Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Tijd

 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Melante
Sporenzoeker


Joined: 09 Jul 2005
Posts: 18

PostPosted: Mon Jul 11, 2005 7:46 pm    Post subject: Tijd Reply with quote

Nergens anders heb ik er iets over kunnen vinden, dus ik post mijn vraag hier eventjes: Hoe zit het met de tijd in Raganorck? Kan het zijn dat je de Taveerne verlaat en wanneer je dan na een groots avontuur weer terugkomt in de Taveerne dat het dan voor andere spelers iets van tien minuten later is?
En hoe wordt het gedaan met dag en nacht? Eten, slapen?

Wat een vragen allemaal weer Wink Maarja, ik wou het toch even weten...
_________________
Oh, hoe waar zijn jou woorden,
die mijn hart doen breken.
Hoe groot was mijn fout,
toen ik jou liet gaan.

Uit: Naam van de stilte; Josephine van Asgaard.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Sun Jul 17, 2005 2:58 pm    Post subject: Reply with quote

Tijd is een moeilijk begrip in Raganorck, door de opzet van het forum kan het inderdaad lijken dat je maar tien minuten bent weggeweest. Over het algemeen proberen we zulke problemen uit de weg te gaan door verschillende draden te maken. Hierdoor is de kans vaak klein dat je in zo'n situatie terecht komt, maar met plekken zoals de bibliotheek e.d. kan het inderdaad voorkomen dat het lijkt alsof je maar tien minuten weg bent geweest, mocht zoiets zich voor doen probeer er dan rekening te houden met de gespeelde tijd. Als er bijvoorbeeld een dag voor jou karakter voorbij is en ik de draad waar je naar toe wilt maar een halve, dan is het aan te raden dat je wacht met posten tot de draad daar ook is aanbeland.

Dit probleem doet zich over het algemeen alleen voor in druk bezochte draden, de Taverne is een uitzondering op het tijdsprobleem aangezien het er zo'n chaos is dat niemand werkelijk door heeft hoe lang je weg bent geweest (tenzij het karakters zijn die daadwerkelijk in je verhaallijn zijn betrokken). Ik hoop dat ik het een beetje duidelijker heb kunnen maken.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Melante
Sporenzoeker


Joined: 09 Jul 2005
Posts: 18

PostPosted: Tue Jul 19, 2005 5:51 pm    Post subject: Reply with quote

Jeps, zo vat ik um helemaal Smile Bedankt.
_________________
Oh, hoe waar zijn jou woorden,
die mijn hart doen breken.
Hoe groot was mijn fout,
toen ik jou liet gaan.

Uit: Naam van de stilte; Josephine van Asgaard.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Vragen en Antwoorden All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group