View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Fri Apr 18, 2003 5:57 pm Post subject: Re: Mirko |
|
|
Hmmm Lu als Mirko`s geheugen en Mirko als haar gevoel? Dit kon nog wel eens uitermate interessant worden. Mooi geschreven dat gesprek met de Orkgoden. Echt spannend om te volgen! Ben echt benieuwd naar het vervolg en de gevolgen. |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Fri Apr 18, 2003 7:17 pm Post subject: Re: Mirko |
|
|
hihi dank je... ik was even bang dat ik mezelf klem had geschreven...
ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat verder gaat.... |
|
Back to top |
|
|
red Dromenvanger
|
Posted: Mon May 12, 2003 11:42 am Post subject: De Faun |
|
|
Goede zet Uriel!! Even melen over de precieze vloek en geschiedenis??
dapperdier@hetnet.nl |
|
Back to top |
|
|
Leana Terived Nachtdwaler
|
Posted: Mon May 12, 2003 2:25 pm Post subject: Re: De Faun |
|
|
Ahumhum, Lunea? de Zwaardmeester en Leana zijn al een tijdje romantisch aan het doen? Wat bedoel je? Leana is totaal niet romantisch, eerder moe... |
|
Back to top |
|
|
Eduward Eyckenbladt Nachtdwaler
|
Posted: Mon May 12, 2003 3:35 pm Post subject: Re: De Faun |
|
|
Het is Gwendelin en de Zwaardmeester. Niet Leana en de Zwaardmeester. |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Mon May 12, 2003 6:09 pm Post subject: Sorry! |
|
|
Ik haal ze allemaal doorelkaar... zucht.. het is druk in de wouden en inmiddels lijkt de liefde een beetje bekoeld... |
|
Back to top |
|
|
Iris de Muralt Verloren en Vergeten
|
Posted: Tue May 20, 2003 9:39 pm Post subject: Over: De taverne: terugkomst van de strijd... |
|
|
Ik heb in De taverne: terugkomst van de strijd een post geplaatst, als reactie op Rasham's vraag over de situatie in de stad. Iris vertelt daarin een stuk van de geschiedenis van de stad. Hiervoor put ik uit een aantal bronnen, voornamelijk uit het verhaal dat ooit door Samara geschreven is voor de achtergrond van het karakter Vinsalt.
Ik heb echter een vraag. Ik sleutel met dit stuk aan de geschiedenis van de stad en aan de geschiedenis van Ophelia en haar voorouders. Ik heb het geplaatst, omdat ik zelf vind dat het aan beide geschiedenissen wat toevoegt. Echter, ik ben er niet helemaal zeker van of onze oppermoderator het hiermee eens is, aangezien ik direct in de geschiedenis van haar karakter aan het sleutelen ben. Mijn vraag is dan ook als volgt:
Samara, wat vind je van het stuk? Moet ik er wat in aanpassen, of mag ik het zo laten..?
Gaarne reactie...
-=Lupijn=- |
|
Back to top |
|
|
Eduward Eyckenbladt Nachtdwaler
|
Posted: Wed May 21, 2003 6:20 am Post subject: Re: Over: De taverne: terugkomst van de strijd... |
|
|
Volgens mij past het perfect bij de huidige verhaallijnen, het enige wat ik verder kan zeggen is dit: Heel mooi! |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Tue Jun 03, 2003 12:35 pm Post subject: Hihihi! |
|
|
Wuuuuuuah... Ik dacht al... Volgensmij klopte dat niet, wat dus blijkbaar waar was. De Zwaardmeester is geloof ik zelfs boos op mij... |
|
Back to top |
|
|
de Zwaardmeester Duister als de Nacht
|
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sat Jun 07, 2003 4:54 pm Post subject: Re: ~ |
|
|
HEEEEEEEEEEELP!! Neej, ben je daar dan nog steeds? Ik had echt gehoopt dat je was opgehoepeld... En Dorum Iasha. Die zit lekker de meermaagd te vervloeken. Rijg hem maar aan je zwaard, maar doe het snel want het is een vechtlustige gast! Ik ga de Meermaagd denk ik lekker redden. Iedereen heeft het op elkaar voorzien, geen wonder dat je me wil vermoorden. Iedereen heeft het op elkaars leven gemunt. Iedereen gaat dood! Joepie! Dood aan de Nachtstorms! Dood aan de Nachtstorms!
Ehm, meneer de Gepokte...? Ik geloof dat U een iets verkeerde indruk op mij hebt gemaakt... Ik kan het mis hebben, hoor. |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Sun Jun 08, 2003 12:35 pm Post subject: Re: ~ |
|
|
De dood is onvermijdelijk. Uiteindelijk beantwoorden we allemaal aan haar. Alleen door haar in dit leven te dienen hoeven we haar niet te vrezen en kun je waarlijk vrij van angst leven...
Bovenstaand zal een van de lessen van de Gepokte zijn... Hij is trots op je. :-)
|
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Sun Jun 08, 2003 1:09 pm Post subject: Walefrid |
|
|
Uriel, zou je een korte omschrijving kunnen geven van Walefrid, hoe oud hij is, en of hij de adelijke tekenen van zijn familie draagt? |
|
Back to top |
|
|
|
Posted: Sun Jun 08, 2003 4:55 pm Post subject: Re: Walefrid |
|
|
Hallo Mr. Gepokte? Kan het nog onduidelijker? Waarom issie trots op Leana? Kannie gedachten lezen? Ik ben nognie van plan om dood te gaan... Heb geen enkele reden daarvoor! |
|
Back to top |
|
|
Rasham Duister als de Nacht
|
Posted: Mon Jun 09, 2003 8:34 pm Post subject: Re: Walefrid |
|
|
Lunea: 'dikke' wordt 'vadsige', inderdaad veel beter...hierbij geëdit :P |
|
Back to top |