Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Over de verhaaldraden
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Rasham
Duister als de Nacht


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 68
Location: Onbekend

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 11:15 pm    Post subject: Iris Reply with quote

Een bijzonder mooie post van Iris de Muralt, Lupijn... mijn nederige bewondering daarvoor .... :aanbid

Alles is met grote aandacht geschreven...een stuk van een echte vrouw...

Een speciale vermelding waard is dit zinnetje:

In de leer van de Grauwen werden de Elfen zelfs aangeduid als ‘zondige volgelingen van allerlei heidense natuurpraktijken, door de Ene gebrandmerkt als zondaars door ze lange oren te geven’.

het stuk is hier te vinden...

Edited by: Rasham at: 6/10/03 1:25 am
Back to top
View user's profile Send private message
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 11:20 pm    Post subject: Re: Iris Reply with quote

:o
ehm... mijn nederige dank voor je compliment, ckeetel...
:o




-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Martys Brendarion
Nachtdwaler


Joined: 09 Jun 2003
Posts: 118

PostPosted: Tue Jun 10, 2003 6:40 am    Post subject: Re: Iris Reply with quote

Wow, echt hele gave post! Ga zo snel mogelijk aan het werk om er een reactie op te schrijven... al hoop ik eigenlijk dat Dryadne eerst nog reageert... Is eigenlijk wel het meest logische.... zal kijken of ik me zo lang een beetje in kan houden ;-)

Back to top
View user's profile Send private message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Tue Jun 10, 2003 10:57 am    Post subject: Re: Iris Reply with quote

Mooie posts,..ik lees ze net,..en lees iets verontrustends..
Let wel... In mijn post van gister gaat Galliminus proberen het kasteel hermetisch af te sluiten inzake de Wolfman,... Ik doe dit niet om jullie buiten te houden....Ik ben hier niet aan het god-modding... :ridder :


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Jun 10, 2003 11:54 am    Post subject: Hermetisch afgesloten Reply with quote

Nee...maar voor mij worden de zaken in ieder geval een stuk minder makkelijk en dus een stuk interessanter...Voor de mensen binnen het kasteel, maar ook voor iedereen buiten het kasteel die onbevoegd naar binnen wil...want er wordt nu zoiets als een nood-verordering afgekondigd ;)

Niks Godmodding, gewoon een mooie zet, al was het voor de wolfman.

@Uriel: ik ben ook benieuwd naar Dryadne's reactie...ik wacht daar even op, anders schrijf ik binnenkort weer verder.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Martys Brendarion
Nachtdwaler


Joined: 09 Jun 2003
Posts: 118

PostPosted: Tue Jun 10, 2003 12:55 pm    Post subject: Re: Hermetisch afgesloten Reply with quote

Er zijn altijd wegen in de Duisternis. Moehaha! ahum...

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Jun 11, 2003 2:59 pm    Post subject: Bras Reply with quote

Leana, ik heb je een mailtje gestuurd over Bras, laat me weten wat je ervan vindt.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Thu Jun 12, 2003 8:02 am    Post subject: ~~ Reply with quote

is dat nou nodig? een beetje normaal persoon checkt zijn mail toch elke dag?

**krijgt boze blikken**

owja, ik moet nog 1 dagje leren! ben al weg!
en morgenavond na de tentamens en kleren kopen weer terug!

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Jun 12, 2003 9:31 am    Post subject: Ja Reply with quote

Nee...
Lieve Gashyr...iedere dag checken is wat internetverslaafden doen, misschien zelfs ook het reageren op een bericht zoals de mijne hierboven :~PP

Er was een tijd dat mijn maltjes met onbekende bestemming vertrokken. Dit is het zekere voor het onzekere nemen, zeker als mijn vingers jeuken om weer verder te gaan ;)

Zo, ik heb weer genoten van mijn uurlijke dosis, tijd om af te kicken :~P

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Eduward Eyckenbladt
Nachtdwaler


Joined: 02 Mar 2003
Posts: 178
Location: Emmen

PostPosted: Fri Jun 13, 2003 6:42 am    Post subject: Bij het lemmet van de slangendolk Reply with quote

Geweldige post! Simpel weg geweldig! :aanbid

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Fri Jun 13, 2003 7:51 am    Post subject: Re: Bij het lemmet van de slangendolk Reply with quote

ckeetel is Bars een Bulldog of een Bullterrier.. maakt niet veel uit, behalve dat ik een bullterrier leuker vind...:D

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Fri Jun 13, 2003 8:40 am    Post subject: Bull... Reply with quote

Het is een Bulldog, van het oude ras, een werkhond met een langere snuit die daardoor niet kortademig is, lijkt wat op een gedrongen Boxer.

Maar een hond met een rattenkop zou er uitstekend bij passen...

@Eduward: met dank aan Uriel.

Edited by: ckeetel at: 6/13/03 10:52 am
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Martys Brendarion
Nachtdwaler


Joined: 09 Jun 2003
Posts: 118

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 5:43 pm    Post subject: Duister District Reply with quote

Over het gevecht in het Duistere District; Walefrid en co VS Lunea Dryadne (als ik het goed spel, gaat uit m`n hoofd nu...) en Horan. Eerlijk gezecht wil ik niet dat Walefrid en co in de pan gehakt worden en dat lijkt er nu wel een beetje op. Niet omdat ik m`n karakters niet in een lastig parket wil brengen, maar meer om hem geen watje te doen zijn die een speelbal wordt van magie en eenlingen. Nu is de gelegenheids coalitie ook al heel sterk dat geef ik toe, maar om van Walefrid een overtuigender gevaar te maken zal hij toch ook af en toe een gevecht moeten winnen. Een beste afloop zou zijn op een andere manier de partijen uit elkaar drijven, maar suggesties daarvoor zijn zeer welkom. Vergeef me als ik in m`n volgende post in het Duister een weinig zal godmodden. Dit doe ik niet uit disrespect voor andermans karakter, maar, naar ik hoop ten goede van de spanning. Als jullie het echt hinderlijk vinden laat het me dan weten alvorens een reply te posten. Dan zal ik de post herschrijven. Zit een beetje met dat gevecht in m`n maag om heel eerlijk te zijn... Suggesties zijn dus zeer welkom.

Back to top
View user's profile Send private message
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 11:16 pm    Post subject: Re: Duister District Reply with quote

Een mailtje naar de anderen over deze zaak helpt misschien nog beter dan een post hier...




-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Thu Aug 07, 2003 8:23 am    Post subject: Re: Duister District Reply with quote

Soms helpt een post....

Ik wil absoluut niet het gevoel geven dat Lunea iedereen even in de pan hakt... het si echter wel zo dat ze waarshijnlijk wel sterker is dan de twee mannen, zeker nu ze geen emotionele verantwoordlijkheid meer heeft ( zie WW).

Ik werk naar een midden weg toe waar idd beide patijen er zonder al teveel kleerscheuren vanaf gaan komen en denk dat Horna daar ook wel een rol in zal spelen... Een beetje GM is soms noodzakelijk en binne realistische grenzen wat mij betreft toegestaan.. Je hoort het van mij wanneer ik ermee zit en verwacht hetzelfde van medespelers.... ( dapperdier@hetnet.nl)

Ik ga nu eerst even je post lezen....

P.S:
Ik ehb ook moeite met gevechtscenes, met name omdat je of korte post maakt met alleen je eigen actie of een langere waarbij je min of meer tot Gm-en gedwongen wordt.

Inmiddels staat in het DD een fraaie `open` post van Lunea (al zeg ik het zelf..:o )

Edited by: Lunea at: 8/7/03 11:47 am
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 6 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group