Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Raganorck op drift
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Tue Jan 07, 2003 10:12 am    Post subject: Re: Op drift Reply with quote

Maanstanden is een goed idee. Geeft ook weer meer een noodzakelijkheid voor het gebruik van wetenschappen als de astrologie\astronomie en biedt mogelijkheden om toch handel te drijven. Er kunnen dan hier en daar min of meer stabiele doorgangen zijn of verbindingen met de werelden buiten Raganorck. Verder kunnen er rond Raganorck nog dorpen en hoeven liggen zoals de Hoeve Barnsteen waar handel mee te drijven valt en moeten we niet vergeten dan binnen de stad en tussen de gildes onderling ook een levendig handelsverkeer bestaat. Verder denk ik dat in en uit de Raganorck dimensie stappen een kwestie is van toeval. Toeval kun je als schrijver zelf toepassen in je verhaal als jij denkt dat het in je verhaal past al zal het wel een uitzonderlijk iets zijn als jou karakter toevallig dertig keer heen en weer heeft kunnen reizen. Met het heen en weer reizen tussen dimensies is het net als met de krachten die een karakter bezit. Gebruik het spaarzaam en je behoudt het mysterie en het uitzonderlijke ervan en dat is wat ik wil bereiken met het limiteren van het heen en weer gereis tussen dimensies. Het was al uitzonderlijk, maar nu heeft het ook een IC reden waarom het uitzonderlijk is zodat niet opeens iemand kan besluiten een interdimensionaal reiziger te zijn met een megaleger achter zich dat hij/zij te pas en te onpas kan overhevelen naar deze dimensie. Ik wacht nog even de reactie van Samara af voordat ik het laatste koord doorhak. Of ik laat het besluit van de rector gewoon in het ongewisse en dan kunnen we later altijd nog zien hoe we er mee verder gaan. Valentijn hoeft de afloop van de discussie natuurlijk niet mee te maken. Het is altijd vervelend als je wakker wordt terwijl je droom net een ontknoping nadert. :-)

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group