View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 11:01 pm Post subject: |
|
|
pfoeh, jongens ik heb geen idee waar ik nu moet beginnen hoor, dus die beloofde activiteit van mij moet nog eventjes wachten terwijl ik de oude zooi doorspit |
|
Back to top |
|
|
Aradiake Duister als de Nacht
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 9:37 pm Post subject: VRAAG |
|
|
Quote: | Burgers van Raganorck.
Het spijt ons ten zeerste om uw hulp in te moeten roepen bij het opsporen van een vermist individu. Het gaat hier om een jonge vrouw die onder behandeling staat van de Toren der Waanzin. Zij is weggelopen van haar ouderlijk huis op de dag dat zij zou worden overgebracht naar een voor haar meer geschikte instelling voor verdere behandeling van haar ziektebeeld.
De vrouw luistert naar de naam Cerissa Herfstblad. Zij is 17 jaar oud maar ziet er jonger uit. Ze heeft een klein (ong. 1.60) en tenger postuur, donkere ogen en lang donker haar. Op de dag van haar verdwijning ging ze gekleed in een lichtblauwe jurk. Ze is waarschijnlijk blootsvoets en zonder mantel weggelopen.
Haar gedrag is dat van een jong kind, ze is geestesziek en volkomen onvoorspelbaar. De Toren heeft nog geen kans gezien om vast te stellen of zij daarom gevaarlijk is, maar we raden u aan om haar met uiterste voorzichtigheid tegemoet te treden om mogelijke ondoordachte acties te voorkomen.
Helpt u ons astublieft dit kind terug te vinden. Zij is op het moment waarschijnlijk zwervende en lijdt kou en honger. Ze dient zo snel mogelijk naar de voor haar meest geschikte faciliteit te worden overgebracht.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking. |
-> Gaat deze verhaallijn eigenlijk ook nog door? Want Emily, mijn char, popelt om met dit meisje als cliënte te werken. Enig idee wie dit meisje als char heeft of is dit een personage waar iedereen mee mag spelen?
Liefs,
Aradiake. |
|
Back to top |
|
|
ckeetel Dromenvanger
|
Posted: Wed Nov 15, 2006 10:20 pm Post subject: |
|
|
Volgens mij is Cerissa een creatie van Calliope...
En ik hoop ook ten zeerste dat die verhaaldraad verder gaat =) _________________
Uw Shoppe om de Hoeck |
|
Back to top |
|
|
Syvinna Amaranth Nachtdwaler
|
Posted: Thu Nov 16, 2006 3:36 pm Post subject: |
|
|
Iemand enig idee waar goede vriend Dyma uithangt? Anders gooi ik Syvinna gewoon alleen verder het gevaar van Raganorck in XD |
|
Back to top |
|
|
Calliope Nachtdwaler
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 10:13 pm Post subject: |
|
|
Ik hoop ook ten zeerste dat die verhaallijn verder gaat, dus dat is mooi dan. :)
Zodra ik iets minder druk ben met mijn studie komt dat helemaal goed. Cerissa/Vlinder is ergens opgegaan in de straten van de Tien Torens, en die kan ik zo weer tevoorschijn trekken. Intussen is de moedeloze prostituée ook weer aangesproken in de kroeg waar ze zit, en ook daar ga ik één dezer dagen een post voor maken.
Ik vraag me wel een beetje af hoe lang je moet wachten voordat je een karakter weer opnieuw kan neerzetten. Met name met Simeon wil ik graag weer spelen, maar het meisje waarmee ik speelde reageert niet op de PM.
Bovendien zit ik dan halverwege een verhaalontwikkeling: is dat gebeurt of niet gebeurt? Hoe pakken jullie dat aan? _________________ Oh Muze bezing mij het verhaal van de stad... |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Tue Nov 21, 2006 4:26 pm Post subject: |
|
|
*steekt het beloofde hoofd om eerder vermelde deur*
Bezig, bezig, afstuderen, toneel, postbode, schrijfsels, aaaaargh!
Ben dus nog steeds even wanordelijk als voorheen, maar ik zal pogen een raga-half-uurtje per dag in te voeren.
BLIJ! Hier is de obscene banaan weer! |
|
Back to top |
|
|
Nahimana Tala Dwaler
|
Posted: Thu Nov 23, 2006 6:51 am Post subject: |
|
|
*Nahimana kijkt om de hoek*.. Hoi, ik was een redelijk groentje hier toen het forum 'verdween'. Na een mailtje van herleving kom ik weer eens kijken. Denk alleen dat ik mijn Rona opnieuw moet aanmelden, want ik kan ze niet meer vinden. (Zo ook die paar posts die ik al had. Hihihihihi) Mwa.. kan ik ze mooi nog een beetje oppoetsen. En dan kijken of er nog iets interassants te beleven is voor een herboren-nieuweling. _________________ Greetzzz
.. Nahimana Tala ..
...I used to be schizophrenic....But we're ok now... |
|
Back to top |
|
|
Syvinna Amaranth Nachtdwaler
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 6:24 pm Post subject: |
|
|
Zeg, obscene banaan man! Zin om Elia en Gunther weer wat leven in te blazen? o_O |
|
Back to top |
|
|
Digna Mariasdochter Dwaler
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 7:51 pm Post subject: |
|
|
Er is ook wel ruimte voor nieuwe chars he?
Iemand *kijkt veelbetekend in Lucer's richting* heeft mij deze richting op gepord, en het lijkt me zeer interessant. Ik hoorde voor het eerst van Raga net voor het stop werd gezet... Hier dan mijn tweede kans!
Alleen... de Encyclopedie doet het niet. *pout* Nu kan ik me niet inlezen! Help?
Marlies / Silly / Digna |
|
Back to top |
|
|
Lucer Vincero Nachtdwaler
|
Posted: Fri Nov 24, 2006 7:57 pm Post subject: |
|
|
Hehe... Welkom op Raga Marlies ^_^ Ik blijf het leuk vinden om mensen over te halen om richting Raga te komen. Hopelijk zul je het hier naar je zin hebben.
Wat betreft de encyclopedie weet ik niet zeker hoe je het probleem kunt verhelpen, maar bij mij deed hij het eerst ook niet, nadat ik mijn cookies had opgeschoond deed hij het wel. Nu weet ik alleen niet zeker of dit de oplossing was. Wellicht dat iemand anders het wel weet. _________________ ~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~ |
|
Back to top |
|
|
Uriel Dromenvanger
|
Posted: Sat Nov 25, 2006 8:19 am Post subject: |
|
|
Het is allemaal verhuisd door Olga. Als cookies opschonen hielp is dat in ieder geval de moeite van het proberen waard. Ben zelf zo digibetisch als de pest.
Over pest gesproken. Gunther rochelt lustig verder. Ik weet alleen niet precies wie er aan zet was. Ik zal er morgen even naar kijken, vandaag niet bijster veel tijd.
Er is altijd ruimte voor nieuwe schrijvers |
|
Back to top |
|
|
Aisthèsis Verloren en Vergeten
|
Posted: Sat Nov 25, 2006 4:47 pm Post subject: |
|
|
En Uriël... zullen wij misschien ook verder gaan met Dasu en Aisthèsis... als je wilt uiteraard ^^ _________________ * Aisthèsis' beschrijving |
|
Back to top |
|
|
Jaap Stoel Nachtdwaler
|
Posted: Sat Nov 25, 2006 10:25 pm Post subject: |
|
|
Ik ben nog steeds klaar om verder te gaan met wie dan ook. Als het nodig is kan ik ook wat nieuwe karakters maken. _________________ Holy Wood dreams... |
|
Back to top |
|
|
Aradiake Duister als de Nacht
|
Posted: Tue Nov 28, 2006 9:42 pm Post subject: |
|
|
[quote="Calliope"]Ik hoop ook ten zeerste dat die verhaallijn verder gaat, dus dat is mooi dan.
Zodra ik iets minder druk ben met mijn studie komt dat helemaal goed. Cerissa/Vlinder is ergens opgegaan in de straten van de Tien Torens, en die kan ik zo weer tevoorschijn trekken.[/quote]
Lijkt het je een interessante verhaallijn als Cerissa mijn char, psychologe Emily (die heel wat andere meningen heeft over "psychologische hulp" dan de overgrote meerderheid van dokters in Raganorck), tegen het lijf loopt? En dat Emily haar probeert te helpen?
Laat me iets weten!
Aradiake. |
|
Back to top |
|
|
Gashyr Nachtdwaler
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 8:34 pm Post subject: |
|
|
ik schaam mij diep dat ik raga alweer vergeet voordat ik weer begonnen ben studeren is maar narigheid hoor |
|
Back to top |
|
|
|