View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
red Dromenvanger
|
Posted: Mon Dec 08, 2003 10:55 am Post subject: Re: ~~~~~ |
|
|
hai Gasshie! leuk neusje!
Ik verwacht niets van Horan inzake Lu... Lu is nog steeds buiten westen... |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
Posted: Tue Dec 09, 2003 7:55 pm Post subject: Re: bal |
|
|
*voelt zich enigsinds schuldig aan nalatigheid* Tja, het stond al een hele tijd op mijn planning, maar het is er gewoon niet van gekomen. Ik zal nu mijn best doen om het zo snel mogelijk op gang te laten komen maar ik vermoed dat Lucer hier en daar nog wat dingen moet regelen voordat dat lukt. ~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~ |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Thu Dec 11, 2003 10:01 pm Post subject: Re: bal |
|
|
Aaah mooi!!! Er zijn altijd wel mensen die willen "helpen":-D Daarbij kon je timing bijna niet beter zijn voor Borgas en Syvinna. Wohooo! Laat het feest een aanvang nemen! |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
Posted: Fri Dec 12, 2003 4:23 pm Post subject: Re: ~~~~~~ |
|
|
Tja... hulp.... ik moet eerst nog bedenken hoe, wat, waar.... Alhoewel ik niet zonder ideeën zit, ik zal een hard gaan werken. Ik wil een uitnodiging maken maar geen idee waar ik die zal posten... nou ja ik zie wel.
En wat betreft de draad van Valentijn en Lupijn, moet ik ook beamen dat die zeer goed is. Maar die van Ralvin en Terra mag er zeer zeker ook wezen. ~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~ |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Thu Dec 18, 2003 9:24 am Post subject: mail |
|
|
Uriel, heb je mijn mail ontvangen? ik heb nog geen antwoord in mijn mailbokske gezien namelijk |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Thu Dec 18, 2003 10:42 am Post subject: Re: mail |
|
|
is wel al verstuurd. Al stond er niet veel nieuws in wat je niet van het karakterforum kunt plukken eigenlijk. Mirko staat wel wat verder terug, zijn een hoop nieuwe karakters bij gekomen in de tijd dat ik hier rondspook. Als je hem vandaag nog niet krijgt, mail me dan even dan probeer ik het overnieuw... |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Tue Jan 27, 2004 3:22 pm Post subject: Re: De koude kerkers. |
|
|
Schwarzherz en companen zijn een creatie van Gashyr (toch?) en natuurlijk mag je hier posten! Waarom niet? Hoe bescheiden, bijna schattig ;-) |
|
Back to top |
|
|
|