Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Over de verhaaldraden
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Jan 09, 2003 1:31 pm    Post subject: Over de verhaaldraden Reply with quote

Mooi Uriel...die ontwikkeling in de kerkers =)

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Thu Jan 09, 2003 6:22 pm    Post subject: Re: Over de verhaaldraden Reply with quote

:-). Ik improviseer ook maar wat, als ik iets doe waar je het niet mee eens bent, moet je het maar zeggen.

Back to top
View user's profile Send private message
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Tue Jan 14, 2003 10:17 pm    Post subject: Re: Over de verhaaldraden Reply with quote

ckeetel en uriel, ik wil even zeggen dat ik niet minder dan GENIET van jullie verhalen de afgelopen weken....

nu nog een permanente terugkeer van Galli om Barnsteen weer wat spirit te geven en ik ben een gelukkige inwoner van Raganorck.

Back to top
View user's profile Send private message
Rasham
Duister als de Nacht


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 68
Location: Onbekend

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 3:40 pm    Post subject: Re: Over de verhaaldraden Reply with quote

Bedankt Seth...en van mijn kant is dat wederzijds...want jouw posts en jouw karakters beloven veel (en daar kan niet genoeg van zijn), de Barnsteendraad gaat idd wat langzaam, naar ik begrijp is Galliminus behoorlijk druk...

Ik hoop dat als hij de tijd weervindt Raganorck weer onveilig maakt...(als Medarion dan ;) )

Back to top
View user's profile Send private message
Rasham
Duister als de Nacht


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 68
Location: Onbekend

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 3:42 pm    Post subject: Re: Over de verhaaldraden Reply with quote

Uriel...heb je nog een beschrijving van Valentijn ergens liggen?

Back to top
View user's profile Send private message
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Mon Jan 20, 2003 10:25 pm    Post subject: Re: Over de verhaaldraden Reply with quote

ow verdorie die heb ik nooit gemaakt vrees ik. Ben ik nooit aan toegekomen. Zit net als zoveel dingen wel in mijn hoofd maar nog niet op papier. Zal zo snel mogelijk een karakterprofiel aanmaken op het forum Karakters.

Dankje, Raganorck is mijn verslaving geworden ben ik bang en dat komt vooral door wat anderen hier allemaal aan prachtigs neerzetten. Geweldig!

Back to top
View user's profile Send private message
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 3:06 pm    Post subject: Re: Over de verhaaldraden Reply with quote

over de draad in de dwalende kamers, de bibliotheek......

er lopen nu twee momenten in de tijd door elkaar...het bezoek van Lucer en Galli die de Vrouwe confronteert...

is het niet beter om deze laatste belangrijke wending een eigen draad te geven??

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 3:17 pm    Post subject: Re: Over de verhaaldraden Reply with quote

Als je kijkt naar de datrum dat er geklopt werd op de deur lijkt het me sterk dat die draad nog snel vervolgd word...daarom zag ik mijn kans schoon om die draad weer wat nieuw leven in te blazen.....

De uitleg van Ophelia en de ontmoeting met de Gepokte staat ook in die draad,..is het niet overzichtelijker als de confrontatie tussen Galliminus en Ophelia ook in die draad staat....Zeg het maar als dit naar een nieuwe draad moet hoor,..mij is het geen probleem..


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 3:23 pm    Post subject: Re: Over de verhaaldraden Reply with quote

Nee,.woops...je hebt gelijk......ik sla mijn post wel ff op in WORD totdat de audientie voorbij is....


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 3:31 pm    Post subject: Re: Over de verhaaldraden Reply with quote

Euhmzz....bevinden zij zich nog steeds in de bibliotheek tijdens de audientie...ja toch?...of begrijp ik het helemaal verkeerd?


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 4:24 pm    Post subject: Re: Over de verhaaldraden Reply with quote

Zoals ik het begrijp, is Lucer met Ophelia aan het praten in de Bibliotheek, zijn lijfwacht is op weg naar de keukens.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 4:49 pm    Post subject: Re: Over de verhaaldraden Reply with quote

Fijn,..dan klopt het..dan staat Galliminus aan de andere kant van de bieb in de deuropening van een van de andere toegangen naar de bieb alles te overdenken...dan klopt het weer...


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 5:17 pm    Post subject: Re: Over de verhaaldraden Reply with quote

goed en snel opgelost, mijn complimenten!
Lucer is in afwachting van de reactie van de Vrouwe...

Back to top
View user's profile Send private message
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 5:40 pm    Post subject: Re: Over de verhaaldraden Reply with quote

Hehe, het klopt de draad is nog steeds actief, maar ik vindt het aardig dat je een helpende hand toesteekt. Goed om je terug te zien!

~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Wed Feb 05, 2003 8:38 pm    Post subject: Over de verhaaldraden Reply with quote

De draad is inderdaad nog steeds actief alleen ik niet zo... Ik ga er direct verandering in brengen :)

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 1 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group