Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Over de verhaaldraden
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Mon Dec 08, 2003 10:55 am    Post subject: Re: ~~~~~ Reply with quote

hai Gasshie!

leuk neusje!

Ik verwacht niets van Horan inzake Lu... Lu is nog steeds buiten westen...

Back to top
View user's profile Send private message
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Dec 08, 2003 10:38 pm    Post subject: Re: bal Reply with quote

Quote:
"Ik denk dat het bal ik dan zelf zal moeten organiseren..." Mompelde Lucer inzichzelf." En hij liep weg van de deur.

((Lucer Vincero, in: De koninklijke vertrekken: de kamer van de 100 ogen" ))


Yesss! Eindelijk! Geweldig! Intrige!

:D




-=Lupijn=-

Edited by: Lupijn at: 12/8/03 11:41 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Tue Dec 09, 2003 7:55 pm    Post subject: Re: bal Reply with quote

*voelt zich enigsinds schuldig aan nalatigheid* Tja, het stond al een hele tijd op mijn planning, maar het is er gewoon niet van gekomen. Ik zal nu mijn best doen om het zo snel mogelijk op gang te laten komen maar ik vermoed dat Lucer hier en daar nog wat dingen moet regelen voordat dat lukt.

~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Thu Dec 11, 2003 10:01 pm    Post subject: Re: bal Reply with quote

Aaah mooi!!! Er zijn altijd wel mensen die willen "helpen":-D Daarbij kon je timing bijna niet beter zijn voor Borgas en Syvinna. Wohooo! Laat het feest een aanvang nemen!

Back to top
View user's profile Send private message
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Fri Dec 12, 2003 3:13 pm    Post subject: ~~~~~~ Reply with quote

De stukjes van Valentijn en Lupijn in het huis van de ene zijn.... subliem, echt zeer mooi :)

ook vond ik de post van jiriki waarin het ei uitkwam indrukwekkend, mooie invalshoek.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Fri Dec 12, 2003 4:23 pm    Post subject: Re: ~~~~~~ Reply with quote

Tja... hulp.... ik moet eerst nog bedenken hoe, wat, waar....
Alhoewel ik niet zonder ideeën zit, ik zal een hard gaan werken. Ik wil een uitnodiging maken maar geen idee waar ik die zal posten... nou ja ik zie wel.

En wat betreft de draad van Valentijn en Lupijn, moet ik ook beamen dat die zeer goed is. Maar die van Ralvin en Terra mag er zeer zeker ook wezen.

~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Thu Dec 18, 2003 9:24 am    Post subject: mail Reply with quote

Uriel, heb je mijn mail ontvangen? ik heb nog geen antwoord in mijn mailbokske gezien namelijk

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Thu Dec 18, 2003 10:42 am    Post subject: Re: mail Reply with quote

is wel al verstuurd. Al stond er niet veel nieuws in wat je niet van het karakterforum kunt plukken eigenlijk. Mirko staat wel wat verder terug, zijn een hoop nieuwe karakters bij gekomen in de tijd dat ik hier rondspook. Als je hem vandaag nog niet krijgt, mail me dan even dan probeer ik het overnieuw...

Back to top
View user's profile Send private message
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Tue Jan 27, 2004 3:22 pm    Post subject: Re: De koude kerkers. Reply with quote

Schwarzherz en companen zijn een creatie van Gashyr (toch?) en natuurlijk mag je hier posten! Waarom niet? Hoe bescheiden, bijna schattig ;-)

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Page 9 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group