View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Seth Nachtdwaler
|
Posted: Wed Sep 03, 2003 1:08 pm Post subject: Re: ...inhaalslag |
|
|
ik verdien elk beetje cynicisme dat ik proef in je post gashyr, ben hier niet bepaald vaak geweest het afgelopen jaar ...
heb de afgelopen dagen alle posts gelezen vanaf maart tot en met begin september... een flinke klus, maar dankzij alle geweldige gesprekken en plotlijnen een mooie bezigheid... heb genoten iedereen!
nu een vraagje rond mijn personage Seth... ik ben nu aardig gestrand in de Wilde Wouden... Mirko en Lu hebben hun weg al binnen de stadsmuren weten te vinden, maar ik vraag me af hoe ik een beetje netjes (wat betreft consistentie binnen de verhaallijn in het woud) terug kan komen. Als ik het goed begrijp zijn Galli en Ckeet al een tijd niet gesignaleerd op Raga? Als dit zo is dan vraag ik red of Pup misschien voor wat vervoer kan zorgen zodat ik een paard heb die me richting de stadsmuren kan brengen. |
|
Back to top |
|
|
red Dromenvanger
|
Posted: Wed Sep 03, 2003 1:24 pm Post subject: Re: ...inhaalslag |
|
|
Red/Pup komt to de rescue... Ik moet even denken over hoe en of ik Galli zomaar kan dumpen bij de taveerne..ik prakkeseer er even over. |
|
Back to top |
|
|
Seth Nachtdwaler
|
Posted: Wed Sep 03, 2003 3:31 pm Post subject: Re: ...inhaalslag |
|
|
misschien kun je alvast voor paarden richting woud zorgen terwijl je die twee nog niet officieel hebt afgeleverd... geeft misschien even wat speling... maar als het zo is dat Galli voorlopig niet meer aanwezig is, zou ik misschien een kunstgreep uithalen zoals hen direct in het kasteel laten verzorgen en de herberg op de hoogte brengen van de verblijfplaats van deze Kraakwaters... |
|
Back to top |
|
|
red Dromenvanger
|
Posted: Wed Sep 03, 2003 4:25 pm Post subject: Re: ...inhaalslag |
|
|
Hij moet idd even ergens ' geparkeerd' worden waar niemand hem gaat zoeken...
|
|
Back to top |
|
|
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
Posted: Wed Sep 03, 2003 6:30 pm Post subject: Re: ...inhaalslag |
|
|
Ik denk dat je Galli's karakters best kunt verplaatsen. Ik heb Galli zelf ook naar de ziekenboeg verplaatst omdat hij mijn karakter ophield. Het zou geen problemen moeten opleveren. De posts kunnen later altijd aangepast worden als Galli dat nodig acht. ~ Ik ben onnavolgbaar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen. ~ |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Fri Sep 26, 2003 11:29 am Post subject: ...inhaalslag |
|
|
Het stuk van het 'Sanctuarium van de Veroordeelden' is nog niet voltooid, maar ik ging naar 'add reply' zonder eerst preview aangevinkt te hebben... ik baal hier behoorlijk van...de tekst wordt nog afgeschreven. |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
Elia Sarani Nachtdwaler
Joined: 04 Mar 2003 Posts: 208 Location: Rolante Wind Kingdom o_O
|
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Thu Oct 02, 2003 8:54 pm Post subject: Re: ...inhaalslag |
|
|
Heel gaaf stuk tekst! Mooie indringende sfeer beschrijving. Ben benieuwd wat je plannen met dit angstaanjagende stukje Raganorck zijn... |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Mon Oct 06, 2003 2:21 pm Post subject: ~~~~~~ |
|
|
de zinnen zijn soms iets te lang naar mijn mening, maar verder inderdaad zeer mooi, en inspirerend |
|
Back to top |
|
|
Lunea Dromenvanger
|
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Thu Oct 30, 2003 7:18 am Post subject: ~~~~ |
|
|
ik denk dat ik dat maar moet doen... sorry dat het zo lang duurt, ik zal mijn uiterste best doen uiterlijk zondagavond iets te posten, ik moet alleen even een moment vinden waarop ik tijd EN zin EN inspiratie heb |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Fri Dec 05, 2003 6:37 pm Post subject: Holm |
|
|
Hey Lu, vroeg me af waar Holm heenging na zijn bezoekje aan de tempel van de Grijze Draak. Kind van de Koude zit hem op de hielen, maar ik kan je verwijzing naar "=> het kasteel" niet volgen/vinden. |
|
Back to top |
|
|
red Dromenvanger
|
Posted: Sun Dec 07, 2003 7:20 pm Post subject: Re: Holm |
|
|
Sorry Uriel... ik had het even te druk en ben blijven plakken... hier gaan we weer!! |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
|
Back to top |
|
|
|