Posted: Sun Mar 16, 2003 12:38 am Post subject: Re: Barnsteen draad
lol... Dat is het probleem niet,..van mijn kant was het druk zijn met een 10 daagse rijopleiding van de ANWB waar ik vrijdag mee gezakt ben op mijn rijexaam,..en het voorbereiden van mijn Demo-Avontuur vampier simultaan-Meesteren op MandragondagIII,...( klinkt raar,..maar enkele onfortuinlijke kwasten hier weten waar ik het over heb ).
Ik heb de juiste excuses om het niet op lafheid te hoeven gooien
Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck
Posted: Tue Mar 25, 2003 9:18 pm Post subject: Re: -100 het laatste oordeel
tnx,.......die draad is enkel het begin van een geschiedkundige rondleiding door Raganorck......
Twee oude cynische en knorrige veteranen die herinneringen ophalen,..eerdaags zullen er over dit forum de -100 draden verschijnen... Ik hoop dat jullie het met hetzelfde enthousiasme zullen lezen als dat wij zo über-enthousiast raakten toen we erover aan het breinstormen waren...
Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck
Er moet iets zijn met de lucht in de wilde wouden... Arn en Lu zijn daar hun 'relatie' begonnen. Nu zijn eduward en elia hard op weg iets te krijgen met elkaar en de zwaardmeester en Leana zijn al een tijdje romantisch aan het doen....
Posted: Thu Apr 17, 2003 10:27 pm Post subject: Mirko
Ik heb even iemand nodig om Mirko terug in de verhaallijnen te krijgen. Hij moet weer eens opgeraapt/opgelapt worden.... zie De levende schaduwen van het Duister in het Duistere District. Het blijft tobben met die jongen, maar ach het blijft toch je kind he?
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum