View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ckeetel Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Seth Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Tue Mar 04, 2003 10:53 pm Post subject: Seth |
|
|
Haha...perfect... |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Wed Mar 05, 2003 5:18 pm Post subject: Samara |
|
|
Samara...ik heb een mailtje jouw kant opgestuurd...omdat op de één of andere manier er wel eens problemen ontstaan met het sturen van iets naar een hotmail account, laat me weten wanneer hij niet is aangekomen...
En in dit geval is het belangrijk dat hij aankomt... |
|
Back to top |
|
|
TheDarklord2003 Duister als de Nacht
|
Posted: Wed Mar 05, 2003 7:40 pm Post subject: Re: Samara |
|
|
goed vervolg uriel, alleen ach, maakt niet zoveel uit de baron was 's nachts overleden (maar kan ook 's ochtends zijn, aangezien hij nog een paar uur heeft geleefd), helaas heb en gelukkig heb ik door werk minder tijd om te posten; dus dat zal moeten wachten tot een van mijn weekenden waarin ik weinig activiteiten heb; |
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Samara Jalaya Hare Koninklijke Grilligheid
|
Posted: Fri Mar 07, 2003 12:54 pm Post subject: H e t d o m e i n v a n d e z w a a r d m e e s t e r |
|
|
Hulde inderdaad!
Ckeetel ik heb je emailtje gekregen. Hebben jij of Galliminus al antwoord gehad? Ik zal er voor de zekerheid zelf ook nog een berichtje achteraan sturen. Ik schrok namelijk nogal dat ik dit gemist heb... ~ Samara |
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
|
Back to top |
|
|
Lupijn Dromenvanger
|
Posted: Sat Mar 08, 2003 1:31 pm Post subject: De gewonde Elfen in de wilde wouden... |
|
|
Behalve [GECENSUREERD DOOR DE AUTEUR VAN DEZE POST, WAT HIER STOND HAD NIET GESCHREVEN MOGEN WORDEN. IK BIEDT HIERBIJ MIJN VERONTSCHULDIGINGEN AAN VOOR HET PLAATSEN VAN DEZE POST. SORRY] niet.
-=Lupijn=- Edited by: Lupijn at: 3/8/03 10:44:28 pm
|
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Sat Mar 08, 2003 2:57 pm Post subject: Spinelven |
|
|
Ik zie ook dat het verhaal daar nog niet is afgelopen Lupijn... Die elven (evenals andere gewonde spelerkarakters!) zijn geen verplichting...Het ligt geheel aan de spelers en hun karakters daar en de (morele) keuzes die ze zelf (willen) maken.
Deze kritiek op deze manier te stellen (te sturen) doet voor mijn gevoel afbreuk aan het spel... Voor enkelen zou het inderdaad onlogisch zijn als ze de plaats zouden verlaten zonder om te kijken, maar er is al via het spel benadrukt hoe de spinelven het hebben en ook hoe de karakters het zelf vinden... Ik begrijp je wel Lupijn, maar dit had bijv. IC aangepakt kunnen worden als je vond dat het nodig was... dit vind ik wat prematuur... Edited by: ckeetel at: 3/8/03 6:03:21 pm
|
|
Back to top |
|
|
Galliminus Leeuwenhart
|
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Sun Mar 09, 2003 12:15 am Post subject: Spinelven |
|
|
Mijn reactie was nogal hard...jouw post was bedoeld als suggestie, mijn welgemeende excuses Lupijn.
Edited by: ckeetel at: 3/9/03 1:18:31 am
|
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
Elia Sarani Nachtdwaler
Joined: 04 Mar 2003 Posts: 208 Location: Rolante Wind Kingdom o_O
|
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
Posted: Sun Mar 16, 2003 12:09 am Post subject: Barnsteen draad |
|
|
Ik wacht eigenlijk op de afwikkeling van de barnsteen draad. Het ging even heel lekker, maar nu loopt het weer vast.....misschien durven we niet meer? |
|
Back to top |
|
|
|