Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Over de verhaaldraden
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sun Mar 16, 2003 12:38 am    Post subject: Re: Barnsteen draad Reply with quote

lol... Dat is het probleem niet,..van mijn kant was het druk zijn met een 10 daagse rijopleiding van de ANWB waar ik vrijdag mee gezakt ben op mijn rijexaam,..en het voorbereiden van mijn Demo-Avontuur vampier simultaan-Meesteren op MandragondagIII,...(:hat klinkt raar,..maar enkele onfortuinlijke kwasten hier weten waar ik het over heb ).

Ik heb de juiste excuses om het niet op lafheid te hoeven gooien :lol


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Sun Mar 16, 2003 12:43 am    Post subject: Re: Barnsteen draad Reply with quote

Goed gekeurd Galli.

( met name omdat je zieli bent dat jeje rijexamen niet hebt gehaald! :( Kijken, spiegelen!! Succes alvast;) )

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Fri Mar 21, 2003 9:27 pm    Post subject: Re: Barnsteen draad Reply with quote

Ik durf niet meer...er gaat vast weer iets ontploffen, al die elven misschien ;-)...of het beest in Borgas :p ?

Uriel en Gashyr...kan ik iets met jou/jullie overleggen op Raganock-chat of msn?

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Fri Mar 21, 2003 11:04 pm    Post subject: Re: Barnsteen draad Reply with quote

Ckeet, stuur me even een mail met wanneer jullie online zijn. Ik loop altijd de chat sessies grandioos mis...

Back to top
View user's profile Send private message
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Fri Mar 21, 2003 11:21 pm    Post subject: Re: Barnsteen draad Reply with quote

mijn msn is Jos@kies.com, als je het nog niet wist ;)

verder ben ik altijd als ik ingelogged sta aanwezig op de chat, maar het is daar tegenwoordig verdraait rustig :(

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Tue Mar 25, 2003 7:47 pm    Post subject: -100 het laatste oordeel Reply with quote

WOOHOO! Galliminus en ckeetel hebben zichzelf overtroffen. werkelijk op een geweldige manier geschreven :D

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Tue Mar 25, 2003 9:18 pm    Post subject: Re: -100 het laatste oordeel Reply with quote

tnx,.......die draad is enkel het begin van een geschiedkundige rondleiding door Raganorck......

Twee oude cynische en knorrige veteranen die herinneringen ophalen,..eerdaags zullen er over dit forum de -100 draden verschijnen...
Ik hoop dat jullie het met hetzelfde enthousiasme zullen lezen als dat wij zo über-enthousiast raakten toen we erover aan het breinstormen waren...;)


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Mar 25, 2003 9:45 pm    Post subject: -100 het laatste oordeel Reply with quote

Het is een bijzonder schoon idee van Galliminus... en voor mjn gevoel een heel uniek concept :aanbid

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Thu Apr 03, 2003 7:40 pm    Post subject: Wilde Wouden... Reply with quote

Er moet iets zijn met de lucht in de wilde wouden... Arn en Lu zijn daar hun 'relatie' begonnen. Nu zijn eduward en elia hard op weg iets te krijgen met elkaar en de zwaardmeester en Leana zijn al een tijdje romantisch aan het doen....

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Apr 03, 2003 9:00 pm    Post subject: Re: Wilde Wouden... Reply with quote

Ach... het :love en :kiss in de wouden zal wel komen doordat het nu lente is...




-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Fri Apr 04, 2003 8:14 am    Post subject: .... Reply with quote

Eh, Eduward.....Zeg er wat van :S

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Eduward Eyckenbladt
Nachtdwaler


Joined: 02 Mar 2003
Posts: 178
Location: Emmen

PostPosted: Fri Apr 04, 2003 10:08 am    Post subject: Re: .... Reply with quote

Mag ik vragen wat je verwacht dat ik zal zeggen? Of er iets opbloeit tussen Elia en Edu laat ik aan het lot over. De tijd zal het onthullen. :D

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Fri Apr 04, 2003 11:30 am    Post subject: ........ Reply with quote

:S Ik bedoelde eigenlijk gewoon dat je ze weg moest jagen. Moet toch geen probleem voor jou zijn, eng doen :P.

Okay, sorry

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Thu Apr 17, 2003 10:27 pm    Post subject: Mirko Reply with quote

Ik heb even iemand nodig om Mirko terug in de verhaallijnen te krijgen. Hij moet weer eens opgeraapt/opgelapt worden.... zie De levende schaduwen van het Duister in het Duistere District. Het blijft tobben met die jongen, maar ach het blijft toch je kind he? :hat

Back to top
View user's profile Send private message
red
Dromenvanger


Joined: 13 Feb 2002
Posts: 399

PostPosted: Fri Apr 18, 2003 5:31 am    Post subject: Re: Mirko Reply with quote

Geen nood... Lunea moet ook gered worden.. ik kom eraan!!!

Misschien kunnen ze elkaar een beetje steunen.

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 4 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group