Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

OOC: De Bovenkamer
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Art Linwell
Verloren en Vergeten


Joined: 24 Dec 2002
Posts: 35
Location: Emmen

PostPosted: Sat Dec 28, 2002 9:14 pm    Post subject: Raga is leuk door de speciale regels. Reply with quote

Raga wordt juist interresant door de andere regels het is een van de dingen die mij aantrok toen ik een nieuwe RPG zocht. Nu wordt vertelt dat Raga mogelijk niet aan de standaard regels voldoet, dat maakt mij niks uit.
Ook is deze discussie al een keer eerder gevoerd en het heeft geen zin om hem nog door te zetten. De regels worden niet aangepast(neem ik aan) en ook al is Raga geen RPG het blijft wel bestaan.

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Gashyr
Nachtdwaler


Joined: 22 Sep 2002
Posts: 385
Location: Deventer

PostPosted: Sat Dec 28, 2002 10:38 pm    Post subject: Re: Ok Reply with quote

maar als Raga al automatisch aan die regels voldoet, waar gaat deze discussie dan in Vrystiërs naam over? 0]
verder ben ik helemaal niet zo'n goeie roleplayer :o
en ik begrijp je ook wel, maar op de manier waarop ik het interpreteerde leek het nogal kort door de bocht, en daar kan ik me heel erg aan ergeren.


... en zo keerde de vrede terug in de stand der verandering

~ met z'n blauwe badeendje

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Galliminus
Leeuwenhart


Joined: 02 Feb 2002
Posts: 818
Location: Raganorck Kasteel

PostPosted: Sun Dec 29, 2002 10:22 am    Post subject: Re: Raga is leuk door de speciale regels. Reply with quote

In zekere zin is er ook een basis,..een basis die je vrijheid geeft om alles te doen behalve god-modding en andere versies van Power-Gamen.
De arrogantie om hier rond te gooien met "Jij lag nog in de wieg toen ik RPG's al speelde" vind ik blijken van een mateloos gebrek aan respect.
Ik speel sinds 1988 Oog des Meesters,...ik speel al lang genoeg om te kunnen zeggen dat Raganorck zeker wel regels heeft,..regels waarmee wij het allen eens zijn....want dat is de voorwaarde: wij maken allen samen dit spel tot wat het is vandaag de dag... Als er een iemand tussen zit die hamert op alles vastzetten tot in het detail dan vergeet diegene de Gouden Regel van het RPG'en: De regels zijn er voor je gemak,.als iets je niet bevalt verander je het zolang er maar ballans blijft,..uiteindelijk gaat het erom dat eeniedere speler het naar zijn of haar zin heeft.

Hier lopen mensen die alles toch wel reëel willen houden binnen de perken van hun persoonlijke fantasie-wereld. Toch duiken er mensen op die de extreme neiging hebben om het meest machtige personage neer te zetten,....dit deed ik toen ik net een paar jaar bezig was met rollenspel... Het teken van een onvolwassen en lichtelijk onervaren RPG'er. Een ervaren RPG'er is niet iemand die de regels van binnen en buiten kent maar iemand die zich 100% op zijn personage gooit en die zo reëel en uitgeballanceerd op die wereld wil spelen...

my 2 cents..


Galliminus dan Maros,...Ridder in het Adelijke Regime van Raganorck

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lupijn
Dromenvanger


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 434
Location: Raganorck

PostPosted: Sun Dec 29, 2002 2:25 pm    Post subject: Re: Raga is leuk door de speciale regels. Reply with quote

helemaal mee eens!

..en leuk je weer hier te zien! :D

-=lupijn=-

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Uriel
Dromenvanger


Joined: 17 Oct 2002
Posts: 1179
Location: Utrecht

PostPosted: Sun Dec 29, 2002 3:27 pm    Post subject: Re: Raga is leuk door de speciale regels. Reply with quote

Ik word zo moe van alleen al het lezen van deze discussie.
Als je Raganorck wil spelen, pas je dan aan en heb respect voor anderen en hun personages, Bevalt Raganorck je niet, wat doe je dan hier? Sorry hoor, maar wat mij betreft is het slikken of stikken van de Raganorck regels. Wat die zijn is ondertussen al voldoende duidelijk gemaakt.

Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Algemene Discussie All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group