Raganorck Forum Index Raganorck

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Emily
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Aradiake
Duister als de Nacht


Joined: 19 Feb 2005
Posts: 67

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 12:27 pm    Post subject: Reply with quote

Oki, ik kan daar dus gewoon een nieuw 'verhaal' beginnen? Question
Back to top
View user's profile Send private message
Calliope
Nachtdwaler


Joined: 17 Feb 2005
Posts: 149
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

Is mogelijk. Er is een draad die de Toren van de Waanzin heet reeds aanwezig. Maar als jij een draad wil maken die "Het Kantoor van Emily in de Toren der Waanzin" heet mag dat op zich ook. Let er dan wel op dat spelers op zich geen reden hebben jouw kantoor binnen te komen...
En ja, je kan dus een nieuw verhaal starten door gewoon te posten: "Emily loopt de trap op en denk aan...etc etc.". Of wat je zelf leuk vind.
_________________
Oh Muze bezing mij het verhaal van de stad...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Aradiake
Duister als de Nacht


Joined: 19 Feb 2005
Posts: 67

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 12:59 pm    Post subject: Reply with quote

Calliope wrote:
Maar als jij een draad wil maken die "Het Kantoor van Emily in de Toren der Waanzin" heet mag dat op zich ook. Let er dan wel op dat spelers op zich geen reden hebben jouw kantoor binnen te komen...



Ze kunnen toch wel een reden hebben, niet? Als ze een afspraak met 'Emily' hebben ofzo? Niet? .... Confused
En als ik zo'n draad aanmaak, dan komt dat gewoon onder het Forum van De Tien Torens te staan, toch?

Calliope wrote:
En ja, je kan dus een nieuw verhaal starten door gewoon te posten: "Emily loopt de trap op en denk aan...etc etc.". Of wat je zelf leuk vind.



En dat zou ik dus moeten posten in de Toren der Waanzin zelf?


Sorry, ben ècht een beginneling in dit soort zaken Exclamation Exclamation
Back to top
View user's profile Send private message
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 1:05 pm    Post subject: Reply with quote

Vele spelers zijn op het moment vrij druk in een verhaal verwikkeld en zullen daarom niet spontaan naar een psycholoog gaan. Maar als je even overlegd met Olga/Samara dan is het vast wel te regelen dat een van de 'bewoners' van de Toren der waanzin bij je langs gaat komen.

En inderdaad je kunt dat gewoon posten in de Toren zelf. ik zou zeggen kijk of je met Nore Pinnefrine kunt praten, zei is de baas in de Toren der Waanzin.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Calliope
Nachtdwaler


Joined: 17 Feb 2005
Posts: 149
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 1:07 pm    Post subject: Reply with quote

Geeft niks, daar ben ik dan weer voor. Je kan kiezen of je in de Toren zelf wil gaan posten of in je eigen kantoor/slaapkamer, wat je maar wil.

Als je in de Toren zelf wil gaan zitten ga je naar de Torens, ga je naar de draad "Toren der Waanzin" en gebruik je de knop 'reageren' om je eigen post te maken en zo je verhaal te starten. Het kan inderdaad zo zijn dat er dan in verschillende kamers wordt gepost die toch in één draad terechtkomen, daar is helaas weinig ana te doen.

Als je in je eigen kantoor wil zitten ga je ook naar de Torens, maar je kiest voor 'nieuwe draad'. Vergeet niet een naam voor de draad in te vullen. Dan maak je een eerste post, liefst een beschrijving van hoe het gebouw eruit ziet, handig voor degenen die binnenkomen. Dan kan je gaan spelen.
_________________
Oh Muze bezing mij het verhaal van de stad...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Aradiake
Duister als de Nacht


Joined: 19 Feb 2005
Posts: 67

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 1:20 pm    Post subject: Reply with quote

Lucer Vincero wrote:
Maar als je even overlegd met Olga/Samara dan is het vast wel te regelen dat een van de 'bewoners' van de Toren der waanzin bij je langs gaat komen.


Moet ik Olga/Samara dan een PM sturen ofzo? Question

Lucer Vincero wrote:
En inderdaad je kunt dat gewoon posten in de Toren zelf. ik zou zeggen kijk of je met Nore Pinnefrine kunt praten, zei is de baas in de Toren der Waanzin.


Bijvoorbeeld een gesprek over 'Emily's' werk ofzo?
Back to top
View user's profile Send private message
Calliope
Nachtdwaler


Joined: 17 Feb 2005
Posts: 149
Location: Raganorck

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 1:39 pm    Post subject: Reply with quote

Ik denk dat alle Mods het nu hebben gezien, dus dat je echt wel ene patiënt krijgt als je je eenmaal hebt geïnstalleerd.

En waarover jij gaat praten met Nore? Voor ons een vraag, voor jullie een weet...
_________________
Oh Muze bezing mij het verhaal van de stad...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Aradiake
Duister als de Nacht


Joined: 19 Feb 2005
Posts: 67

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 2:45 pm    Post subject: Reply with quote

Bon, dan zal ik maar 'mijn bureau' gaan installeren in de Toren der Waanzin, he Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Lucer Vincero
Nachtdwaler


Joined: 19 Dec 2002
Posts: 374
Location: Zeist

PostPosted: Wed Feb 23, 2005 3:41 pm    Post subject: Reply with quote

Verdere vragen regelen we wel via PB, Msn of in de draad 'Vragen en Antwoorden', aagezien het anders zo rommelig wordt in deze draad.
_________________
~ Ik ben onnavolgbaar daar waar de zee mijn voetstappen heeft weggewassen ~
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Raganorck Forum Index -> Lijst van Inwoners All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group