurtje, al worden ze dan minder duister en mysterieus. Kan niet goed echte slechterikken schrijven. Heb een groot probleem met het principe van "Kwaadaardige". Maar dat heeft voornamelijk met mijn wereldbeeld te maken. Zelfs bij de Gepokte heb ik een motivatie die, alhoewel overdreven, toch nog enigszins menselijk is. Misschien wel jammer, maar het spelen van het grote kwaad zit niet echt in mij ofzo...

Back to top
View user's profile Send private message
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Sat Aug 09, 2003 6:00 pm    Post subject: ~~~~ Reply with quote

Is het niet zo dat alle bad guys handelen vannuit een menselijke motivatie die een obsessie is geworden?

by de way vind ik dat je kind van de koude in de gang van steen heel erg "smeagol" neerzet, vind het wel leuk :)

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Eduward Eyckenbladt
Nachtdwaler


Joined: 02 Mar 2003
Posts: 178
Location: Emmen

PostPosted: Sat Aug 09, 2003 6:02 pm    Post subject: Re: angsten Reply with quote

Als er wat meer positieve reacties zijn zal ik zeker een tipje van de sluier oplichten, maar op zich hoeft het op geen van de huidige draden een grote invloed te hebben. Zou als ik al zei.... ik kan nog niet te veel zeggen, het zou de verrassing en het plotten van anderen kunnen bederven.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Mon Aug 25, 2003 8:30 pm    Post subject: Losse eindjes Reply with quote

Wordt het niet eens tijd de losse eindjes van de Medarion draad bij elkaar te knopen? Wellicht tijd dat de familie Kraakwater de Taveerne weer eens opzoekt.

Ik wil ook weer verder met Fernalluimnoght ( ik weet niet een smeer hoe ik mijn eigen karakternaam moet schrijven...) Biste dus.

Bovendien zwerven Lunea en Mirko ook maar wat rond.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Martys Brendarion
Nachtdwaler


Joined: 09 Jun 2003
Posts: 118

PostPosted: Thu Aug 28, 2003 9:58 pm    Post subject: Re: Losse eindjes Reply with quote

seconds that. Bovendien heeft Borgas de Kraakwaters binnenkort in de stad weer nodig om Syvinna weer verder te helpen. Wordt tijd dat die losse einden in een knoop geraken. Heb Galliminus overigens al een hele tijd niet meer gezien, evenals Ckeetel, of ligt dat aan mij?

Back to top
View user's profile Send private message
Eduward Eyckenbladt
Nachtdwaler


Joined: 02 Mar 2003
Posts: 178
Location: Emmen

PostPosted: Fri Aug 29, 2003 6:20 am    Post subject: Re: Losse eindjes Reply with quote

Galli is al een heletijd niet op Raga gesignaleerd, maar Ckeetel is nog regelmatig in ons midden, alleen die post op het moment niet zoveel.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Martys Brendarion
Nachtdwaler


Joined: 09 Jun 2003
Posts: 118

PostPosted: Fri Aug 29, 2003 8:23 am    Post subject: Re: Losse eindjes Reply with quote

Over Ckeetel was ik weer enigszins gerustgesteld na de Rasham post. Galliminus, tja ik hoop dat die binnenkort ook weer eens wat laat horen. Zou het erg jammer vinden als blijkt dat hij in de mist der tijd verdwenen zou zijn...

Back to top
View user's profile Send private message
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Mon Sep 01, 2003 8:19 am    Post subject: ...inhaalslag Reply with quote

hallo eenieder hier!

ik zal deze week gaan besteden aan het bijlezen van zoveel mogelijk draden en draadonderdelen om weer in het Ragaritme te raken...wanneer iemand leestips heeft, zijn die meer dan welkom

Back to top
View user's profile Send private message
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Mon Sep 01, 2003 1:41 pm    Post subject: Re: ...inhaalslag Reply with quote

dat heb ik eerder gehoord...

nouja, ik zou "in duister gehuld" in de dwalende kamers, "een plek genaamd de eenzaamheid" grondig lezen, en de terugkomst van de strijd natuurlijk. verder moet je ook even de OOC forums doorspitten, staan inspirerende dingen tussen ;)

~ met z'n blauwe badeendje

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 7 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group