Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Over de verhaaldraden
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Fri Apr 18, 2003 5:57 pm    Post subject: Re: Mirko Reply with quote

Hmmm Lu als Mirko`s geheugen en Mirko als haar gevoel? Dit kon nog wel eens uitermate interessant worden. Mooi geschreven dat gesprek met de Orkgoden. Echt spannend om te volgen! Ben echt benieuwd naar het vervolg en de gevolgen.

Back to top
View user's profile Send private message
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Fri Apr 18, 2003 7:17 pm    Post subject: Re: Mirko Reply with quote

hihi dank je... ik was even bang dat ik mezelf klem had geschreven...

ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dat verder gaat....

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Mon May 12, 2003 11:42 am    Post subject: De Faun Reply with quote

Goede zet Uriel!!
Even melen over de precieze vloek en geschiedenis??

dapperdier@hetnet.nl

Back to top
View user's profile Send private message
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Mon May 12, 2003 2:25 pm    Post subject: Re: De Faun Reply with quote

Ahumhum, Lunea? de Zwaardmeester en Leana zijn al een tijdje romantisch aan het doen?
Wat bedoel je? Leana is totaal niet romantisch, eerder moe...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Eduward Eyckenbladt
Nachtdwaler


Joined: 02 Mar 2003
Posts: 178
Location: Emmen

PostPosted: Mon May 12, 2003 3:35 pm    Post subject: Re: De Faun Reply with quote

Het is Gwendelin en de Zwaardmeester. Niet Leana en de Zwaardmeester.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Mon May 12, 2003 6:09 pm    Post subject: Sorry! Reply with quote

Ik haal ze allemaal doorelkaar... zucht.. het is druk in de wouden en inmiddels lijkt de liefde een beetje bekoeld...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Iris de Muralt
Verloren en Vergeten


Joined: 31 Dec 2002
Posts: 38
Location: Raganorck

PostPosted: Tue May 20, 2003 9:39 pm    Post subject: Over: De taverne: terugkomst van de strijd... Reply with quote

Ik heb in De taverne: terugkomst van de strijd een post geplaatst, als reactie op Rasham's vraag over de situatie in de stad. Iris vertelt daarin een stuk van de geschiedenis van de stad. Hiervoor put ik uit een aantal bronnen, voornamelijk uit het verhaal dat ooit door Samara geschreven is voor de achtergrond van het karakter Vinsalt.

Ik heb echter een vraag. Ik sleutel met dit stuk aan de geschiedenis van de stad en aan de geschiedenis van Ophelia en haar voorouders. Ik heb het geplaatst, omdat ik zelf vind dat het aan beide geschiedenissen wat toevoegt. Echter, ik ben er niet helemaal zeker van of onze oppermoderator het hiermee eens is, aangezien ik direct in de geschiedenis van haar karakter aan het sleutelen ben. Mijn vraag is dan ook als volgt:

Samara, wat vind je van het stuk? Moet ik er wat in aanpassen, of mag ik het zo laten..?

Gaarne reactie...


-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Eduward Eyckenbladt
Nachtdwaler


Joined: 02 Mar 2003
Posts: 178
Location: Emmen

PostPosted: Wed May 21, 2003 6:20 am    Post subject: Re: Over: De taverne: terugkomst van de strijd... Reply with quote

Volgens mij past het perfect bij de huidige verhaallijnen, het enige wat ik verder kan zeggen is dit: Heel mooi!

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Tue Jun 03, 2003 12:35 pm    Post subject: Hihihi! Reply with quote

Wuuuuuuah... Ik dacht al... Volgensmij klopte dat niet, wat dus blijkbaar waar was. De Zwaardmeester is geloof ik zelfs boos op mij...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
de Zwaardmeester
Duister als de Nacht


Joined: 08 Mar 2003
Posts: 51

PostPosted: Tue Jun 03, 2003 2:52 pm    Post subject: ~ Reply with quote

reken maar wijffie! ik rijg je zo aan mijn zwaard! :evil

Back to top
View user's profile Send private message
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Sat Jun 07, 2003 4:54 pm    Post subject: Re: ~ Reply with quote

HEEEEEEEEEEELP!! Neej, ben je daar dan nog steeds? Ik had echt gehoopt dat je was opgehoepeld... En Dorum Iasha. Die zit lekker de meermaagd te vervloeken. Rijg hem maar aan je zwaard, maar doe het snel want het is een vechtlustige gast! Ik ga de Meermaagd denk ik lekker redden. Iedereen heeft het op elkaar voorzien, geen wonder dat je me wil vermoorden. Iedereen heeft het op elkaars leven gemunt. Iedereen gaat dood!
Joepie! Dood aan de Nachtstorms! Dood aan de Nachtstorms!

Ehm, meneer de Gepokte...? Ik geloof dat U een iets verkeerde indruk op mij hebt gemaakt... Ik kan het mis hebben, hoor.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 12:35 pm    Post subject: Re: ~ Reply with quote

De dood is onvermijdelijk. Uiteindelijk beantwoorden we allemaal aan haar. Alleen door haar in dit leven te dienen hoeven we haar niet te vrezen en kun je waarlijk vrij van angst leven...

Bovenstaand zal een van de lessen van de Gepokte zijn... Hij is trots op je. :-)

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 1:09 pm    Post subject: Walefrid Reply with quote

Uriel, zou je een korte omschrijving kunnen geven van Walefrid, hoe oud hij is, en of hij de adelijke tekenen van zijn familie draagt?

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Leana Terived
Nachtdwaler


Joined: 16 Jan 2003
Posts: 333

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 4:55 pm    Post subject: Re: Walefrid Reply with quote

Hallo Mr. Gepokte? Kan het nog onduidelijker? Waarom issie trots op Leana? Kannie gedachten lezen? Ik ben nognie van plan om dood te gaan... Heb geen enkele reden daarvoor!

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Rasham
Duister als de Nacht


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 68
Location: Onbekend

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 8:34 pm    Post subject: Re: Walefrid Reply with quote

Lunea: 'dikke' wordt 'vadsige', inderdaad veel beter...hierbij geëdit :P

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 5 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group