Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Over de verhaaldraden
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Mar 04, 2003 10:44 pm    Post subject: Seth Reply with quote

Ok...begrepen...:smokin

Er wordt hier nog beraadslaagt ;)

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Seth
Nachtdwaler


Joined: 23 Sep 2002
Posts: 114

PostPosted: Tue Mar 04, 2003 10:46 pm    Post subject: Re: Seth Reply with quote

:hoi .... ik ga nu m'n bedje opzoeken...maar weet dat ik altijd wel in ben voor een hoop beraadslaag enzo.... ik lees morgen mn mail en ga flink reageren!

Back to top
View user's profile Send private message
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Tue Mar 04, 2003 10:53 pm    Post subject: Seth Reply with quote

Haha...perfect...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Mar 05, 2003 5:18 pm    Post subject: Samara Reply with quote

Samara...ik heb een mailtje jouw kant opgestuurd...omdat op de één of andere manier er wel eens problemen ontstaan met het sturen van iets naar een hotmail account, laat me weten wanneer hij niet is aangekomen...

En in dit geval is het belangrijk dat hij aankomt...

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
TheDarklord2003
Duister als de Nacht


Joined: 03 Dec 2002
Posts: 57

PostPosted: Wed Mar 05, 2003 7:40 pm    Post subject: Re: Samara Reply with quote

goed vervolg uriel, alleen ach, maakt niet zoveel uit de baron was 's nachts overleden (maar kan ook 's ochtends zijn, aangezien hij nog een paar uur heeft geleefd), helaas heb en gelukkig heb ik door werk minder tijd om te posten; dus dat zal moeten wachten tot een van mijn weekenden waarin ik weinig activiteiten heb;

Back to top
View user's profile Send private message
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Thu Mar 06, 2003 11:04 pm    Post subject: H e t d o m e i n v a n d e z w a a r d m e e s t e r Reply with quote

In "Het domein van de zwaardmeester", in de wilde wouden hebben Gashyr en Gwendelin in 8 dagen 100 (!!!) posts weten te plaatsen... wow... Hulde!

:aanbid :aanbid :aanbid :aanbid :aanbid :aanbid :aanbid :aanbid




-=Lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Samara Jalaya
Hare Koninklijke Grilligheid


Joined: 03 Feb 2002
Posts: 663

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 12:54 pm    Post subject: H e t d o m e i n v a n d e z w a a r d m e e s t e r Reply with quote

Hulde inderdaad!

Ckeetel ik heb je emailtje gekregen. Hebben jij of Galliminus al antwoord gehad? Ik zal er voor de zekerheid zelf ook nog een berichtje achteraan sturen. Ik schrok namelijk nogal dat ik dit gemist heb...

~ Samara

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Fri Mar 07, 2003 2:11 pm    Post subject: Wrsch opgelost.... Reply with quote

We hebben gisteren een semi-geruststellend, maar verduidelijkend gesprek gehad met Gashyr op de birthday chat..

Het is in mijn ogen ook mooi opgelost binnen spel,...enkel geen bericht terug gehad.... Ik vind het dus wel goed nu.. ooh,..wacht 'let me refrase that met een grote paarse strik eromheen': Het zal hopelijk wel goed zitten inmiddels.. :ridder


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Edited by: Galliminus at: 3/7/03 3:14:42 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 1:31 pm    Post subject: De gewonde Elfen in de wilde wouden... Reply with quote

Behalve [GECENSUREERD DOOR DE AUTEUR VAN DEZE POST, WAT HIER STOND HAD NIET GESCHREVEN MOGEN WORDEN. IK BIEDT HIERBIJ MIJN VERONTSCHULDIGINGEN AAN VOOR HET PLAATSEN VAN DEZE POST. SORRY] niet.




-=Lupijn=-

Edited by: Lupijn at: 3/8/03 10:44:28 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 2:57 pm    Post subject: Spinelven Reply with quote

Ik zie ook dat het verhaal daar nog niet is afgelopen Lupijn...
Die elven (evenals andere gewonde spelerkarakters!) zijn geen verplichting...Het ligt geheel aan de spelers en hun karakters daar en de (morele) keuzes die ze zelf (willen) maken.

Deze kritiek op deze manier te stellen (te sturen) doet voor mijn gevoel afbreuk aan het spel...
Voor enkelen zou het inderdaad onlogisch zijn als ze de plaats zouden verlaten zonder om te kijken, maar er is al via het spel benadrukt hoe de spinelven het hebben en ook hoe de karakters het zelf vinden...
Ik begrijp je wel Lupijn, maar dit had bijv. IC aangepakt kunnen worden als je vond dat het nodig was... dit vind ik wat prematuur...

Edited by: ckeetel at: 3/8/03 6:03:21 pm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sat Mar 08, 2003 5:19 pm    Post subject: Re: Spinelven Reply with quote

lol... frictie!!!!! Geweldig! :D

Valiant is die Elfen niet vergeten,..en de rest ook niet,....zij wisten enkel niet wat zij er mee moesten doen....

Ik heb op het punt gestaan om een van die Elfen te gaan spelen, maar vind de verhaallijn tussen Medje en de rest even belangrijker op het moment......

maw: Voel je vrij om ons IC ermee te confronteren!


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
ckeetel
Dromenvanger


Joined: 10 Feb 2002
Posts: 981
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Mar 09, 2003 12:15 am    Post subject: Spinelven Reply with quote

Mijn reactie was nogal hard...jouw post was bedoeld als suggestie, mijn welgemeende excuses Lupijn.


Edited by: ckeetel at: 3/9/03 1:18:31 am
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Fri Mar 14, 2003 9:51 pm    Post subject: Elia Sarani Reply with quote

**aplaudiseert**
leuke verhalen verteld je karakter :)
en ook best knap om dat allemaal zo te verzinnen lijkt me

~ met z'n blauwe badeendje

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Elia Sarani
Nachtdwaler


Joined: 04 Mar 2003
Posts: 208
Location: Rolante Wind Kingdom o_O

PostPosted: Sat Mar 15, 2003 4:54 pm    Post subject: ....... Reply with quote

wow, erm, *bloos*
Dank je, dank je, daar doen we het voor :D
Maar serieus, ik vind het heel leuk om verhalen te bedenken, en al helemaal als ze zo gewaardeerd worden

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Lunea
Dromenvanger


Joined: 30 Jun 2002
Posts: 558

PostPosted: Sun Mar 16, 2003 12:09 am    Post subject: Barnsteen draad Reply with quote

Ik wacht eigenlijk op de afwikkeling van de barnsteen draad. Het ging even heel lekker, maar nu loopt het weer vast.....misschien durven we niet meer?

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 3 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group